Mun mielestä tuo Weidman-tappio on täällä kyllä esitetty pelkästään positiivisessa valossa "Ei ole hävinnyt lopetuksella kuin MW-contender Weidmanille"-tyylisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dont worry... osa on semmoisia, että jos ne ei pidä tai arvosta tiettyä piirteitä ottelijassa, niin ne etsii kaikki mahdolliset todisteet ja palkkaa asianajan lisäksi todistakseen olevansa oikeassa. Uriah on lupava, mutta aika näyttää miten kehitys jatkuu + miten selviytyy, kun ensimmäinen kovan tason painija tulee vastaan.
Minulla ei ainakaan ole mitään Uriahia vastaan. Mielestäni kaveri ei vain ole erityisen lupaava ottelija niiden otteluiden perusteella mitä olen nähnyt jos ajatellaan ufc:n mw:n top15 tasoa. Uriahin mahdollisuus nousta joku päivä mestariksi on minimaalinen mm.miehen iän, mw:n yleisen tason, nuorten nousevien lahjakkuuksien ja Uriahin tämän hetkisen tason perusteella.
Ottelija on 28v, matto-osaaminen ja tdd heikkoa ja ehkä jopa luokatonta ufc:tasolle ja pysty parhaimmillaankin ehkä keskinkertaista mw:n parhaita pystymiehiä vastaan. Imo Uriahin mahdollisuudet olla joku päivä mw:n mestari on vähintään alle 10%, todennäköisemmin alle 5% ja sen takia tämä vouhkaaminen huvittaa.
Silvaan on vielä pitkä matka, mutta on aika absurtia sanoa, että ei ole lupava IMO.
No nyt tulee kyllä seinähullua juttua jos väität että miehen 'ranking' on 100-200 MW:ssä. Siis UFC:ssä ei ole edes sopimuksilla 30:ta MW:tä ja ehdotat että vielä UFC organisaation ulkopuolelta löytyy ~100 kovempaa MW:tä kuin Hall :wtf:. Eiköhän tehdä vaan niin että pistetään ketju talteen ja bumpataan vuoden kuluttua ja katotaan miten on mennyt. Tässä pyörii monta kautta tuffia joka vuosi ja tää nyt on eka kerta kun coachit ja Dana (ja Joe Rogan ja Bas Rutten podcastissaan) sanoo suoraan että tässä on jo nyt valmis title contenderi mutta sä yrität saada tän kuulostaa siltä kun tälläsiä jätkiä olis tuffissa joka kaudella ja että Hall on joku onneton karateka joka onnistu kerran elämässään potkaseen jotain lasta päähän.Top15:sta nousemiseen on varmaan ihan kelpo mahdollisuus kovalla työnteolla, mutta tällä hetkellä sen tason ottelijoilta tulisi luultavasti kylmää kyytiä. Urijahin ranking huitelee jossain 100-200:ssa mw:ssa, toki se tulee nousemaan rajusti nyt tuffin jälkeen varsinkin jos onnistuu voittamaan kauden. Top20:seen nouseminen vaatii kuitenkin jo varmaan yhden tai kaksi voittoa ufc:ssa ja siinä riittääkin kaverille ihan tarpeeksi jo haastetta seuraavan vuoden ajaksi.
Jos me alettaisiin kaikkia Urijahin tasoisia ottelijoita hehkuttamaan samalla tavalla, niin kyllä tulisi pitkiä ketjuja. Merkittävä osa tästä Urijahin nauttimasta hypestä menee ufc:n markkinoinnin ja yhden kierrepotkun piikkiin.
No nyt tulee kyllä seinähullua juttua jos väität että miehen 'ranking' on 100-200 MW:ssä. Siis UFC:ssä ei ole edes sopimuksilla 30:ta MW:tä ja ehdotat että vielä UFC organisaation ulkopuolelta löytyy ~100 kovempaa MW:tä kuin Hall :wtf:..
Mielestäni kaveri ei vain ole erityisen lupaava ottelija niiden otteluiden perusteella mitä olen nähnyt jos ajatellaan ufc:n mw:n top15 tasoa. Uriahin mahdollisuus nousta joku päivä mestariksi on minimaalinen mm.miehen iän, mw:n yleisen tason, nuorten nousevien lahjakkuuksien ja Uriahin tämän hetkisen tason perusteella.
Ottelija on 28v, matto-osaaminen ja tdd heikkoa ja ehkä jopa luokatonta ufc:tasolle ja pysty parhaimmillaankin ehkä keskinkertaista mw:n parhaita pystymiehiä vastaan. Imo Uriahin mahdollisuudet olla joku päivä mw:n mestari on vähintään alle 10%, todennäköisemmin alle 5% ja sen takia tämä vouhkaaminen huvittaa.
Kannattaa katsoa tuo aiemmin linkkaamani Urijahin suht tuore matsi viime kesältä jotain nevöhööd 5 ottelun kokemuksen omaavaa random-georgialaista vastaan ja miettiä sen jälkeen uudestaan puhutaanko tässä nyt tämän kaiken hypetyksensä ansainneesta tulevaisuuden mahdollisesta champista vai todennäköisemmin sittenkin ihan tavallisesta rivimiehestä, jolla riittää todella paljon tekemistä nousemiseen ja paikan vakiinnuttamiseen edes ufc:n top20:ssa.
Ihmetyttää kun tikkuukko aina hokee ,ettei asioita pidä katsoa mustavalkoisesti(mikä on totta),mutta sitten heittelee tommosia kommentteja
että Uriah on joku top 100-200 mw,ja täten sillä on alle 5% mahikset nousta mestariksi.
Top100-200?? ja mistä noita sun prosentteja aina edes revit?
Pointtina siis se, että välillä tuijotat itse sokeasti rankingejä sekä noita prosentteja.
Itseasiassa oon kyllä ite vakuuttunu enemmän Joshin suorituksista vaikka itse miehestä ja matchmaker roolista tykkää. Esim viime matsissa kovaa mattomiestä vastaan hallitsi tilannetta kylmän viileästi selältäänkin ja kun paikka tuli pystyssä niin lopputuloksena nätti viimeistely.
Luetun ymmärtämisessä vikaa? Lueppa uudestaan hitaasti mitä tikkuukko oli kirjoittanut:Ihmetyttää kun tikkuukko aina hokee ,ettei asioita pidä katsoa mustavalkoisesti(mikä on totta),mutta sitten heittelee tommosia kommentteja
että Uriah on joku top 100-200 mw,ja täten sillä on alle 5% mahikset nousta mestariksi.
Top100-200?? ja mistä noita sun prosentteja aina edes revit?
Pointtina siis se, että välillä tuijotat itse sokeasti rankingejä sekä noita prosentteja.