Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastasinko mä jo?

3400 euroa palautusta. Mut se ei ole lopullinen summa ja siitä lähtee vielä jonkun verran pois, joten käteen jää varmaan sellaiset 2500-2800 euroa.

Vois taas lähtee johonkin reissuun.
 
vajaa 500€ tulee. ihan hyvä lisä kun kesällä armeijaan lähden. voi ottaa huolella joko jouluna tai uutena vuotena kuppia.. :kippis1:
 
Heh, siellähän ollaan taas ymmärretty veronpalautukset oikein! :D

Huvittavinta on, kun ihmiset puhuu jostain säästämisestä ja sitten samaan aikaan puhutaan joulurahoista! :D Minkähän takia ne veronpalautukset maksetaan ihmisille just sopivasti joulun alla...

Varmaan joku muukin on kommentoinut samaa, mutta musta vaikuttaa etteivät ihmiset tajua koko verotuksesta mitään. Toiset saa monta tonnii takasin ja toiset maksaa lisää saman verran, ei se veroprosentin määrittely mitään salatiedettä ole.
 
300 saan takaisin. Jännityksellä odotin koko kuorta, kun loppuvuosi meni lisäprosentilla ja muutenkin oli hieman sotkua verokortin kanssa (itseaiheutettua). Yritän pitää veroprosentin sellaisena, että menisi suunnilleen tasan, tuo viimevuotinen sohlaus oli lähinnä omien aivojen liitelyä jossain muualla. Yleensä saan pari sataa takaisin, varmuuden vuoksi se prosentti on ehkä aavistuksen koholla ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että en pysty maksamaan mitään monen sadan mätkyjä.

Kiehtovaa on kyllä se, että kuollut isäni sai veroehdotuksen yli viikkoa ennen minua.
 
Nyt nimittäi jouluna alkaa bileet. Tulee nimittäin kunnon palautukset.
20€.

Eipä sillä, suurinosa vuoden tuloista oli intin päivärahoja.
 
Sain 1046€ mätkyjä. Ihmettelin todella paljon miten tämä voi olla mahdollista, kuin muistaakseni tosi tarkkaan katsoin veroprossani ja laskin tulot verotoimiston naisen kanssa. No mies tähän tuumas, että oot sitten mennyt liian alhasella prosentilla.

Aloin katsomaan, mistä tuloja on kertynyt. Nykyinen työpaikkani lisäksi oli myös Pirkanmaan ammatti-isännöintiyhdistys oy. :wtf: Olen ollut kohta 2 vuotta vakituisessa työpaikassa, joten Pirkanmaalta ansaitut? 3200€ alkoi vähän ihmetyttämään.
1) en tietääkseni ole tehny tmuita töitä
2) en ole käynyt Tampereella varmaan 10 vuoteen
3) ammatti-isännöinti...öö??

Soitin tonne ja pyysin palkanlaskijaa soittamaan, kyseessä oli henkilötunnusvirhe.

Saa nähä tuleeko siis palautuksia.:lol2:
 
Koskas noita pitäisi alkaa kuulumaan? Mitään ei ole vielä postiin tullut.
 
Sain 1046€ mätkyjä. Ihmettelin todella paljon miten tämä voi olla mahdollista, kuin muistaakseni tosi tarkkaan katsoin veroprossani ja laskin tulot verotoimiston naisen kanssa. No mies tähän tuumas, että oot sitten mennyt liian alhasella prosentilla.

Aloin katsomaan, mistä tuloja on kertynyt. Nykyinen työpaikkani lisäksi oli myös Pirkanmaan ammatti-isännöintiyhdistys oy. :wtf: Olen ollut kohta 2 vuotta vakituisessa työpaikassa, joten Pirkanmaalta ansaitut? 3200€ alkoi vähän ihmetyttämään.
1) en tietääkseni ole tehny tmuita töitä
2) en ole käynyt Tampereella varmaan 10 vuoteen
3) ammatti-isännöinti...öö??

Soitin tonne ja pyysin palkanlaskijaa soittamaan, kyseessä oli henkilötunnusvirhe.

Saa nähä tuleeko siis palautuksia.:lol2:

Mulla oli kanssa aivan uskomattomia virheitä. Tienasin aivan tautiset summat rahaa, kas kummaa niitä ei ole näkynyt tileillä ja mätkyjä tuli 4500e.. Korjauksen jälkeen veikkaan vähän palautuksia. :)

Miten ihmeessä nyt on verohallituskin ruvennut sekoilemaan?
 
Mätkyjä kokonaiset 42 e..:dance: Noh, korjaantuu sekin, kun laitan matkakulut + työhuonevähennyksen niin sitten ollaankin jo taas mukavasti plussalla... :dance2:
 
Back
Ylös Bottom