Tulevat leffat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse odotan innolla findie-tuotantona tehtyä Kuningasmies-lyhäriä. Kyseessä on omituinen yhdistelmä toimintaa, kauhua ja huumoria. Tekijöillä on taustallaan useita lyhytelokuvia ja jopa yksi täyspitkä, joten sen perusteella kovaa kamaa tulossa. Elokuva saa ensi-iltansa kesäkuussa ja sen jälkeen tulee varmaankin ainakin Youtubeen ja Vimeoon katsottavaksi. Linkki teaseriin löytyy alta:

View: https://youtu.be/Jxi6I9bvhWk

Itse odotan innolla findie-tuotantona tehtyä Kuningasmies-lyhäriä. Kyseessä on omituinen yhdistelmä toimintaa, kauhua ja huumoria. Tekijöillä on taustallaan useita lyhytelokuvia ja jopa yksi täyspitkä, joten sen perusteella kovaa kamaa tulossa. Elokuva saa ensi-iltansa kesäkuussa ja sen jälkeen tulee varmaankin ainakin Youtubeen ja Vimeoon katsottavaksi. Linkki teaseriin löytyy alta:

View: https://youtu.be/Jxi6I9bvhWk

ei saatana :D

Hitto et oon odottanu paljon sherlock holmes kolmosta, ykkönen ja game of shadows oli vaan ihan timanttia toiminta viihdettä erittäin hyvillä näyttelijöillä. Tunnustaudun myös jonkin asteiseksi Guy Ritchie faniksi ja äsken selailin imdb:ssä et projekti on alkutuotannossa mut ohjaaja vaihtunu Dexter Fletcheriksi... No ainakii on Downey jr ja Law vielä kiinnitetty pääosiin...

Tenet ja The Conjuring 3 julkaisu siirtyy.

Tenet aiotaan julkaista vielä tämän vuoden aikana, mutta sitä ei ole ilmoitettu vielä milloin. Uusi ensi-ilta aiotaan ilmoittaa "mahdollisimman pian" The Conjuring 3 uusi ensi-ilta 4.6.2021

No voi helvetin helvetin vittu saatana perkele, nyt se korona iski meikääkin! Vähä vituttaa et vuoden odotetuin pätkä siirtyy... (TENET)

Ensi viikolla pääsee taas elokuviin pitkästä aikaa (toivottavasti) kun Nolanin uusin tulee keskiviikkona ensi-iltaan. Olen jättänyt kaikki trailerit katsomatta, mutta muutamat arvostelut olen lukenut. Ristiriitaisia arvoita saa, mikä vain nostaa omia odotuksiani. Dunkirk oli pettymys itselleni, mutta muuten olen pitänyt ohjaajan leffoista. Saas nähdä mitä Nolan tarjoilee tällä kertaa.

Myös snydercut tulossa, tosin ei teattereihin... Ja ilmeisesti 4 tunnin jaksoa että sadaan striimipalveluun materiaalia.

Näyttää kyllä todella paljon paremmalta mitä whedonin versio.
Ymmärtääkseni ensin julkaisevat nuo 4 jaksoa ja sen jälkeen se on katsottavissa myös yhtenä 4h leffana kiinnostuneille.
Teatteriversiosta sanoisin, että se oli enemmän Warner Bros -studion tekele, kun kaikesta tuosta matskusta piti leikata nopeasti jotenkuten järkevä 2h pätkä ja vielä tehdä siitä enemmän Marvel-tyyppinen, kun meinasivat, että aiemmat olivat liian synkkiä.

^^ joo kyllähän siinä warner oli isosti mukana että saatiin mahdollisimman nopeasti teatteriin se niin pomot saivat loppuvuoden bonukset...
Onhan se ihan selvästi marvelmainen ihan just värimaailmaltaan

Samoin ensiviikon keskiviikkoa odotellessa. Varmaan jos ehtaa Nolan laatua voi useamman kerran käydä katsomassa teatterissa.

Ja ainakin omalla kohdalla myös tarvitsee useamman katselun, että tajuaisin mitä juuri näin. 🙂 Hyvä fiilis jäi kyllä, mutta ei ihan pysynyt ekalla kerralla kärryillä. Jotkut leffat kun käy kattomassa, niin niitä ei salista poistuttua enää sen enempää kelaile, mutta tätä olen pohtinut nyt koko iltapäivän ja illan, hyvän leffan merkki!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom