TUF 17: Team Jones vs. Team Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lavi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Cella oli yllättävän hyvä siinä matsissa ja anto hyvin painetta ja tuli kokoajan päälle.Propsit kaverille,vaikutaa todelliselta taistelijalta toisinku esim Bubba.

Monien gameplan kusee kun ne ei saakkaan tehä rauhassa omaa juttua ku kaveri iskee kokoajan iholle ja siin tapahtuu ns jäätymisiä.Parhaita esimerkkejä Diaz-Cerrone.Cerronen gameplan kusi täysin ja se meni aivan jäihin ku Nate tuli kokoajan päälle.

Ja se käsien roikottaminen, karseaa.
Tiedän yhen toisen MW:n joka roikottelee käsiään helvetisti, yleensä sekunteja ennen kuin se tyrmää vastustajansa. Joskus se vaan seisoskelee ja työntää leukaa eteen selkä häkkiä vasten, ja näin pari matsia missä ei koskaan päässyt matosta ylös ennen erän loppumista jos joutui alasviedyksi. Ei se myöskään näytä mitenkään ylivoimaselta kunnes se tyrmää vastustajansa jollain yhdellä oudolla iskulla tai potkulla joka ei oo ees mikään kombinaatio. Sillä varmaan käy hirvee munkki joka kerta. Vähän niinkuin Uriahilla tuffissa. Shokeeraavan heikkoa, tiedän.

Cerronen gameplan kusi täysin ja se meni aivan jäihin ku Nate tuli kokoajan päälle.
Ja miten kävi Natelelle Bensonia vastaan? Siis näillä kriteereillä mitä täällä heitetään ottelijoista ei meillä taida olla UFC:ssä ketään hyvää fighteria kun kaikilla on niin kammottavia, siis aivan järkyttäviä, jopa karseita, aukkoja niiden taidoissa. Ei varmaan kannata enää edes kattoa matseja kun kukaan ei osaa tapella. Pitäis varmaan lähettää tikku-ukko ja SpiderSUB coachaamaan näitä jätkiä tai jopa ottamaan pari erää näytöstyyliin häkissä niin saatais vähän tasoa nostettua tässä lajissa.

Luetun ymmärtämisessä vikaa? Lueppa uudestaan hitaasti mitä tikkuukko oli kirjoittanut:
"En sanonut muuta kuin, että Urijahin ranking huitelee jossain 100-200 paikkeilla, mikä on ihan loogista miehen saavutuksiin nähden. Kaksi tappiota nimimiehille eikä yhtään mainitsemisen arvoista voittoa. FightMatrix näyttäisi ainakin rankkaavan miehen tällä hetkellä sijalle 155: http://www.fightmatrix.com/mma-ranks/middleweight/4/

En tainnut ihan seinähullu olla sittenkään. Se, että mikä on sitten minun henk.koht mielipide Urijahin tasosta tällä hetkellä on eri asia. Varmaan jossain top20-50 on
paljon Urijahin tasoisia ottelijoita.

Tarviiko sulle vielä suomentaa tota kirjoitusta?

Lyhyestä virsi kaunis.Olin kännissä kun luin ton.

Tiedän yhen toisen MW:n joka roikottelee käsiään helvetisti, yleensä sekunteja ennen kuin se tyrmää vastustajansa. Joskus se vaan seisoskelee ja työntää leukaa eteen selkä häkkiä vasten, ja näin pari matsia missä ei koskaan päässyt matosta ylös ennen erän loppumista jos joutui alasviedyksi. Ei se myöskään näytä mitenkään ylivoimaselta kunnes se tyrmää vastustajansa jollain yhdellä oudolla iskulla tai potkulla joka ei oo ees mikään kombinaatio. Sillä varmaan käy hirvee munkki joka kerta. Vähän niinkuin Uriahilla tuffissa. Shokeeraavan heikkoa, tiedän.

Ja miten kävi Natelelle Bensonia vastaan? Siis näillä kriteereillä mitä täällä heitetään ottelijoista ei meillä taida olla UFC:ssä ketään hyvää fighteria kun kaikilla on niin kammottavia, siis aivan järkyttäviä, jopa karseita, aukkoja niiden taidoissa. Ei varmaan kannata enää edes kattoa matseja kun kukaan ei osaa tapella. Pitäis varmaan lähettää tikku-ukko ja SpiderSUB coachaamaan näitä jätkiä tai jopa ottamaan pari erää näytöstyyliin häkissä niin saatais vähän tasoa nostettua tässä lajissa.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu..

a) Mitä tekemistä Anderson Silvan pystytaidoilla on sen kanssa minkätasoinen ottelija Urijah Hall on? Mitä tekemistä Anderson Silvan ufc:ssa voittamien vastustajien tasolla on Urijah Hallin voittamien vastustajien tason kanssa?
b) Kuka on väittänyt, että Uriah on saanut tyrmäyksensä tuffissa tuurilla, niin kuin viestissäsi sarkastisesti vihjaat?
c) Mitä Nate vs Benson-matsi liittyy Urijah Hallin tasoon ottelijana?
d) Mistä kriteereistä puhut, kun väität, että joillakin tässä ketjussa esiintyneillä kriteereillä ufc:ssa ei ole yhtään hyvää ottelijaa? Milloin Urijah on edes otellut ufc:ssa?
e) Mitä naurettavaa on siinä jos esim.minä näen Hallin n.top20-50 ottelijana tällä hetkellä? Pitäisikö minun ylistää miestä vähintään top10-tason ottelijana, että kelpaa? Millä perusteella?

En edes tiedä miksi jaksan vastata tällaisiin.. Jokainen lause viestissäsi oli pelkkää olkinukkeilua tai muuten vain täysin irrelevanttia sössötystä. Jos en mielestäsi arvosta Uriahia ottelijana tarpeeksi, niin ole hyvä ja kerro millä perusteella äläkä jauha paskaa.

Mitä naurettavaa on siinä jos esim.minä näen Hallin n.top20-50 ottelijana tällä hetkellä? Pitäisikö minun ylistää miestä vähintään top10-tason ottelijana, että kelpaa? Millä perusteella?
Lyhyesti ottaen se on itseasiassa aika paljo enemmänkin kuin naurettavaa että mun pitäis ottaa parin nettininjan huonosti perustellut analyysit vakavammin kuin sellasten UFC valmentajien, ottelijoiden, selostajien, managerien ja promoottoreiden jotka on nähnyt Uriah Hallia salilla ja treenannut ja keskustellut hänen kanssaan kuukausitolkulla. Vaikka näiden ammattilaisten jutuista olisi vaikka puolet pelkkää hypeä olisi Hall jo selvästi kovempi kuin 'top20 tai top50' ottelija.

Kaikki muu mitä sanoin oli relevanttia siinä että UFC:ssä pärjää muutkin kuin lahjattomat grinderit, jopa siis erittäin epätavallisen ottelutyylin omaavat urheilijat, ja se että vaikka jokaikisellä ottelijalla on joitain aukkoja niiden pelissä se ei ole este jopa mestariksi asti nousemiselle jos omat vahvuudet on vaan tarpeeksi kovaa luokkaa.

En edes tiedä miksi jaksan vastata tällaisiin..
Hyvä läppä. Niinkuin sulla nyt olisi elämässäs muuta tekemistä kun 'vastailla tälläsiin' ja 'jauhaa paskaa' niinkuin itse niin kauniisti muotoilit.

Uriah treenailee Chris Weidmanin kanssa tällä hetkellä, ja Weidmanin puheista päätellen kyyti on aika kylmää sparreissa.

Uskon, että Uriah voittaa enimmäkseen Weidmanin (pysty)sparreissa treeneissä, en näe siinä mitään ihmeellistä. Onhan Weidman kuulemma sanonut myös, että matsi Silvaa vastaan tulee olemaan helppo verrattuna Uriahin kanssa sparraamiseen. Jokainen saa toki ihan vapaasti päättää kuinka paljon painoarvoa tuollaisille lausunnoille antaa. Minulle tulee ensimmäinenä mieleen, että Weidman trollaa tahallaan. En usko, että Weidman on tarpeeksi typerä alilarvioidakseen Andersonin pystyä noin räikeästi, muutoin Weidmania koittaa brutaali herätys heinäkuussa.

On tottakai hyvä Uriahin kehityksen kannalta saada treenata Weidmanin kanssa tuffin finaalia varten. Uriah tarvitsee Weidmanin apua tdd:n ja painin parantamiseen enemmän kuin Weidman Uriahin apua Andersonin tyylin jäljittelyssä.

Kannattaa kuitenkin ensin odotella miten Uriah pärjää edes Joshia tai Kelviniä vastaan ennen kuin vetää hypetykset ihan överiksi. Joshista ja Kelvinistäkin on sen jälkeen pitkä harppaus Lombardiin, Bispingiin, Jacareen, Vitoriin, Okamiin, Boetschiin, Sonneniin, Rockholdiin, Weidmaniin ja vaikka kuinka moneen muuhun mw:hen.

Kannattaa kuitenkin ensin odotella miten Uriah pärjää edes Joshia tai Kelviniä vastaan ennen kuin vetää hypetykset ihan överiksi. Joshista ja Kelvinistäkin on sen jälkeen pitkä harppaus Lombardiin, Bispingiin, Jacareen, Vitoriin, Okamiin, Boetschiin, Sonneniin, Rockholdiin, Weidmaniin ja vaikka kuinka moneen muuhun mw:hen.
Tästä oon kyllä täysin samaa mieltä. Kyllä se harppaus vastustajissa iso tulee olemaan kun siirrytään lupaavista amatööreistä kokeneisiin ammattilaisiin, mutta mä luotan näihin juttuihin ja näkemääni sen verran että uskon että mies oikealla valmennuksella ja oikealla asenteella tulee olemaan contenderi tulevaisuudessa niinkuin on jo hypetettykin.

Kannattaa kuitenkin ensin odotella miten Uriah pärjää edes Joshia tai Kelviniä vastaan ennen kuin vetää hypetykset ihan överiksi.
Jos Uriah on finaalissa Joshin kanssa, haluan nahda juuri taman. Joshia vastaan on paljon vaikeampaa nekkailla nayttavasti pystyssa kun se painaa iholle kuin herhilainen valittomasti.

Mä en anna kyllä kovinkan paljon painoarvoa kommenteille, joita Urijiahista on tuffissa heitetty. Pitää muistaa, että tuo on kuitenkin pääpainoisesti viihdettä ja yksi tapa kerätä lisää faneja isommille tapahtumille. Sellaisissa tilanteissa puheisiin lipsahtaa usein "pieniä" ylilyöntejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
..mä luotan näihin juttuihin ja näkemääni sen verran että uskon että mies oikealla valmennuksella ja oikealla asenteella tulee olemaan contenderi tulevaisuudessa niinkuin on jo hypetettykin.

Se on mahdollista, mutta monella muullakin on samat tavoitteet kuin Uriahilla ja kilpailu on kovaa. Toki jos Uriah saa hypetyksen avulla pari ottelua normaalia lyhyemmän tien tittelikuvioihin, niin mahdollisuudet paranee huomattavasti, mutta jos ajatellaan, että Uriahin pitäisi voittaa ufc:ssa vähintään 3-4 ottelua peräkkäin päästäkseen tittelimatsiin, niin mahdollisuus sille, että se voittaisi kaikki ne matsit tai onnistuisi rakentamaan todennäköisen tappion ja hypen alasajon jälkeen vielä uuden voittoputken loppu-uransa aikana millä irtoaisi tittelishotti on melko pieni. Monta asiaa pitää tapahtua Uriahin kannalta oikein, että mies nähdään joskus tittelimatsissa saati mestarina. Joko tämän ymmärtää tai sitten ei.

Monta asiaa pitää tapahtua Uriahin kannalta oikein, että mies nähdään joskus tittelimatsissa saati mestarina. Joko tämän ymmärtää tai sitten ei.
Äärimmäisen pieni se mahdollisuus mestaruuteen on melkein kaikissa UFC:n painoluokissa kaikille ottelijoille. Tittelimatsiin voi olla hermoja raastavan vaikea päästä vaikka olisi millainen voittoputki alla, ja sitten siellä odottaa kuitenkin joku jätkä joka ei tunnu häviävän kenellekään millään ja sun oddsit voittoon siinä ratkasevassa matsissa on ihan olemattomat ja päädyt vaan jonnekkin Bonesin/Aldon/Silvan/GSP:n/Bensonin/Cainin highlight reeliin. Silti ihan turha lähteä tollasella inhorealistisella pessimismillä kattomaan tätä juttua ja sen sijaan vaan sanoa suoraan jos tuntuu että äijässä on potentiaalia huipulle asti. More meat to the grinder.

..ihan turha lähteä tollasella inhorealistisella pessimismillä kattomaan tätä juttua ja sen sijaan vaan sanoa suoraan jos tuntuu että äijässä on potentiaalia huipulle asti. More meat to the grinder.

Yritän vain olla realisti. Potentiaalia on monella muullakin nousta huipulle oikeanlaisella treenillä ja valmennuksella, mutta ei kaikkia hypetetä samalla tavalla mitä Uriahia. Väitän edelleen, että suuri osa Uriahin hypetyksestä on sen yhden kierrepotkutyrmäyksen ansiota. Jos Uriah olisi voittanut Cellan jollain muulla tapaa, mutta yhtä selvällä tasoerolla, niin en usko, että miestä hehkutettaisiin lähellekään samaan malliin ja toisaalta moni saattaisi nähdä Joshin näytöt kovempana kuin Uriahin. Ainakin minun mielestä Josh on voittanut kovempia kavereita tähän asti mitä Uriah ja varsin vakuuttavasti.

Jos Uriah olisi 20-24v, niin olisin kaverista enemmän tohkeissani, mutta nyt 28vuotiaana alkaa olemaan jo eri tavalla kiire nousta huipulle kuin esim.Joshilla ja Kelvinillä. Lähinnä juuri noiden kolmen tuffilaisen iät on se syy miksi itse näen Joshin ja Kelvin vähintään yhtä lahjakkaina ottelijoina kuin Uriahin. Uriah saattaa olla vielä tällä hetkellä liian kova noille kahdelle, mutta heillä on paljon enemmän aikaa kehittyä. Eikös Kelvinkin ole vasta jotain 22-23v??

Kelvin oli kyllä helvetin kova. Voitto tai häviö Uriahista niin ura jatkunee UFC:ssä. Toisessa matsissa melkein näki miten Uriah imi Dylanin sielun ensimmäisen minuutin jälkeen.

Danan kommentit matsin aikana olivat ihan huippuja :D
"OOOOOH"
"OH"
"OOOOOOOH"
"From the bottom!!"

Suositut

Back
Ylös Bottom