Tuli testattua unen ja syömisen merkitys

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
57
Meille syntyi :itku: pari viikkoa sitten ja siitä lähtien olen nukkunut päin p:tä. En tiedä paljonko mulla on univelkaa, mutta sen tiedän että paljon. Huonon nukkumisen lisäksi on tullut syötyä myöskin päin p:tä tän parin viikon ajan. Treenitaukoakin on ollu tuo pari viikkoa. No, eilen hetken mielijohteesta päätin kattoa että paljonko ukko painaa. Meinas tulla sydäri ku katoin vaa:an lukemia, painoa oli lähteny parissa viikossa reilu 4 kiloa (75 --> 71 kg). Tänään sitten päätin lähteä heittään ekan treenin ja voi pojat ku tuntui tältä --> :david: ja sitten tältä --> :itku: . En kehtaa sanoa että millä painoilla kyykkäsin ja väänsin habaa, mutta tulokset oli laskenu aivan järkyttävästi. Ensin vitutti aivan sikana, mutta sitten päätin että nyt homma muuttuu --> pyrin nukkumaan nyt paremmin, vaikka päikkäreitä ja syönti kohilleen + protskut ja vitamiinit kehiin. Mutta tämmöistä, tulipahan nähtyä mikä merkitys unella ja ruualla on treeniin. Täältä ei oo ku tie ylöspäin ja se on varma, PRKL!

Näin on

Tiedän kokemuksesta.......

Nyt ei muuta kun kovaa semppiä ja pirusti ruokaa päähän, ja tietenkin unta sen minkä pystyy nukkumaan.

Niin lähtee:david: autuaille metsästysmaille.:zzzz: :thumbs:

Etkö wbb oikeasti paina enempää kuin 77 kg? Tuo sinun avatar näyttää siltä että painaisit ainakin 95 kiloa...

meikäläinenhän on tosi matala mies, eli noin 170 cm. Ennen punttitouhuja paino oli vain 66 kg. Parhaimmillaan 76 kg.

Asioista suurimman edessä on pakko alkaa tinkimään jopa tärkeästä harrastuksesta. Nauti niistä lapsen tuomista erilaisista hetkistä ja ajattele positiivisesti. Itse olen kokenut vastaavaa ja voisin kertoa aikamoisen tarinan lapsen ensi vuosien tuomista muutoksista omaan peliuraan yms.
Kyllä se treenikin alkaa kulkemaan kun vaikeimmat ajat on ohi. Pari kuukautta vähän hankalaa, mutta sitten alkaa rytmit löytyä ja elämä hymyilee taas! :haart: peliin ja kohta salilla :thumbs:

Juu, se on aivan selvä että tyttö on nyt asioista suurin. Tässä on oltu pari viikkoa onnesta mykkänä mutta on toki väsyttänytkin. Ja minä nautin joka hetkestä kun katson ja seuraan tytön touhuja. Ei se nyt niin vaarallista tai dramaattista että voimataso notkahti reippaasti alaspäin, eiköhän sekin tästä nouse kun elämä vähän tasottuu. Mutta ens vuonna lavalle :eek:.. Jos ei muulle lavalle, niin vaikka kuorma-auton lavalle. Tai tanssilavalle..

Originally posted by veijo esso
Mutta ens vuonna lavalle :eek:.. Jos ei muulle lavalle, niin vaikka kuorma-auton lavalle. Tai tanssilavalle..

"Tanssilavalle.. ja sinnekään ei selvinpäin.." -titan- ;)

Onnea perheenlisäyksen johdosta.. Vauvat on :haart:.

Mulla on jatkunut tota samaa jo 2,5 vuotta ja olo on salilla kuin olisi kuumeessa kokoajan, mutta silti :itku: on:haart: ja kuolema kuittaa :zzzz: -velat.

Heh!

Muistanpa elävästi vielä ne eka viikkojen tuntemukset, vaikka aikaa siitä on jo yli 1½ vuotta. Elettiin vuoden synkintä aikaa eli tammi-helmikuun vaihdetta, kun äiti ja tyttö noudettiin sairaalasta kotiin ja siitä se karuselli käynnistyi ;) Pari eka viikkoa meni kuin sumussa, kun heti eka yöstä alkaen oli mukana koliikki. No, pahimmat huudot oli ohi kahdessa-kolmessa viikossa vaimon täydellisellä ruokavalioremontilla ja vauvahieronnan avulla. Noin kolmen kuukauden kohdilla tyttö rauhottui huomattavasti, mutta eipä mene vieläkään lähellekään kaikki yöt täysin rauhaisasti nukkuen. Mutta hei, kun takan on vielä vaimon synnytyksen jälkeinen masennus, niin ei tässä enään yhdet tai kahdet itkuherätykset tunnu miltään.

