Tulin keski-ikäiseksi(ostin kävelysauvat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja punttari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
59
Nyt se sitten tapahtui. Seuraavana on ehkä vuorossa mahahaava, burnoutti ja impotenssi. Siitä ei olekkaan pitkä matka inkontinenssiin....

Ei vaan, kesän loukkaantumisten jälkeen ei ole oikein punttitreeni maistunut, eikä polvikaan tykkää juoksemisesta. Ostimpa sitten nuo kepit ja kävin toissapäivänä testaamassa. Kaks tuntia vedin niin tehokkaasti kun osasin ja kas perkelettä. Keskiarvo syke 150!! Ylämäissä meni melkein 170:een!!

Tehokas tekniikka löytyi aika nopeesti ja kun se löytyi, yläkroppakin sai kyytiä ihan kiitettävästi. Miinuspuolena voidaan mainita kahden euron kolikon kokoiset rakot kummassakin kantapäässä. Mutta, se johtuu huonoista kengistä ja ihon kestämättömyydestä.

Ulkonäkö ja imogoseikat unohtaen väittäisin että, mitä isompi henkilö sitä paremmin laji sopii aerobisen kunnon ylläpitämiseksi.

Huomenna istutetaan juniorit pulkkaan, naru kiinni nostovyöhön ja lenkille...... Niin ja vyö kiinitetään lenkille lähtevän ihmisen ympäsille, siis minun.

Originally posted by punttari

Huomenna istutetaan juniorit pulkkaan, naru kiinni nostovyöhön ja lenkille...... Niin ja vyö kiinitetään lenkille lähtevän ihmisen ympäsille, siis minun.

Amerikassa voimailijat vetävät kelkkaa +30 asteessa parkkipaikan asfaltilla. Meillä Suomessa -30 astetta ja hommat tehdään niin kuin yllä. Reilu meininki.:kippis1:

Itse sain pukilta sauvat lahjaksi. Ne on tosiaankin mainio tapa vetää aerobista, varsinkin kun sitä voi tehdä ympäri vuoden... eikä nykyään enää kukaan vastaantulija imettele sauvojaa.

Mulla ka.syke on reilun tunnin lenkillä siinä 130.

Itsekin harrastan kesällä sauvakävelyä ja sauvarullaluistelua. Talvisin hiihto on vielä parempi vaihtoehto, mikäli mahdollista. Niin hyvää kuin nuo sauvat tekevätkin, varoittaisin liioittelemasta. Varsinkin painoharjoittelun väsyttämät kädet voivat kärsiä kovatahtisesta ja usein toistuvasta sauvakävelystä kovalla alustalla. Hartiakivusta huomaa menneensä liian pitkälle, tai sitten vaihtoehtoisesti tarpeeksi pitkälle...miten nyt kullakin.
Tuo sykkeen nousu sauvojen kanssa on ihan positiivinen juttu
ja tekee hyvää myös ihan tavalliselle salirotalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom