TUF 17: Team Jones vs. Team Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lavi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kovimmat match-upit säästetään finaaliin. Uriah hakkaa Bubbasta tortut pihalle ja näin saadaan heikkojen näyttöjen Bubba pois pelistä.

Jees se on tiedossa, mutta silti hassua laittaa tilastollisesti surkein ehkäpä parasta vastaan...

Jees se on tiedossa, mutta silti hassua laittaa tilastollisesti surkein ehkäpä parasta vastaan...
Tämähän on urheilussa nimenomaan se normaali käytäntö. Hyvillä alkunäytöillä tulee pleijareissa helpommat vastukset alkuun. Sillähän joukkuelajeissakin runkosarja saa jonkun merkityksen. Pätee urheilussa melkein lajiin kuin lajiin ja on mielestäni täysin perusteltu toimintatapa jolla - kuten joku jo sanoikin - varmistetaan se, että finaalissa kohtaa parhaat!

Kukaan ei näytä tykkäävän tosta Colinista mutta mun mielestä äijä vaikuttaa tollaselta täysin periksiantamattomalta ja hullulta tyypiltä kehässä

olipa helpon näköstä,mahtaa sonneni viedä jonesia 100-0.nolo hävitä tuffilaiselle;)

Tuo taitaa olla tuttu paikka sonnenillekkin. Mutta oli kyllä aika noloa jonesille. :D ei olis ehkä kannattanut hyökätä niin mailmanomistajatyyliin suoraan kainaloon kuin mikäkin nakkikioskipieruilija.

En tiennyt, että sivusto www.mugshots.com tarjoaa pidätyskuvia ja rikosrekisteriä. :D
Googlettelin TUF 17:ta ja löytyi nimittäin esim. Josh Samman!
Joshua-K-Samman_mugshot.400x800.jpg

http://mugshots.com/US-Counties/Florida/Leon-County-FL/Joshua-K-Samman.7166169/details/

Sports-osastolla näköjää muitakin tuttuja kasvoja. :david:

Dylan on mun idoli! Melkein tuli tippa linssiin!
Olin niin varma, että Luken kunto ja sydän riittäisi paremmin kun mentiin 3. erään ja siltä se aluksi näyttikin, mutta sieltä Dylan paino päälle kuin raivohärkä ja komioilla heijareilla finish!

Dylan-Andrews-UFC-capture-1212013-80427-PM.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dylan on mun idoli! Melkein tuli tippa linssiin!
Olin niin varma, että Luken kunto ja sydän riittäisi paremmin kun mentiin 3. erään ja siltä se aluksi näyttikin, mutta sieltä Dylan paino päälle kuin raivohärkä ja komioilla heijareilla finish!

Dylan-Andrews-UFC-capture-1212013-80427-PM.jpg

Katoin ihan samaa! Kaveri oli ihan poikki, olin varma et 3. erä koituu kohtaloks... mut jumaleissön mitä sydäntä mies näytti!

Mä en todellakaan oo vakuuttunu ton Dylanin taidoista.Mattopeli pelkkää laynpray ja pysty tollast väsynyttä huitomista.Toivottavasti saa Kevinin vastaansa semeissä ni nähään miten homma toimii ku ei saakkaan vietyä kaveria mattoon.

Sherdogissa oliki jo spekulaatiota et Bubba luovuttaa skaban.Oli joku juliste julkastu mis Bubba seisoo top8 ulkopuolella kun taas tää dredlocks kaveri(en nyt muista nimeä) seisoo top8 joukossa.Myös Dana oli haastattelussa sanonu et täl kaudella joku kaveri meinaa paskoo housuunsa kun pelkää tulevaa matsiaan.Ei näytetty klippejä niiden yhteenotosta joten Bubba tulee luovuttamaan skaban mikä on todella naurettavaa.Siirtyis sit kokonaan katsomon puolelle jos ei kantti riitä ottelemaan.

ja muuten noi vitun spoilerit mitä näytetään matseista!Ei tarvii paljoo päättely kykyä et tietää mihin matsi ei ainakaa tuu loppumaan.Tiesin heti täs viimesimmässäkin et mennään kolmanteen kun nois spoilereissa Luken naama ja selkä oli aivan punanen ja sitä se ei ollu viel 2 erän aikana/lopussa.Täst lähin ku alkaa näkyy noit spoilereita ni pitää nopeesti siirtää katse muualle jos haluu pitää ees vähän jännitystä mukana.....

