TUF 9 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Huh, olin jo aika varma, että US vie, mutta se Nickhän osottautu sitkeeks ja monipuoliseks. Ja ehkä paras tapa lopettaa ottelu :D kaikki luulot veke.
Oli kyl tyly lopetus " the oldest trick in the book " :thumbs: Hämäräksi jäi se, että taputtiko se jenkki siinä giljotiinissa ekassa erässä.

Itekki jäin sitä miettimään et taputtiko vai ei. Hidastuksessa se kyl musta näytti, että taputti kylkeen.taputtanut.

Melkoinen vääryys tapahtunu jos Nick ei olisi voittanut, koska mielestäni melkoe selvä tap. Jäi kyllä kaikenkaikkeaan hyvä maku tästä jaksosta. Paras tähän mennessä ja matsiki päätty just niiku toivo... UK 1 - USA 0 :D

Tämä kausi on ehkä mielenkiintoisin ku on noi Britit tuolla. Onneks voitti ekan matsin sais voittaa kaikki muutkin. Mukavan olosta sakkia.:rock:

Mukavasti näyttivät treeniä ja geimpläänimietiskelyä.

Bisping puhuu roskaa ni US koittaa tehä jotain paskaa niitten selän takana :D
Ei vaan toiminu hirveen hyvin ku hävis ton ekan. Kyllä oikee mies voitti, Nick osas tehä jotain matossa ja pystyssa, Mark näytti siltä mikä sen lempinimikin oli "meat missile" ei tekniikkaa vaan raakaa mättöä.

Mites toi KID istumassa tuolla matsissa Danan vieressä?

Hyvää mättöä eka "oikee" matsi oli kyllä.

Samaa kattelin itekkin tai no ensin en huomannut mutta sherdogissa luki :D

Mistä Diabate on tuonne revitty? Eihän se ainakaan Questissä treenaa?

Oma sali vissiinkin Snake team.

Hänenkään matseja nähnyt sitten Shogun matsin jälkeen.

Diabate on pyöriny Hendon jengissä jo pitemmän aikaa. Muistaakseni tuli alunperin kuvioohin Hendon sparrikaveriksi ennen Anderson-matsia. Cyrillen tyyli kun on kohtalaisen lähellä Silvaa.

Mukavaa, että britit voitti. Jenkkien Johnson vaikuttaa kusipäältä.

Joo tää Demarques rupes ketuttaa muakin. Ottanu ihme roolin jenkkien tiimissä ja on niiiin leveetä poikaa. Paskanen nauru irtoo jos se ottaa pataa.

Itse jakso oli joo ihan hyvä. Ei kyl jaksa yhtään noita kepposia on jotenki nii haalee meno. Hieno homma, että näytti treenejä paljon. Matsista ei oikeen ollu mitään odotuksia. Britti oli sitkee kaveri ja lihaohjus ... noh, hävis. :E

Mun mielestä matsi oli tosi hyvä! Yhtä myllytystä, mukava ylläri että britit voitti.

Niin paljon helpompi suomalaisen samaistua noihin britteihin. Ne tuntuu ihan oikeilta ihmisiltä, jenkeistä tulee mieleen joku tv-draama... :)
Bisbing tosin on välillä vähän rasittava.

Se kenkäkohtaus oli ihan loistava.
Who wrote on my shoe?
huh?
Who wrote on my shoe?
what?
Who wrote on my shoe?
come again?
Who wrote on my shoe?
Do I have shoes?
Who wrote on my shoe?
:D

Mites toi KID istumassa tuolla matsissa Danan vieressä?

Hyvää mättöä eka "oikee" matsi oli kyllä.

Varmaan oli samoihin aikoihin kuvattu, kun oli Kid oli WEC 38:sia katsomassa. Dana yritti varmaan houkutella Kidiä Kalifornian löysemillä marijuana lailla Zuffan riveihin. Vaikeaa tuo painojen vetäminen ja otteleminen noin tiukalla rytmillä, kun kaverit alkoivat taas hyytymään parin minuutin jälkeen. Monihan noista varmaan ottelee oikeasti alemmassa painoluokassa.

faberkidyamamotto.jpg

Cyril the Snakehan on Bispinin vanha tuttu, niillähän oli se keyboardbattle Sherdogilla jostain ikivanhasta thaikkumatsista jonka Bispin hävisi.

Cyril the Snakehan on Bispinin vanha tuttu, niillähän oli se keyboardbattle Sherdogilla jostain ikivanhasta thaikkumatsista jonka Bispin hävisi.

Onko sulla antaa linkkiä tuonne sherdogille?? Mä olen maailman huonoin löytämään noita juttuja sieltä...

Back
Ylös Bottom