TUF 9 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Onko sulla antaa linkkiä tuonne sherdogille?? Mä olen maailman huonoin löytämään noita juttuja sieltä...

En mäkään sitä enää löydä...se meni jotenkin niin, että joskus Snake vs Shogunin matsin jälkeen joku kysyi Snakelta jotain sen TB taustasta jolloin toi matsi Bispining välillä tuli puheeksi. Bisping tuli jossain vaiheessa keskusteluun mukaan tahdikkaaseen tyyliin "let´s fight again you lanky shite, tjsp" ja loppuketju olikin sitten perussherdoggilaista paskanheittoa...

En mäkään sitä enää löydä...se meni jotenkin niin, että joskus Snake vs Shogunin matsin jälkeen joku kysyi Snakelta jotain sen TB taustasta jolloin toi matsi Bispining välillä tuli puheeksi. Bisping tuli jossain vaiheessa keskusteluun mukaan tahdikkaaseen tyyliin "let´s fight again you lanky shite, tjsp" ja loppuketju olikin sitten perussherdoggilaista paskanheittoa...

Hetki meni,mutta löysin kyseisen keskustelun shitdogilta.
4 sivulta taitaa alkaa Diabetesin kirjoitukset ja pari sivua myöhemmin bisping liittyy keskusteluun.
http://www.sherdog.net/forums/f7/bisping-vs-snake-kickboxing-match-428312/index5.html

Bispingistä tulee mieleen ne punaniska-britit, joita näkyy paljon mm. Kanarian-saarilla öykkäröimässä. osaavat olla kännissä todella ärsyttävää porukkaa. Saksalaisethan on muuten joissain tapauksissa pyytäneet matkatoimistoilta korvauksia, jos samaan hotelliin on sattunut näitä Liverpoolin ja Manchesterin lahjoja maailmalle :) Tästä oli taannoin lehtijuttu.

Blaa DeMarques voitti. Näyttäs olevan taitava ottelija, mut mä en voi sietää sen naamaa/juttuja/jeesustelua jnejne... Saattaa mennä kuitenkin kaveri pitkälle tällä kaudella.

Toinen matsi (alkutunnustelun jälkeen) oli melko nopeasti taputeltu. Toivottavasti britit saa lisää päänahkoja.

Ihan oli hyvä jakso taas. ;E

Aika nopeasti. Harmitti kun parempi hävisi, en tykkää yhtään deMarquesista. Soittaa suutaan ja jauhaa paskaa. Toivottavasti UK tiimi voittaa tästä eteenpäin. Plussaa ohjelmassa oli paljon matsia ja treeniä, ei turhaa draaamaa

Mutta missä oli bispingis??
Ensimmäisessä matsissa brittien kaveri näyttää lupaavalta tapaukselta. Menee pitkälle tällä kaudella. Toisessa matsissa mr.T hävisi suht nopeasti. Jenkkien teemissä on tulehtunutta tunnelmaa....

Jos ei pääse trackerille niin suuntaa Tänne

Tuolta oon kattellu ittekkin, oikein mainio paikka.

Hyvä jakso, ei ole jenkkien tiimihengessä kehumista. Siellä melkein jo nyrkit heilui kun joku löi jotain huumorimielessä perseelle. Voitto saattaisi jopa nostaa henkeä, toivotaan niin, vaikka en jenkeille toivoisi joukkueena niinkään mitään, vaan hyville ottelijoille, olivat he UKsta tai USAsta.

olisi bisping voinut paikalle vaivautua, oliko sitten taitavasti leikattu kohtaus, mutta oli Mr. T aika hiljainen ennen matsia.

Miten noi ottelut tai yleensäkin koko ohjelma menee, sitä nelos jaksossa pudonnutta jenkkiä, Milleriä näky vitos jaksossakin ja sit ens jakson ennakossa näytettiin sen pudonneen jätkän surkuttelua Bispingille. Eli eiks noita heitetäkkään heti vittuun tuolta?

Miten noi ottelut tai yleensäkin koko ohjelma menee, sitä nelos jaksossa pudonnutta jenkkiä, Milleriä näky vitos jaksossakin ja sit ens jakson ennakossa näytettiin sen pudonneen jätkän surkuttelua Bispingille. Eli eiks noita heitetäkkään heti vittuun tuolta?
Pudonneet jää hengaileen ja treenaan vielä.

Ei enää, ne jää taloon treenaamaan. Tais vaan ensimmäisissä kausissa ukot lentää pihalle..

edit- muistaako kukaan milloin vaihtui tuo systeemi?

jep, neloskaudessa jäivät reenaamaa,, ONNEKSI ei jääny se browningin kenties retardimpi veli.. tai no, tietysti se olis ollu huvittavaa, mut oon lähes varma et se olis pilannu jonkun mahikset ku olis tarpeeks ärsyttäny et sitä oltas vuorenvarmasti vedetty turpaa.

Aloin vaan miettimään että jokseenkin typerää että nämä tuf ottelut ovat näytösmatseja eikä niitä lasketa recordeihin mukaan, kuitenkin samanlaiset säännöt niissä on..

Aloin vaan miettimään että jokseenkin typerää että nämä tuf ottelut ovat näytösmatseja eikä niitä lasketa recordeihin mukaan, kuitenkin samanlaiset säännöt niissä on..
Joo tätä samaa oon itekki kelaillu joskus. En ehkä laskis noita matseja millä showhun karsivat, mutta telkkarimatsit kyllä. Onkohan tuolla merkitystä, että on vaan 2x5min?

Joo tätä samaa oon itekki kelaillu joskus. En ehkä laskis noita matseja millä showhun karsivat, mutta telkkarimatsit kyllä. Onkohan tuolla merkitystä, että on vaan 2x5min?

En tiedä tarkalleen miten ne säännöt menevät mutta jos ne olisivat kunnon otteluja niin niiden tuloksien pitäisi näkyä netissä yms. joten spoilerien takia ne ovat näytösmatseja mistä ei jää merkintöjä.

Back
Ylös Bottom