Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
61€ takas ehdotuksessa ja tuohon matkakulut, niin n.1450€ tulee takasin :)

Noniin, elikkä isoimmat palautukset lähetetään viimesenä:rolleyes:

edit. laskeskelin tuossa, että n. 2600€ pitäisi saada matkakorvauksista takaisin. Kunhan olisi ilman tuota edes lähellä nollaa, niin lähden ensi jouluna thaikkuihin...
 
Noniin, elikkä isoimmat palautukset lähetetään viimesenä:rolleyes:

edit. laskeskelin tuossa, että n. 2600€ pitäisi saada matkakorvauksista takaisin. Kunhan olisi ilman tuota edes lähellä nollaa, niin lähden ensi jouluna thaikkuihin...

ohhoh, paljon ajoit kilsoja? :D itelle tuli viime vuonna 8000 työmatka kilsaa ja 500€ sain kilsoista :)
 
Juu, jotenkin noin sen ajattelinkin olevan. Vähän mätkyjen puolelle taitaa jäädä vielä prkl. Tätä se on kun tekee töitä niskalimassa koko vuoden ja sit pitää elättää kaikki mamut sun muut.
Rupee yrittäjäksi, niin tiedät mitä mamujen elättäminen on.
 
Itellä riitti 3-vuoro työ kun julkiset ei kulje noihin kaikkiin aikoihin. Ei tarvinnu selvitellä muuta kun laittaa vaan kyseinen fakta selitys kohtaan. kannattaa kokeilla sen enempiä selittelemättä. eli "Julkiset eivät kulje työn vaatimina aikoina"

Tällöinkin saat vähentää matkakulut vain niiltä työpäiviltä jolloin sulla ei kulje julkiset. Eli et automattisesti kaikilta päiviltä.
 
ohhoh, paljon ajoit kilsoja? :D itelle tuli viime vuonna 8000 työmatka kilsaa ja 500€ sain kilsoista :)

130km päivä, eli jos 220 työpäivällä laskee, niin 28600 km vuodessa.
Ei vallan hääviä, kun vielä 3-vuoroa tekee :/
Mutta ei voi valittaa, kun duunia on kuitenkin..
 
Eh,toivottavasti laskit oikein ettei tule petymyksiä.Meinaan jos ne kilometritx0.24cnt tekee tuonverran niin palautus on paljon pienempi.
Miksi olet quotannut minua?
Mun matkakulut tulee julkisista ja esim. viimevuonna ehdotuksessa 1600€ mätkylä ja matkakulujen jälkeen jäi maksettavaa 200€
 
Veroja maksellaan yli 3000€ kuukaudessa. Vuoden päästä pitäisi tulla aika hyvät palautukset, tosin oikeaa veroprosenttiani en edes vielä tiedä. Varmuudella tiedän, että ainakin noin 500€/kk maksan liikaa veroja.
 
Korkojen puolittuessa olin lähes varma, että viime vuoden +400€ romahtaa pahasti pakkaselle...mutta mitä vielä...860€ kinkkurahaa tulossa :hyvä:
 
Back
Ylös Bottom