Tulevaisuuden haaveet...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Lilith
Kun saisi tehdä työtä mikä ei olisi ihan äärimmäisen vastenmielistä ja jäisi riittävästi vapaa-aikaa.
Ystävät ei katoaisi mihinkään vaikka pariutuvatkin.
Maailmalla olisi kiva kiertää ja nähdä muutakin kuin ne perinteiset turistirysät.
Sitten kun vielä olisi oma koti, kasa kissoja (niitä on jo:) ) ja kiva ihminen minkä kanssa pärjäis ilman suurempia nalkutuksia. Ja joskus tulevaisuudessa mahdollisesti joku kersakin.
Sitten vielä kun kerkeisi treenaamaan sopivasti.

Heh, melkein kuin mun kirjottama lista. ;) Kissoja tosin no thanks, olen allerginen ja muutenkin, eikä kersoja (olen allerginen niillekin ;).

Tosin osa tavoitteista on toteutunut jo, tai toteutumassa.

Ehkä tärkeimpänä on, että itse ja muksut pysyisimme suhtkoht terveinä. (Talot ja miehet ei niin nyt jaksa kiinnostaa, eiköhän nuo ole jo nähty.) Nykyisen työn lisäksi voisin ottaa jotain kivaa lisäduunia - siis vain jos löytyy kivaa hommaa.

Ai niin mutta haaveitahan tässä piti listata: kirjoittaa dekkari, käydä n:nnen kerran Norjassa, nostaa penkissä jotain asiallisia tuloksia.

Elää sellanen elämä, että voi kuolinhetkellään todeta että tulipa elettyä ihana elämä. Ja elää sellanen elämä, että kun mun päälle hiekkaa heitetään , nii siellä on joku muukin ku riutunut seurakunnan henkilö. Ja elää sellanen elämä, että sitten kun olen maan matosten jyrsittävänä, nii joku nakkaa aina kiven viereen kukkapuskan. Ja elää sellanen elämä, ku joku kuuleekin mu nnimen, nii VAPISEE :D

Mulla kait sitten on jo kaikki...

- Ihana vaimo (ei ihan aina)

- Kaksi kovaa pikkujätkää (niistä tulee Mr Olympia & Maailman vahvin mies, 3 vuotiaan kanssa katsotaan joka ilta, onko voimapatti alkanut jo kasvaa käsivarteen, ei oo kuitenkaan vielä näkynyt)

- Hullu koira (ei mikään kultainen noutaja vaan airedalenterrieri)

- Hyvä asunto (melkein kaupungin keskustassa, 150 m järven rantaan, OIKEESTI!)

- Farmariauto

- Moottoripyörä

- VOIMAA IHAN HIRVEESTI (tai oikeestaan tosi vähän)

- Velkaa RIITTÄVÄSTI !!!

Mitä tässä enään keskivertoihminen haaveilis ???

Originally posted by Tape
Mulla kait sitten on jo kaikki...

- Ihana vaimo (ei ihan aina)

- Kaksi kovaa pikkujätkää (niistä tulee Mr Olympia & Maailman vahvin mies, 3 vuotiaan kanssa katsotaan joka ilta, onko voimapatti alkanut jo kasvaa käsivarteen, ei oo kuitenkaan vielä näkynyt)

- Hullu koira (ei mikään kultainen noutaja vaan airedalenterrieri)

:D :lol2: :worship:
Loistava posti :D
Eipä sitä paljon muuta ihminen tarviikkaan.

Jumalaut, viikko sitten olin alottamassa samanlaista threadia nimellä Unelmia ja Toimistohommia mut dellasin sen ennen postaamista ku ajattelin että kaikki sitten nauraa ja pitää peelona. Spooky! :eek:

Mun Lista (tm):

- Asua, matkustaa ja tehdä töitä ulkomailla (toteutuu 2 kk päästä, täältä tullaan eurooppa! Pariisi syksyllä, välimeren rantatiet ja paikat kuten nizza ja monaco talvella...)

