Kyllähän nuo läheiset kannustavat kovasti, harrastukseen kuin harrastukseen, joskaan eivät välttämättä kuitenkaan ihan täysin ymmärrä joitain asioita
Jos olen saanut edellispäivänä tehtyä tosi hyvän treenin ja paikat on kipeät, niin aika moni päivittelee, että mitä ihanaa siinä muka näen, kun kroppa on hellänä :D Plus jos linkkaan jotain mun ihannekroppia, niin useinhan niillä on muiden mielestä "liian leveät hartiat", "ei ole naisellista kun on tuommonen hauis" ja muuta, että aika paljon oma ihannefysiikkani poikkeaa siitä ns. yleisestä ihanteesta.
Faijaltahan on kivasti sadellut kanssa kaikkea mitä ihmeellisimpiä treenivinkkejä, juurikin tätä perussettiä, että ei sais isoja painoja käyttää, vaan pitää tehdä pitkiä sarjoja pienillä painoilla :jahas: Nyttemmin onneksi on lopettanut meikäläisen neuvomisen ja osti mulle 15kg käsipainotkin :lol2:
Kukaan lähellä asuvista kavereistani ei kuitenkaan ole oikein kiinnostunut treenaamisesta ainakaan sillä lailla, että saisin vakituista saliseuraa :( Siskon olen saanut pari kertaa mukaani, mutta se on mennyt vain siihen, että se seuraa mua siellä kuin eksynyt koiranpentu. Poikaystäväkään ei ole tavoitteellisesta treenaamisesta kiinnostunut, mutta suostuu kyllä onneksi aina lähtemään salille seuraksi kun vain pyydän, ja puuhastelee siellä sitten omiaan.
Olisi kiva kyllä saada joku kaveri, jonka kanssa käydä salilla ja pälistä kaikista treenijutuista silleen, että menis ymmärrykseenkin ne asiat :D