TUF 17: Team Jones vs. Team Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lavi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo silmä ei mennyt itse lyönnistä (joka osui leukaan) vaan juuri ennen lyöntiä Uriahan käsi menee naaman poikki. Näkyi itse osassa hidastettuna, tosin kukaan ei kommentoinut sitä.

Kyllä toi tyrmäys siltä näytti, että napsahti ja pahasti... Kroppa vaan yritti vielä tai vetäs jumiin.repesin kyllä ääneen tuolla stay blackjutulle ja vastakommentille... Naamahan bubballa oli ihan vääntyny. Epäilen että olis parempi ottelija jos pääsis kotoa matsaamaan. Pää ei jätkällä kestäny. Itse en arvosta noita itkijöitä. Antais mahdollisuuden haluaville

Tuo silmä ei mennyt itse lyönnistä (joka osui leukaan) vaan juuri ennen lyöntiä Uriahan käsi menee naaman poikki. Näkyi itse osassa hidastettuna, tosin kukaan ei kommentoinut sitä.

Kuinka sokeeta jengiä täällä on? Jos tuo on leuka, niin missä sitten on bubban silmä?

BUBBA.webp

Pelottava kaveri toi Uriah. Ei sillä, etteikö sitä voisi voittaa (onhan se hävinnytkin), mutta häviöt Uriahia vastaan ovat olleet aika brutaaleita. Josh vaikuttaa enemmän ja enemmän ottelijalta, jolla riittäis varmasti rahkeet UFC:hen ja en ihmettele, vaikka pääsis kärkikahinoihin asti. Kahden ottelun perusteella ei pidä liian hätiköityjä johtopäätöksiä vetää, mutta ei ole kummassakaan ottelussa ollut missään vaiheessa minkäänlaisissa ongelmissa. Kovasti kehuu cardiotaan, ensimmäistä erää pidemmälle ei tosin ole vielä menty, että nähtäväksi jää, pystyykö mies pitämään nopeaa tempoaan myöhemmissäkin erissä.
Liputan silti Kelvinin puolesta, mun ehdoton suosikki ja vaikkei Joshia voittaisikaan, niin on minusta silti todistanut olevansa kelpo ottelija. Ihmettelen, jos toinen finalisteista ei ole Uriah.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päsee uriah treenaamaan kunnon tiimiin niin uskon, että siitä tulee vielä ufc:n vyön haltija. :) ellei toki jotain hassua tapahdu. Sehän nyt vähä kysymysmerkki että miten pää kestää iskua. Ei se tuossa weidmantilanteessa kyllä levyksi mennyt.

Älkää nyt päästäkö tota Uriah hypee käsistänne. Mä väitän, että jo Josh on agressiivisena ottelijana hyvä haaste Urijahille. Nyt mies ei ole joutunut kunnon paineeseen lainkaan ja Cellaa vastaan kun joutui peruuttelemaan, ei vaikuttanut mitenkään ilmiömäiseltä. Myös painitaidot pitää testata ennen puhetta minkäänlaisista contender-statuksista. Hyvä ja lupaava tyyppi, mutta jäitä housuihin.

Josh saattaa vielä viedä koko paskan Urijahin naaman edestä. Mies on älykäs ottelija ja tappaa kyllä kun paikka tulee. Agressiivinen pystyssä ja neutraloi vastustajan pelin tehokkaasti matossa.

Kaiken kaikkiaan helvetin hyvä kausi ollut. Tasokas ja viihdyttävä sekä mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Sonnenin koutsaamisesta iso plussa.

Mielenkiintosta nähdä mitä Urealle tapahtuu, jos sattuu tuffin voittamaan. Veikkaan että ufc:n siirtyessä on yhden tai korkeintaan kahden voiton päässä tittelimatsista.
Uusinta Costaa taikka Weidmania vastaan saattaisi olla aika hyvä matsi vaikka heti alkuun, mutta voi olla että syöttävät jonku säkin ensimmäisenä.

Tuf ottelijat yleinsä yliarvostettuja ja luultavasti Uriah ei pärjää kenellekkään top mw:lle

Älkää nyt päästäkö tota Uriah hypee käsistänne. Mä väitän, että jo Josh on agressiivisena ottelijana hyvä haaste Urijahille. Nyt mies ei ole joutunut kunnon paineeseen lainkaan ja Cellaa vastaan kun joutui peruuttelemaan, ei vaikuttanut mitenkään ilmiömäiseltä. Myös painitaidot pitää testata ennen puhetta minkäänlaisista contender-statuksista. Hyvä ja lupaava tyyppi, mutta jäitä housuihin.

Josh saattaa vielä viedä koko paskan Urijahin naaman edestä. Mies on älykäs ottelija ja tappaa kyllä kun paikka tulee. Agressiivinen pystyssä ja neutraloi vastustajan pelin tehokkaasti matossa.

Yes%2Bsir%2BD%2Bthis%2Bgif%2Bwas%2Bgolden%2B_483d2e3ead21878f296690ac04d468c4.jpg

Olenko ainoa jolle uriahista tulee mieleen mike tyson? Fyysisesti ja taidoiltansa huima kaveri, mutta pää on vietävissä.

Jos uriah ton homman vie niin toivoisin, että päätyy sellaiseen seuraan missä kaverin annetaan rauhassa kasvaa fyysisesti että henkisesti kohti mestaruutta. Liian nopea menestys tai syöttäminen susille ei ole kaverin kannalta kovin hyvä asia.

Tuf ottelijat yleinsä yliarvostettuja ja luultavasti Uriah ei pärjää kenellekkään top mw:lle

Niin toistaiseksi hävinnyt siis ykkös contenderi Weidmanille ja Costalle joka kolkuttelisi halutessaan jo tittelimatsia. Ei ainakaan ole paskoille hävinnyt!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom