Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jortsu
Samassa veneessä, vielä 2 € enemmän tuli mätkyjä. ***kele! :itku:

Pakko pistää paremmaks, kun lopullinen summa oli 353 :D .
Voihan tätä ajatella positiivisestikin eli mulla on ollut viime vuonna ege enemmän fyffee kun oon maksanut niin vähän veroja;)
 
No että nyt vihdoin saisin kansannousun ja kaikkien vihat päälleni, niin nussin nyt hartaasti pilkkua: Lisävero on lisävero, jonka saa esim jättämättä Dieselveron maksamatta ja jäämällä kiinni. Tai ajelemalla verottomalla autolla jne. Tai muuten narahtamalla verojen välttelystä. Ne ovat mätkyjä.

Tavallisen palkansaajan ns. mätkyt ovat jälkiveroja, jotka joutuu maksamaan, ellei ennakonpidätysprosentti ole ollut sopiva tuloihin nähden. No joo. Onhan tuo mätky-sana vuosien mittaan jo vakiintunut käyttöön näissäkin, joten olkoon...www.vero.fi sieltä lisää...

Ja nyt kun vituttaa kaikki asiat niin kehotan samantien liian monia arvon palstalaisia opettelemaan edes yhdys sanat ja yleensäkin kieli oppia....;-)) Mitä vittua siellä koulussa nykyään tehdään???? Ja opetetaan????? Näyttää aivan hirveältä tuollainen kielen raiskaus!

Ääh. Mä menen nyt saunaan.
 
Ozzie

Toivottavasti otit oikein kunnon löylyt, että rauhotuit :) .

Peace, man... ja hyvää helatorstaita (kirjoitettuna yhteen ja pienellä, kuten juhlapyhien tuleekin ;) ).
 
Originally posted by ozzie
Ja nyt kun vituttaa kaikki asiat niin kehotan samantien liian monia arvon palstalaisia opettelemaan edes yhdys sanat ja yleensäkin kieli oppia....;-)) Mitä vittua siellä koulussa nykyään tehdään???? Ja opetetaan????? Näyttää aivan hirveältä tuollainen kielen raiskaus!
Jos nyt oikeinkirjoituksesta ja yhdyssanoista puhutaan, niin klikkaa tästä:
Ennen kuin vs. ennenkuin?
Lisäksi välimerkkien jälkeen tulee aina välilyönti. ;)
 
Originally posted by Tomi
Jos nyt oikeinkirjoituksesta ja yhdyssanoista puhutaan, niin klikkaa tästä:
Ennen kuin vs. ennenkuin?
Lisäksi välimerkkien jälkeen tulee aina välilyönti. ;)

Heh heh ja niinpä niin. Älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä neuvon...;-) Mutta et voi Tomi kiistää, etteikö monien kielenkäyttö olisi nykyään aika karmeaa. Ei pelkästään täällä Pakkotoistossa.

Ehkä niin on ollut aina, mutta jostain syystä se on nyt oikein alkanut ärsyttämään. Erityisesti nuo yhdyssanat. Tai lähinnä niiden puute.

Mutta olkoon näin. En jaksa alkaa mitään yhden miehen sotaa kielenhuollon puolesta. Onhan niitä isompiakin murheita.
 
Originally posted by xjussix
~300€ tuli takaisin, ihan mukava yllätys. Kyllä kannatti ottaa asuntolainaa. :D Joopa joo.

70e mätkyjä kun ne asuntolainakorot olikin pienemmät kuin olin arvioinut. Pitää tänä vuonna ottaa opiksi kun korot vaan laskee ja pyytää palkanlaskijaa pidättämään kortissa lukevan prosentin mukaan veroja heinäkuun veroalen jälkeenkin.
 
Juu, mätkyt on mätkyjä ,mutta kyllä se ottaa nuppiin, kun verotoimistossa on käynyt laskettamassa tulonsa ja sen mukaan on % katsottu, ja silti tulee...Onneksi se nyt tuosta pienenee ,kun laittaa matkakorvaukset ehdotukseen.
Ja tuohon kirjoitusvirhe juttuun :Löysää pikkuisen pipoa;)
 
Palautusta 482,5€! Tulee kiva joulukuu :) Velkaa ei ole peniäkään joten... :thumbs:
 
Palautusta 370 € ! ! !
 
162 eunuu palautuksia! :thumbs:
 
4 kuukautta odotettu päätöstä aikaisempien vuosin oikaisuvaatimuksiin, ja kestää..ja kestää..

Palautusta tulee, sen tiedän, mutta näin joulun aikaan olisi jo käyttöä tuolle rahalle.
 
Back
Ylös Bottom