- Ihan uus auto, sais speksata just mieleisen väriä myöten (toteutuu 2 kk päästä, BMW coupe tulossa, tällä sit kurvaillaan siellä euroopassa)

- Omistaa omistusasunto (toteutuu 2 kk päästä, tampereen keskusta kutsuu)

- Saada ajettua motskakortti loppuun ja pyöräkin ois ihan kiva vielä joku päivä (kortti tänä kesänä ja pyörä myöhemmin)

- Suorittaa purjelentolupakirjakurssi loppuun (ens kesänä varmaan)

- Pysyis nykyinen työpaikka alla ja hommatkin muuttuisi mielenkiintoisiksi.

- Pysyis hoikkana ja mielellään jopa saisi vähän lisää lihasta.

- Löytää lopultakin tyttö jonka äly ja mielikuvitus saisi sukat pyörimään jaloissa. Tää on tärkein!

Mulla ei oo mitään haaveita saada farmarivolvoa tai omakotitaloa, onkohan se ihan tervettä? Eikä kyllä lapsiakaan tällä hetkellä mutta mieli varmasti näiden kohdalla muuttuu jos tuo viimeinen haave toteutuu.

Mites, teettekö miten päättäväisesti töitä että nuo teidän haaveet toteutuu? Eli aamulla kun herää niin tavoitteet on kirkkaana mielessä ja sen avulla sitten jaksaa venyä töissä yms. vai onko se pikemminkin sitä että katotaan minne mennään ja silloin tällöin luovitaan kohti tavoitteita?

Mulla vaan asiat tuntuu järjestyvän kohdalleen itsestään. Tietty vois olla pitemmälläkin elämässä jos koko ajan silmät kiiluen kyttäis tilaisuuksia mutta se ei kuulosta kovin rentouttavalta menolta.

Originally posted by boyracer
Mites, teettekö miten päättäväisesti töitä että nuo teidän haaveet toteutuu? Eli aamulla kun herää niin tavoitteet on kirkkaana mielessä ja sen avulla sitten jaksaa venyä töissä yms. vai onko se pikemminkin sitä että katotaan minne mennään ja silloin tällöin luovitaan kohti tavoitteita?
Ozwald pyrkii kyllä tekemään töitä tavoitteidensa eteen, mutta kieltäytyy elämästä vain tavoitellen jotain tulevaa. Tajusin jo hyvän aikaa sitten, että jos ajattelen, että "sitten kun sitä ja sitten kun tätä, niin jo on olo auvoisa", huomaan olevani eläkkeellä, dementoitunut ja eläväni tätä päivää uudestaan ja etten ole koskaan osannut olla olooni tyytyväinen vaan aina on täytynyt vain odottaa. Senpä takia pyrin pysähtymään aina kun ei ole mielessä mitään erityistä murhetta ja todeta, että olen onnellinen juuri tässä ja nyt. Usein sitä huomaa asetaneensa niitä "sitten kun"-tavotteita, ja olokin on enemmän tai vähemmän stressaantunut. Kuitenkin tällä pysähtymisellä olemaan onnellinen olen myös saanut häädettyä stressin; en suostu ottamaan sellaista, eikä mikään asia tai tavoite kuitenkaan sen stressin avulla muutu yhtään paremmaksi.

Minäkin olen saanut olla siinä mielessä onnekas, että monet entiset tavoitteeni ovat ehtineet jo täyttyä:
- Vaimo, johon jaksan rakastua yhä uudelleen joka päivä
- Tytär, joka kietoo minut joka ikisen sormensa ympärille koko ajan
- Työpaikka, jossa voin kuvitella viihtyväni hamaan tulevaisuuteen saakka
- Oma kämppä, auto, ja taloudellinen tilanne kunnossa
- Terveys kunnossa koko perheellä

Nyt kun tuo lista tuli kirjoitettua, niin täytyypä taas todeta itselleen, että mitä ihmettä minä vielä hamuan lisää? No, ehkä toinen lapsi vielä voisi olla :)

No tällä hetkellä pitäs jostain saada IT-alan hommia. Mulla ei ny oo muuta tavotetta tällä hetkellä. Ku prkl entisestä paikasta potkittiin pihalle :( Ei kuulemma ollu hommia enään tarpeex...

Re: Haaveeeet....

Originally posted by pexxi
1. Koulu kunnialla loppuun.
2. Kunto kohdilleen kesäx.
3. Nainen.

3. toteutunut täydellisesti;)
Muut työn alla!

Originally posted by Buli
Cristina Aguilera <-:blow:

fat1.jpg

fat2.jpg

:thumbs: