TUF 9 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
UFC:n pitäis ilmottaa heti NSAC:lle tulokset ja ne pitäisi julkistaa heti kun matsit on käyty, joka vähän pilaisi puolestaan tv-sarjan ideaa. Tämän takia urheilukomissio ei hyväksy otteluja virallisiksi matseiksi (mutta UFC tuntuu puolestaan laskevan jotkut kyllä ottelijoiden listoihin, mutta UFC:n rekordit nyt on muutenkin mitä on)...

En tiedä tarkalleen miten ne säännöt menevät mutta jos ne olisivat kunnon otteluja niin niiden tuloksien pitäisi näkyä netissä yms. joten spoilerien takia ne ovat näytösmatseja mistä ei jää merkintöjä.

Näinhän se menee jos komission alaisia tapahtumia haluaa järjestää niin viralliset pöytäkirjat niistä tehdään. Ilmeisesti UFC haluaa käyttää komission tarkkailijoita ja tuomareita myös TUF:ssa pitääkseen ohjelman uskottavana ja hyvät välit komission kanssa joten ottelut on pidettävä näytösotteluina.

Onhan noilla ottelijoilla recordeissaan erilaisilla säännöillä ja otteluajoilla käytyjä otteluita niin kyllähän nuo TUF:ssa käydyt siinä suhteessa ovat "virallisempia", kuin monet muut matsit. Eihän se varmaan vaatisi, kuin kauden jälkeen laittaa postia sherdoggiin ja näin olisi oma "virallinen" recordi päivitetty.
(joskus tuota sherdogin päivittäjältä kysyttiin miten tuohon suhtauduttaisiin, en nyt muista mikä siellä kanta oli)

Mun käsitys on, että ei UFC:kään omiin rekordeihinsa laske tuf-matseja.

Pikainen tarkistuys UFC:n sivuille kertoo, että listaavat siellä vain UFC:ssä käydyt matsit ja eivät sisällytä tufeissa käytyjä matseja.

Omasta mielestäni se on ihan reilua, että tuf-matseja ei lasketa kun niissä ei ole mahdollista valmistautua samalla tavalla kuin 'oikeisiin' matseihin. Matsit on tiukalla aikataululla ja painonvedot pitää vetää ehkä ei niin optimaalisesti kuin normaalisti olisi mahdollista.

Mun käsitys on, että ei UFC:kään omiin rekordeihinsa laske tuf-matseja.

Pikainen tarkistuys UFC:n sivuille kertoo, että listaavat siellä vain UFC:ssä käydyt matsit ja eivät sisällytä tufeissa käytyjä matseja.

Omasta mielestäni se on ihan reilua, että tuf-matseja ei lasketa kun niissä ei ole mahdollista valmistautua samalla tavalla kuin 'oikeisiin' matseihin. Matsit on tiukalla aikataululla ja painonvedot pitää vetää ehkä ei niin optimaalisesti kuin normaalisti olisi mahdollista.

Kuten sanoin, niin UFC:n rekordit on mitä on. Esim. Junie Browning oli ohjelmassa 2-0, Sherdogissa 2-0 ja ohjelman jälkeen TUF finaalissa 2-1. Rashadillakin on n. 5 voittoa mitä ei löydy Sherdogista (ei toki oo aukoton, mutta kävis hyvin päinsä). Mä oon edelleenkin sitä mieltä, että UFC vähän "valikoi" sieltä niitä matseja mitä lasketaan ja mitä ei, mutta tää ei oo ehkä oikee thread sen asian puimiseen.l

hieno kolo jäi suuhun jätkälle, auts.

hieno kolo jäi suuhun jätkälle, auts.

Joo mitäs ne muut sanoi sille ennen ottelua? jotain että jokaisesta hampaasta saat 100 dollaria :D tais ymmärtää vähän väärin. Eka matsi ei nyt mennyt ihan niin kuin ajattelin, mutta hienosti kyllä voitti ottelunsa.

Joo-o toka matsi oli kyl hyvä. Loppukohan jenkiltä sit kumminki patterit vai lähtiköhän otteluhalut hampaiden mukana? Eka matsi oli läppä. ;P

Pakko sanoa myös, että tämä kausi on ollut ehkä jopa paras tähänmennessä. Paljon otteluita ja treenaamista ja vähemmän sitä tyhjänpäivästä louskutusta. Ehkä ne tajus ku äijät kusi toisten salaatteihin viimekaudella et nyt mentiin vähän liian pitkälle.

Mua jäi harmittamaan toi eka matsi ku oon ihan brittejen puolella. Mutta jotenki hymyilytti kumminski ku eka Henderson dissaa sen pystyä ja sit se täräyttää "kovan strikerin" tajunnan rajamaille :) Kiteytti vaparin varsin hienosti, mitä vaan voi tapahtua, never count your opponent out. Tokan matsin britit onneks voitti! Sen jenkki oli tosin musta varmaan yks paskimmista niiden jätkistä, aivan surkee matossa ja pystyssäkin korkeintaan keskitasoa.

Eka matsi söi kyllä, ei ehtinyt stapes näyttää osaamistaan. No varmaan matsaa vielä finaalissa ja on siellä vieläkin tikimmässä kunnossa.

Ja onneksi simple jack sai pataansa, vaikkakin ottelu olisi voinut päättyä jo erätauolle, sen verran pahasti lähti otteluhalut kaverilta. Kiitettävästi taisteli kyllä loppuun asti, vaikka keskittyminen taisi karata jo sinne biitsille mistä hendo puhui.

Ensimmäisestä tosiaan jäi vähän hampaankoloon, kun tuntui, että parempi hävisi. Toki voihan tuo olla tuottajien manipulointia, jotta minulle saataisiin kuva onnettomasta jenkkiressusta, joka yllättäen piekseen englantilaisen tappokoneen.

Harvinaisen vähän draamaa näytetty. Tulikohan tiimille kiire pistää kaksi matsia per shöw, kun jenkkikarsinnat vähän venyivät. Tiedä häntä.

Jäi muuten häiritsemään pari asiaa. Kattokaa ku ens kerralla jostain ottelijasta tehdään tyyliin ressukka ja stressaaja ja selvä underdogi ni se salee voittaa. Toinen toi hammasjuttu. Kui ne sattuki puhumaan matkalla matsiin että jos lyöt hampaan irti ni saat rahaa ja sit iteltä katos useempi. Taitavasti ne noita jaksoja kyllä tuottaa.

Jäi muuten häiritsemään pari asiaa. Kattokaa ku ens kerralla jostain ottelijasta tehdään tyyliin ressukka ja stressaaja ja selvä underdogi ni se salee voittaa. Toinen toi hammasjuttu. Kui ne sattuki puhumaan matkalla matsiin että jos lyöt hampaan irti ni saat rahaa ja sit iteltä katos useempi. Taitavasti ne noita jaksoja kyllä tuottaa.

Joo mietin ihan samaa ton hammasjutun osalta... Sama tossa matsissa se, että jätkä uhos ja raivos että haluaa repiä kaverin pään irti ja vihaa tätä jne jne jne, sattukin häviämään ja vielä aika selkeesti. Mut mikäs siinä, ihan hauskahan noita on kattoo kunhan ei ota liian tosissaan.

en tiedä onko tää asia puitu jo tässä ketjussa läpi kun vasta tällä viikolla kattelin nää jaksot putkeen, mutta se jenkkien "damarques" mikä lie on kyllä maailman ärsyttävin jätkä ja mun toivot tän tuotantokauden suhteen on vaan se että joku britti leipoo siltä tajun kankaalle

en tiedä onko tää asia puitu jo tässä ketjussa läpi kun vasta tällä viikolla kattelin nää jaksot putkeen, mutta se jenkkien "damarques" mikä lie on kyllä maailman ärsyttävin jätkä ja mun toivot tän tuotantokauden suhteen on vaan se että joku britti leipoo siltä tajun kankaalle
Komppaan 100%.

Olenkohan ainoa joka siitä jampasta tykkää :D on kyllä ilmeisesti aika kova luu vaikka mielipiteitä vahvasti jakaakin.

Tykkäsin muuten Juniestakin :jahas:

Olenkohan ainoa joka siitä jampasta tykkää :D on kyllä ilmeisesti aika kova luu vaikka mielipiteitä vahvasti jakaakin.

Taidat kuulua siihen vähemmistöön. Ei siitä nyt voi tykätä :D Ylimielinen uhoaja, joka kiroilee enemmän kuin Dana ja vielä rukoilee kehässä. Come on!

I Agree. Junie heitti hyvää läppää ja damarques heittää kans. Kun jengi kinaa niin tämä vaan "this is awesome!". :lol2:

Back
Ylös Bottom