Nykyään tyttö (1v7kk) lähtee inoissaan mukaan 'potaamaan' iskän työpaikan, onneksi hiljaiselle, kuntosalille. Saas nähdä, missä iässä sovitellaan sitten hokkareita jalkaan ja painutaan iskän - tai ikkän, niin kuin tyttö sanoo - kanssa ratalle...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Jasoni

Nykyään tyttö (1v7kk) lähtee inoissaan mukaan 'potaamaan' iskän työpaikan, onneksi hiljaiselle, kuntosalille. Saas nähdä, missä iässä sovitellaan sitten hokkareita jalkaan ja painutaan iskän - tai ikkän, niin kuin tyttö sanoo - kanssa ratalle...?

Jos mulle joskus luoja suo tytön, niin kun se sitten tulee murrosikään ja alkaa poikakaveriehdokkaita kyläilemään, niin mulla on sitten jo valmiiksi puntari ulko-ovella vastassa.

Alimittaset ja -painoset jää pihalle.. ..tai jos kaveri on muuten ok, niin sen on sitten pakko osallistua meillä joka aterialle, ja se laitetaan nielemään vaikka väkisin samat satsit kuin minäkin.
Ja punttia 3-4 kertaa/vko.

Jos on vielä 2-kymppisenä mukana, niin sitten lyödään vielä sutut perseeseen..

Muuten nakkaan sen nenästä pihalle.. meidän tyttö ei hengaile :david: :in kanssa..;)

Minulla on kyllä kulkenut treeni aivan hyvin, vaikka unta on tullut nautittua keskimäärin 6 yössä. Kyllähän se aikuiselle riittää jo jotenkin, mutta arvaapa riittääkö 17 vuotiaalle jässikälle..?

Nukkusin muuten enemmän, mutta lukion 2. vuosi, 3h iltatyöt joka ilta, läksyt ja muut kouluhommat ja treenit vie vaan aikaa..

Tosin, olen kyllä pitänyt ruokapuolesta hyvän huolen. Painokin noussut. Vähän liikaakin, mutta eipä ole oikeastaan röllykässä näkynyt.

Painon noususta sen verran, että4 kiloa viikossa, vaikka olen syönyt mahd. puhdasta protskua 200g päivä. Siihen lisäksi n.250g ja normaalissa ruuassa oleva piilorasva. Miten tämä on mahdollista?

bro, feel your pain, bro. bro.

Jep. Koliikki ei ole mitään. Menee sentään muutamassa viikossa ohi. Atooppinen ihottuma, ah se se vasta hauskanpitoa on. Näin jälkikäteen kun olen miettinyt sitä sumuista (se on todellakin kuvaava verbi) aikaa niin noin 9 kuukautta meni neljän, viiden tunnin yöunilla. Itkuisia yöherätyksiä kun oli sen kymmenisen kipaletta per yö.

Kummatkin on koettu ja onnellisesti takana. Reilu viis vuotta tästä niin on toiset huolet edessä ja nuo paistijauhelihan vinkit kuulostaa ihan hyviltä...

Originally posted by Jyväbroileri
Etkö wbb oikeasti paina enempää kuin 77 kg? Tuo sinun avatar näyttää siltä että painaisit ainakin 95 kiloa...

No huh huh täytyy sanoa. Jos tämä ei ole vittuilua, niin kiitän ja kumarran syvään - tuohan on aivan selvästi kohteliaisuus.

Tällä hetkellä painan ton 77kg, kiitos jatkuvan sairastelun. Kuvan ottohetkellä tammikuussa 2003 painoa oli n.80kg.

En minä ainakaan ole joutunut lapsen takia treeneistä tinkimään (poika, nyt 9,5kk).
Ainoa muutos minkä olen tehnyt on se, että treenaan nyt käytännössä poikkeuksetta aina aamulla, jotta jää illalla aikaa olla perheenkin kanssa edes vähän.
Aamutreenit kun olen muutenkin toimivaksi todennut on tilanne oikein mukava. Ainoa ongelmapotentiaali liittyy omaan itsekuriin, eli siihen että painaa pään tyynyyn tarpeeksi aikaisin.

