Originally posted by gnut
Mun tavote:
-saada balleriinaa
Pahasti ylimainostettua... :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by gnut
Mun tavote:
-saada balleriinaa
Originally posted by Lilith
Kun saisi tehdä työtä mikä ei olisi ihan äärimmäisen vastenmielistä ja jäisi riittävästi vapaa-aikaa.
Ystävät ei katoaisi mihinkään vaikka pariutuvatkin.
Maailmalla olisi kiva kiertää ja nähdä muutakin kuin ne perinteiset turistirysät.
Sitten kun vielä olisi oma koti, kasa kissoja (niitä on jo ) ja kiva ihminen minkä kanssa pärjäis ilman suurempia nalkutuksia. Ja joskus tulevaisuudessa mahdollisesti joku kersakin.
Sitten vielä kun kerkeisi treenaamaan sopivasti.
Originally posted by Tape
Mulla kait sitten on jo kaikki...
- Ihana vaimo (ei ihan aina)
- Kaksi kovaa pikkujätkää (niistä tulee Mr Olympia & Maailman vahvin mies, 3 vuotiaan kanssa katsotaan joka ilta, onko voimapatti alkanut jo kasvaa käsivarteen, ei oo kuitenkaan vielä näkynyt)
- Hullu koira (ei mikään kultainen noutaja vaan airedalenterrieri)
Ozwald pyrkii kyllä tekemään töitä tavoitteidensa eteen, mutta kieltäytyy elämästä vain tavoitellen jotain tulevaa. Tajusin jo hyvän aikaa sitten, että jos ajattelen, että "sitten kun sitä ja sitten kun tätä, niin jo on olo auvoisa", huomaan olevani eläkkeellä, dementoitunut ja eläväni tätä päivää uudestaan ja etten ole koskaan osannut olla olooni tyytyväinen vaan aina on täytynyt vain odottaa. Senpä takia pyrin pysähtymään aina kun ei ole mielessä mitään erityistä murhetta ja todeta, että olen onnellinen juuri tässä ja nyt. Usein sitä huomaa asetaneensa niitä "sitten kun"-tavotteita, ja olokin on enemmän tai vähemmän stressaantunut. Kuitenkin tällä pysähtymisellä olemaan onnellinen olen myös saanut häädettyä stressin; en suostu ottamaan sellaista, eikä mikään asia tai tavoite kuitenkaan sen stressin avulla muutu yhtään paremmaksi.Originally posted by boyracer
Mites, teettekö miten päättäväisesti töitä että nuo teidän haaveet toteutuu? Eli aamulla kun herää niin tavoitteet on kirkkaana mielessä ja sen avulla sitten jaksaa venyä töissä yms. vai onko se pikemminkin sitä että katotaan minne mennään ja silloin tällöin luovitaan kohti tavoitteita?
Originally posted by ronnie21
no ois tarkotus saaha pillua mahollisimman paljon.
Originally posted by Buli
TOSSA ON ASENNETTA!!!!
Originally posted by pexxi
1. Koulu kunnialla loppuun.
2. Kunto kohdilleen kesäx.
3. Nainen.