Tulevaisuuden haaveet...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs noi makkarat Christinan vyötäröllä on :D

Sitte asiaan:
öööö....Kolmen vuoden päästä pitäs olla jonkuu näkönen ammatti ja sitte töihin tai jatkamaa opiskeluja <----- hyvin epätodennäköistä.
Oma kämppä ja auto pitäs varmaan hankkia sitte kun tulee 18v täytee.
Ja unelmien nainen ku löytys nii se ois siinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siis mitä helvettiä...

nyt noi mun laittamat kuvat lihonneesta aguilerasta on muuttunu ihan joksku muuks...

-kootut selitykset väärinkäsityksille-

:david:

Nostetaan vanha threadi kahden vuoden takaa pinnalle.

Kuinka moni on toteuttanut unelmansa?
Päässyt lähemmäksi unelmaansa?
Ovatko unelmat muuttuneet?
Ovatko unelmat muuttuneet mahdottaman tuntuisiksi?
Oletteko edes tehneet mitään unelmienne eteen?

Itse olen pikkuhiljaa alkanut ymmärtämään maailmaa toisin.
Ehkei se suuri palkka ja paljon hienoa kallista tavaraa olekaan se mun juttu.
Elämän merkitys alkaa toisinsanoen muuttumaan, unelmat eivät vielä kuitenkaan ole täysin selvänä mielessä mutta kirkastuvat hetki hetkeltä.

pexxi sanoi:
1. Koulu kunnialla loppuun.
2. Kunto kohdilleen kesäx.
3. Nainen.

Olen jo aiemmin todennut, että "ehana" nainen on löytynyt mutta nyt voi kertoa että myös valmistuttu on ja kakkosesta sen verran, että dieetti on kyllä päällä :D

Ixa sanoi:
Nostetaan vanha threadi kahden vuoden takaa pinnalle.

Richard75 sanoi:
- perhe
- onnellinen avioliitto
- pysyä terveenä
- lapsia
- maksaa vuoden kuluessa asuntovelka pois.
- alkaa omakotitaloa säästämään
- ensi vuonna uusi Audi/BMW
- ylennys työnjohtajaksi

Niiden unelmien minkä eteen on tehty töitä on osittain toteutuneet
-terveenä on pysytty
-ylennys ja palkankorotus, muttei vielä työnjohtajaksi
-asuntovelat lyhentyny aikalailla
-Audi tuli hommattua

Muut unelmat ei vielä tässä työntäyteisessä sinkkuelämäntilanteessa ajankohtaisia.
Ja lisää unelmia tullut haalittua opiskelusta.

Ixa sanoi:

En tähän threadiin ole unelmiani tainnut lykätä, mutta egoistina kerron silti. Olen haaveillut että "sitten joskus" pääsen alallani erääseen vaativaan ja haasteelliseen tehtävään.

No muutaman kerran olen hakenut haluamaani tehtäviin ja nyt sitten "suhteilla" siinä viime viikolla onnistuin (viime viikolla oli työhaastattelu, joka meni läpi kuin vettä, koska tulevan esimieheni esimies suositteli minua sinne). Ai niin, olen myös kohta päässyt eroon pahasta velkakierteestäni, syksyllä olen about velaton. :rock:

Eivät varsinaisesti, mutta tarkentuneet. Sain tietää että tuossa tehtävässä on mahdollista joko olla vähemmän tienaavassa (ja vähemmän vastuullisessa) tai sitten vastuullisemmassa (ja enemmän tienaavassa) segmentissä ja seuraava etappi on nostaa itseni siitä alemmalta tasolta ylemmälle.

Päinvastoin - tuntuu toteutuvan nopeammin kuin uskoinkaan. Tosin voin kiittää suhteita, joita ilman olisi CV saanut kasvaa vielä jonkin verran ennen niihin tehtäviin pääsyä.

Soitellut entiselle esimiehelle. ;)

Itse olen pikkuhiljaa alkanut ymmärtämään maailmaa toisin.
Ehkei se suuri palkka ja paljon hienoa kallista tavaraa olekaan se mun juttu.

Minulle kävi tuo aiemmin. Olin tällä unelma-alallani aiemmin, mutta ahneus iski ja halusin "kuuman ammatin kuumaakin kuumemmalta it-alalta" ja jonkin aikaa opiskeltuani ja puolitoista vuotta koodarina duunailtuani päädyin ratkaisuun "ei se raha, jos ei duunista nauti" ja nyt olen matalampipalkkainen duunari joka nauttii elämästään niin duunissa kuin vapaallakin. Samoin tuo "tässä päivässä eläminen" josta on ollut tässä threadissa puhettakin, on valjennut itselle uudella tavalla. Ennen elin aina "sitten kun" periaatteella, ja huomaan että olen jäänyt paljostakin kivasta paitsi kun en osannut pysähtyä ja ihmetellä nykyhetkeä. Kaksi terveenä syntynyttä lasta ja kiva puoliso tuovat riittävästi onnea tähän nykyhetkeenkin.

:kippis1:

Äijä sanoi:
Mä haluaisin ukkoutua kunnolla. Emäntä, pari muksua, iso talo, farmarivolvo ja kultainen noutaja.

Noihan on mun haaveet, jos vain vaihdetaan tuon ukkoutumisen tilalle akkautuminen ja emännän tilalle isäntä.. ;) tjsp. Enpäs olekaan lueskellut aikoihin tätä ketjua joten vastaillaan nyt..

Mun haaveet on aika tavallisia. Oma asunto/talo, rakastava puoliso jonka kanssa elämä olis huoletonta. Vakaa toimeentulo ja terveys, pari lasta (tyttö ja poika tietty :)) ja se kultainen noutaja! (Ja farmarivolvo... -Audikin kävisi) Mieleiseen ammattiin kouluttautuminen on nyt tärkeää ja sen myötä toivottavasti joskus oma yritys.

Mitähän unelmia mä olisin jo toteuttanut... Mulla on mukava avopuoliso ja kiva pieni koti, joskaan ei oma. Miehen kanssa elo ei kuitenkaan ole aina niin mutkatonta että voisin varmuudella sanoa, onko Hän se Oikea, jonka kanssa haluan unelmiani toetuttaa. Aika näyttää... Unelmoin siitä, että pian alkaisin tietämään, mitä oikeasti haluan elämältä.. :)

Pitkään on ollut haaveena saada paperit koulusta, ja sen jonkin aikaa sitten sainkin toteutettua.

Seuraavana listalla:

Duuni mihin ei vituta mennä. Eli olisi mielenkiintoinen ja hyvät duunikaverit.
Eukko tulis mykäksi tai minä kuuroksi.
Ipanat pysyis terveenä ja nie ois tasapainoisia ja onnellisia.
Velat pois (siinä auttais lottovoitto).
Omakotitalo.
Uusi auto.
Musta Gibson-sähkökitara. (jos on kuulo vielä tallella)....
Aikaa harrastuksille.....

Lever ännu :) Se tässä nyt on vielä ihan positiivista. Nyt kun olen ottanut selvää, kuka on maailman paras mies, niin tavoitteena on joku päivä
- Saada tuo mies ihan ikiomaksi ja tehdä siitä maailman onnellisin ja samalla tehdä itsestään maailman onnellisin. Rakastaa hänet ihan lituksi ja täyttyä itse rakkaudesta.
-Saada napakkaasti lisää vauhtia koulu hommiin, menny vähän viimeksi kulunut vuosi hummaillessa ja haavoja nuollessa
-Elää! :) ja olla ihan helvetin onnellinen :)

Päästä takaisin ihannepainoon (kaukana siitä nyt, todella kaukana), mutta sen mä kyllä teen ja ehkä jo ensi jouluun mennessä ollaan kohtis lähellä.

Haluaisin elää about 300-400 vuotiaaksi hyvässä hapessa, eli odotellaan sitä lääketiedettä nyt nopeasti eteenpäin, ja ilman aivojen rappeutumista.

Rahaa ihan helvetisti. Niin paljon ettei pysty kuluttamalla köyhtymään. Jos ei muuta niin sit vaikka köyhille antaisi. Mutta lähtöarvoisesti sikariportaan päälle kuseksiva-rikas.

Oma kaunis vastine. Semmonen iloinen ja mukava joka tykkää musta ja mä tykkään siitä. Ei muita vaatimuksia. Hyvä äiti se sais olla kanssa.

Rahan mukana voin toteuttaa seuraavia:
hienoja autoja, hienoja prätkiä, hieno asunto, lomakämppä kaakkois-aasiassa, vaikka jossain biitsillä semmonen rantatalo mutta ei missään turisti resortissa vaan omassa rauhassa eksoottisessa kauneudessa, toinen lomakämppä lapissa jossain kosken lähellä missä vois vaeltaa ja tappaa sääskiä.

Haluaisin kanssa tulevaisuudessa jatkaa matkustamista mahdollisimman paljon ympäri palloa.