Dylan näytti mitä meinaa sydän ja halu voittaa! Voi nuo Kevinit ja ilmeisesti myös Bubbat ottaa vähän mallia. Hieno mies ja kunnon taisteluvoitto. Mun uus suosikki tällä kaudella vaikka ei taida rahkeet ihan voittoon asti riittää.

Ihme vinkumista Bubalta. Luuliko se tonne tullessa, että se saa otella ketä vastaan haluaa kun Jones on sen kaveri. Pitäisi varmaan koittaa laittaa pääkoppa kuntoon jotenkin muuten kuin yrittämällä menestyä lajissa, johon ei kantti riitä.
Kelvin näytti kyllä hyvälle. Minuun mies teki vaikutuksen jo ekassa jaksossa, ei näytä olevan heikkouksia liiemmin. Kova paini ja pystykin näytti hyvältä nyt. Toivottavasti vie koko paskan.

Kelvin on ehdottomasti mun suosikkiottelija ja hienoa, että tuli näyttävä voitto. Tosin näytti noi iskunvaihdot siltä, että molemmilla suojaus oli aika heikkoa alusta asti. Osaava pystykaveri ois varmaan rokottanu aika rumasti, mutta se sitten nähdään ehkä joskus tulevaisuudessa.
Luken puolesta liputin myös, toinen suosikeistani ja hyvin minusta otteli, vaikka hävisikin. Ei vaan oikein liike/jalkatyö riitä pitämään vastustajaa etäämpänä. Pitkä kaveri, joka antaa voimassa väkisinkin tasoitusta, niin pitäisi pystyä pystyssä liikkumaan alta pois ja tarjoilemaan nyrkkiä naamaan niin kaukaa, että vastustaja ei pääse lyömään takaisin. Plussaa ainakin meikältä siitä, että ei matossakaan jäänyt ihmettelemään, että "mitäs nyt?", vaan melko kiitettävää tahtia koitti kaivaa lukkoa tai tarjoili kyynerpäätä. Hyvin myös blokkasi Dylanin iskut. Pisteet silti tietty Dylanille, oli parempi ottelija tällä kertaa, vaikka vastus ei todellakaan ollut mikään säkki.

Eikö tossa jakson lopussa näytetty että siinä missä Bubba käy läpi kriisiään (lue:pelkää paskat housussa matsiaan Uriahia vastaan) niin siinä näytetään se dreadlocks-tyyppi juoksemassa hikipuku päällä juoksumatolla? Korjatkaa toki jos katselin väärin.

Eikö tossa jakson lopussa näytetty että siinä missä Bubba käy läpi kriisiään (lue:pelkää paskat housussa matsiaan Uriahia vastaan) niin siinä näytetään se dreadlocks-tyyppi juoksemassa hikipuku päällä juoksumatolla? Korjatkaa toki jos katselin väärin.
Joo näinhän se oli. Jones heitti sille: "Stay ready!", eli se on pistetty vetämään painoja jos(/kun) Bubba jänistää.

dreadlocks-tyyppi juoksemassa hikipuku päällä juoksumatolla? Korjatkaa toki jos katselin väärin.

Ja Jones sanoo sille "be ready".

MUTTA Bubba sanonu twitterissä et ottelee ens viikolla ja joku Sherdogista oli saanu kuvan kaappauksen missä Uriah lyö jabilla Bubbaa kehässä.Eli tää matsi tulee tapahtumaan mut vissiinki aika nopee lopetus tulossa

Suositut

Back
Ylös Bottom