Koliikki- ym valitettavat ongelmat on toki asia erikseen jos yöunet niiden takia jää todellllla vähiin.

Ja Veijo E:
Nyt ei ole missään tapauksessa tarkoitus olla töykeä, vaan oikeasti ihmettelen, että millä tavalla se lapsi omaan syömiseen vaikuttaa? Vai liittyvätkö ne asiat sulla toisiinsa?

Originally posted by Jasoni
Nykyään tyttö (1v7kk) lähtee inoissaan mukaan 'potaamaan' iskän työpaikan, onneksi hiljaiselle, kuntosalille.
Hahaa, meilläkin 2v-poju ja 3v-tyttö vetävät kilvan tuplat edestä posea peilin edessä pyytävät koittamaan "voimapattia". LOL, mistähän ne on ton oppineet!?!?! :lol2:

Heh tiedän, mitä tarkoitat. Viimeksi kuukauden lomamatkalla multa meni ~10kg (puolet lihaa?). Reissussa oli mukana isompiakin jätkiä, ja niiltä kusipäiltä ei lähteny ku korkeintaan läskit.

Kyllä täytyy sanoa, että vitutti: oli nähny nelinkertasesti vaivaa siihenkin vähään lihaan, ja se lähtee kaikki. Reissussa ei yksinkertaisesti pysty pitämään fasistista ruokavaliota (lähinnä tunkea naamaansa helvetisti safkaa muutaman tunnin välein).

Mun kohalla vitusti järkeä tropitella itelleen pihviä, ku kuukauden tauko fasistiruokavalioon saa jo aikaan yhen kuurin lihojen menetyksen. No thanks. En ole naimisissa kuitenkaan tän lajin kanssa niin paljon, etten haluisi lomailla välillä.

[/B][/QUOTE]Ja Veijo E:
Nyt ei ole missään tapauksessa tarkoitus olla töykeä, vaan oikeasti ihmettelen, että millä tavalla se lapsi omaan syömiseen vaikuttaa? Vai liittyvätkö ne asiat sulla toisiinsa? [/B][/QUOTE]

Joo, kyllä ne vähän liittyy, nääs oon aina ollu "huono" syömään. Eli jos en tietoisesti mieti/suunnittele syömistäni, niin se puoli jää vähän huonommalle tolalle. Tarkemmin kun muistelen mennyttä kahta viikkoa niin silloin ku tuli nälkä niin saatoin heittää pari voileipää, hedelmää tai jotain muuta pientä. Huono syöminen kytkeytyy myös siihen ku oon pitäny treenibreikkiä, kun treenaan niin muistan syödäkin terveellisemmin/paremmin. Treenitaukoni taas johtuu myös siitä, että olkapää prkl muljahti muissa urheiluhommissa ja on edelleen kipeä . No onneksi pystyy nyt treenaan, mutta joitain liikkeitä pitää varoa. :curs: .

ps. joku sano että 30:nen jälkeen menee tehtaan takuu umpeen. Joskus tuntuu että pitää paikkansa..

Originally posted by veijo esso

Joo, kyllä ne vähän liittyy, nääs oon aina ollu "huono" syömään. Eli jos en tietoisesti mieti/suunnittele syömistäni, niin se puoli jää vähän huonommalle tolalle. Tarkemmin kun muistelen mennyttä kahta viikkoa niin silloin ku tuli nälkä niin saatoin heittää pari voileipää, hedelmää tai jotain muuta pientä. Huono syöminen kytkeytyy myös siihen ku oon pitäny treenibreikkiä, kun treenaan niin muistan syödäkin terveellisemmin/paremmin. Treenitaukoni taas johtuu myös siitä, että olkapää prkl muljahti muissa urheiluhommissa ja on edelleen kipeä . No onneksi pystyy nyt treenaan, mutta joitain liikkeitä pitää varoa. :curs: .

ps. joku sano että 30:nen jälkeen menee tehtaan takuu umpeen. Joskus tuntuu että pitää paikkansa..

Ok, ei muuta kuin paranemisia olkapäälle ja hevosen ruokahalua!
:)

Originally posted by wbb
No huh huh täytyy sanoa. Jos tämä ei ole vittuilua, niin kiitän ja kumarran syvään - tuohan on aivan selvästi kohteliaisuus.

Tällä hetkellä painan ton 77kg, kiitos jatkuvan sairastelun. Kuvan ottohetkellä tammikuussa 2003 painoa oli n.80kg.

Paljos on pituutta?

Suositut

Back
Ylös Bottom