Siinäpä nuo tärkeimmät.

En voi päivittää edellesiä, koska en ole niitä listannut. Nykyisiä haaveita on:

- pysyä terveenä
- naimisiin meneminen tyttöystäväni kanssa
- saada elintasoa paremmaksi
- päästä kehonrakennuslavalle
- käydä Thaimaassa
- muuttaa pois koko maasta
- olla hankkimatta omia lapsia

En ole näköjään kirjannut noita haaveitani, johtuiskohan siitä etten threadin syntymän aikoihin ole vielä ollut pakkislainen... Noh, joka tapauksessa, tässä tämän hetken haaveet.

- Onnellinen elämä kultamussukkani kanssa
- okt isolla pihalla jossain kontiolahden korvessa, koira (on jo 1, mutta vielä lisää muutama), kissa, kakara tai pari, kiva auto
- kiva vakituinen duunipaikka höystettynä mukavilla työkavereilla
- terveenä pysyminen koko jengillä
- päästä jonkinlaiseen kuntoon...

- muuttaa pois kehä 3 sisäpuolelta maalle
- ostaa oma talo ja iiiso autotalli
- PV tahi Amazon projekti jota väsään seuraavat 5v
- tehdä min.6kk reppumatka jonnekin kauas

Hmm, vauvakuume, hääkuume, talokuume ja autokuume täytetty, matkakuume on pahasti krooninen, joten sitä ei lasketa:mitähän sitä vielä keksis.

Ainakin opiskelemaan pitäisi päästä ja sitä kautta johonkin mielenkiintoiseen työhön, nykyinen on lähinnä pakkopullaa.

Haaveita on tuon matkustelun ja opiskelun lisäksi ainakin yksityislentäjän lupakirjan saaminen ja mökki jostain sopivan matkan päästä. Ja aviomiehen kanssa kun joskus saisi kahdenkeskistä aikaa niin se olisi jo luksusta!

Gillyanne sanoi:
haaveena olisi saada viimeinkin gradu tehtyä ja valmistua FM:ksi, palkankorotus/parempipalkkainen duuni, terveyttä ja treeni-intoa tulevillekin vuosille, ja jossain vaiheessa perhe (1-2 ja lasta ja mieluiten tuplasti kissoja)! :)

Hm, katsotaanpas... Gradu ei ole sen valmiimpi kuin tuon aikaisemman postauksen aikoihinkaan, mutta ensi syksynä on tarkoitus lähteä opiskelemaan ihan oikeaan ammattiin ja jättää humanistihörhöilyt vähemmälle. Työpaikka on tässä välissä ehtinyt vaihtua useampaankin otteeseen, ja vaikka tämänhetkinen tulotasokaan ei päätä huimaa, niin toimeen tullaan kuitenkin. Terveenä olen ollut, lukuunottamatta olkapääkipuja (jotka nyt kuitenkin näyttäisivät olevan voitettu kanta). Treeni-intoa on riittänyt, ja nyt uskalsin viimeinkin toteuttaa jo pitkään kyteneen haaveeni siirtyä ihan oikeaan voimatreeniin :) Jälkikasvua ei ole vielä siunaantunut, mutta kissojen määrä on lisinyt kyllä: minun&avokin elämää sulostuttaa yhteensä 3 karvaista kaveria. :) :haart:

Voisi siis sanoa, että oikeaan suuntaan ollaan menossa - osa noista vanhoista haaveista on jo toteutunut, ja loppujenkin kohdalla näyttää varsin lupaavalta. :) Tottakai uusia haaveita syntyy koko ajan elämän mennessä eteenpäin, esim. itseäni on alkanut yhä enemmän ja enemmän houkuttaa ajatus nostaa joskus jossain kisassa... (sanoinko minä todella tuon ääneen? :eek: )

Haaveet kaatuu..jne.
Mutta silti pitää jaksaa haaveilla :)

-Jos joskus saisin rasvaprosentin 10:n kieppeille
-terveenä pysyminen
-liksaa en tartte lisää, mutta töitä kun riittäisi tulevaisuudessakin
-auto menisi leimasta läpi ekalla yrittämällä
-talon kun saisi asuttavaan kuntoon ja pihan siistiksi
-syksyllä alkavat opiskelut kunnialla loppuun
-kuplalla euroopan tour
-joka talvi jonnekkin kauas, auringon lämpöön ja meren äärelle..minä+nainen+riippumatto

Näitä omia haaveita voisi olla kiva lukea parin vuoden päästä jos vaan muistaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom