Tuloksia paremmaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen sitten uusi täällä. Aloitin tuossa toissa vuonna voiman ja lihasmassan kasvattamisen, jolloin harjoittelin ensimmäisenä vuotena n. 4,5 kuukautta, joka ei ole paljon. Koska tein jopa liian tosissaan ja täten väärin harjoittelua, alkoi harjoittelu maistumaan vähän puulta. Sen takia otin taukoa viime vuoden ja keskityin koulun käyntiin. Nyt tämän vuoden tammikuussa tuli halu taas aloittaa ja tehdä harjoittelut paremmin ja oikeaoppisemmin. 4 kuukauden aikana nostelin pienemmillä painoilla tai paremminkin 2 ensimmäistä kuukautta ja parantelin koko kroppaa kunnon harjoittelua varten. Ensimmäisten kahden kuukauden aikana sain nostettuja keskimäärin kymmenen toiston sarjoilla kahden tunnin aikana 50 kilolla tasan 500 toistoa penkissä. Olisin pystynyt vieläkin enempään, mutta oli parhaimmilleen muuta menoa. Onko tuo 500 toistoa kohtuullinen enkka 2 kuukauden harjoittelulla? Sitten penkistä olen saannut nostettua vain maksimillaan vähän yli 80 kiloa, mutta laskennallisesti, jos taulukot pitävät paikkansa, olisin pystynyt 90 kiloonkin, koska nostin kahdesti 10 toistoilla 70 kiloa.

Mutta penkkitulosta siis pitäisi saada parenneltua ja haluaisin teiltä vähän ohjeita sitä varten!!

Maastavedon maksiminostot vaikuttavat minun mielestäni yllättävänkin hyviltä, vaikka en panostanut niin paljoa jalkoihin. Nyt tuossa eilen jokseenkin väsyneenä sivusin ennätystäni, joka on 170 kiloa. Tekniikka minulla vääränlainen, koska vedän selkä painotteisesti. Saattaa olla, että tuo tulos johtunee paljolti selän vahvistumisesta. Onko tuo 170 kiloa kohtuullinen tulos 4 kuukauden harjoittelulla, jos pituutta on 182 cm ja painoa jo 109 kiloa, josta pitäisi saada ylimääräiset läskit pois. Tuon 170 vetäsin ensimmäisen kerran, kun painoin jotain 100 kiloa. Miten parantelen tuota tulosta??? Tarkoituksenani olisi rikkoa jossain vaiheessa 200 kiloa - ehkä puolen vuoden sisällä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuo 170kg on hyvä tulos...

Ja jos voimaa halajat niin tee ihmeessä toistoja alle 6...

Ja jos sinulla on joku ohjelma niin pistä näytille se tänne.... niin vois sanoa vähän paremmin.

Ei minulla ole vielä erityistä ohjelmaa ja siksi olen katellutkin tämän pakkotoisto-foorumin harjoitteluohjelmia. Mutta tällä hetkellä pyrin suunnilleen tasaisesti harjoittamaan jokaista lihasryhmää kuitenkaan repimättä. Nyt on ollut aluksi sillälailla, että harjoittelen kaksi päivää putkeen ja sitten taas 2-3 päivää lepoa. Tuota harjoittelua voisi tosin tihentää vähitellen, että olisi joka toinen päivä harjoittelua, mutta opiskelu on kuitenkin pääsijalla.

Sitten toinen kysymys: Voiko pitää paikkansa, että sellainen 167 cm pitkä ja lihava tyyppi, joka syö pullaa ja limukkaa, voi yhtäkkiä vetää 15 vuotiaana penkin omaisesta laitteesta 90 kiloa?? Minä en millään kyllä sitä tahdo uskoa. Minua ihan huvitti, kun yksi tällainen tyyppi väitti nostaneensa tuon verran. Minullakin tekee jo kohta 21 vuotiaana tiukkaa, että jaksan edes 85 nostaa oikeasta penkistä. Tämä tyyppi ei ollut KOSKAAN harrastanut liikuntaa.

John83 sanoi:
Sitten toinen kysymys: Voiko pitää paikkansa, että sellainen 167 cm pitkä ja lihava tyyppi, joka syö pullaa ja limukkaa, voi yhtäkkiä vetää 15 vuotiaana penkin omaisesta laitteesta 90 kiloa?? Minä en millään kyllä sitä tahdo uskoa. Minua ihan huvitti, kun yksi tällainen tyyppi väitti nostaneensa tuon verran. Minullakin tekee jo kohta 21 vuotiaana tiukkaa, että jaksan edes 85 nostaa oikeasta penkistä. Tämä tyyppi ei ollut KOSKAAN harrastanut liikuntaa.

Pikkuveli sai tuommosesta laitteesta 120kg 14 vuotiaana ja oikeasta penkistä 70kg. joten ei sitä voi verrata oikeaan penkkiin.

Suosittelisin että rupeat käymään ihan säännöllisesti vaikka ma, ke, pe salilla ja jako voisi mennä näin.

ma selkä hauikset

ke rinta olkapäät ojentajat

Pe jalat.

Ja vatsat pari kertaa viikossa kotona.....

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom