tulehduksesta?!!?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
iik kaak. 4 vuotta sitten multa leikattiin kyynärpää ja se on siitä asti vihoitellut aina välillä tulehtumalla niin että en voi kunnolla kyseistä niveltä liikutella :curs:

ja nyt se uhkaa tulla taas!! ja kun ajattelette mitkä kaikki liikkeet pitäs sen nivelen takii jättää pois (ei siis nivelessä tulehdusta mutta liikuttaminen sattuu)
penkki, ranskalaiset, haukkarit taljat pitäs jättää pois.:itku:
ei käy! miten moisen voisi estää tulemasta?

auttaako jos syön buranaa tai vastaavaa? kuullu et se auttaa moisiinki?:offtopic: :wall: :wall: :wall:

Aika harvaan jää sellaset liikkeet missä kyynärpää ei liikkuis. Onko se kipee esim. kyykyssä, mavessa? Kyllä se burana varmaan hetkellisesti auttaa mutta mene lääkäriin jos se vaivaa pahemmin... Tuon buranan kanssa voi käydä huonosti jos syöt sitä ja kipu lähtee -> menet treenaamaan kun ei ole kipua, ja sitten jotain napsahtaakin. Se kipu nimittäin usein kertoo että jotain voi olla hajalla/hajoamaisillaan...

1.kyykkyä en saa tehdäkkään ku rassaa rankaa.. saati sit mavea.

2. mikään ei ole hajoamaisillaan kun menen salille ensi kertaa nyt maanantaina.

ja se kipu johtuu siitä kumul on tossa kyynerpääs ollu 4v rupi jonka alta tulee mätää aina ku sen kastelee.. välil se on parempi ja välil se alkaa vittuileen.
ja nyt se on ALOTTAMAS vittuilee. ei oo viel tulehtunu

Mene lääkäriin ja keskustele siellä asiasta, niin saat asianmukaiset ohjeet ja tarvittaessa myös lääkityksen.

oon käyny kyllä lääkärissä ehkä noin 100 kertaa.
tarkastuksissa saan käydä joka toinen kk. ovat sanoneet että kipu lääkettä naamariin jos menee sietämättömäksi.

ja mulle ei saa sanoa et vaiha lajia.

oon ite ainaki huomannu että ku on tollasia vaivoja, niin pitää mennä sinne lääkäriin, sanoa suoraan mikä on ja mikä vituttaa, ja vaatia jotain hoitoa. suosittelen lämpimästi

hölkkääjä sanoi:
oon käyny kyllä lääkärissä ehkä noin 100 kertaa.
tarkastuksissa saan käydä joka toinen kk. ovat sanoneet että kipu lääkettä naamariin jos menee sietämättömäksi.

ja mulle ei saa sanoa vaiha lajia.

itseäni lainaten..

EDIT: jos ei maanantaihin mennessä parane niin sitten käyn siellä lekurissa.

Mulla poistu kyynärpäävaivat kun hankin Prismasta sellaiset valkoiset kortsut (kyynärpäänlämmittimet). Epäilin hiukan aluksi niiden tehoa, mutta ne oikeasti toimivat. Lämpö syntyy pääosin ihon ja lämmittimen välisestä kitkasta ja ainakin itselläni kyynärpääkivut ovat kadonneet täysin.

Samalla kun aloin käyttää lämmittimiä, jätin myös ranskalaiset punnerrukset muutamaksi kuukaudeksi pois treeniohjelmasta. Nyt voin tehdä kyynärpäiden puolesta mitä liikkeitä haluan.

Suosittelen lämmittimiä lämpimästi.

Heikki722 sanoi:
Mulla poistu kyynärpäävaivat kun hankin Prismasta sellaiset valkoiset kortsut (kyynärpäänlämmittimet). Epäilin hiukan aluksi niiden tehoa, mutta ne oikeasti toimivat. Lämpö syntyy pääosin ihon ja lämmittimen välisestä kitkasta ja ainakin itselläni kyynärpääkivut ovat kadonneet täysin.

Samalla kun aloin käyttää lämmittimiä, jätin myös ranskalaiset punnerrukset muutamaksi kuukaudeksi pois treeniohjelmasta. Nyt voin tehdä kyynärpäiden puolesta mitä liikkeitä haluan.

Suosittelen lämmittimiä lämpimästi.

kokeiltu on ja tulos on et kyynärpäät tuli punaset ja limaset ja haisi paskalle :)
mut kiitos neuvoista kuiteski..

mutta onko buranal sellast vaikutusta et se auttais tulehduksen häipymää ku se on tulehdus kipulääke:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom