TUF 14 - Team Bisping vs. Team Miller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ole myöskään digannut Akiran perseilystä talossa ja taisin jopa hurrata ääneen kun jäi giljotiiniin muutaman taputuksen jälkeen.
Mutta kyllä äijä on järjettömän hyvän gameplanin luonut kun on taloon päässyt! Tollahan se juuri tuo itseään esille ja varmasti todella moni haluaisi säädellä sen hapenottokykyä tai lähettää sitä askeleen lähemmäs alzheimerin tautia. Kuka enään muistaa kauden jälkeen talossa olevia esim. Steven Sileria tai Stephan Bassia. Ja nyt jos joltain kysytään että kuka jäi parhaiten talosta mieleen niin onhan se Akira.
Ja kun UFC Ruotsiin rantautuu niin eiköhän Danallakin ole *piip* pystyssä kun ajattelee, että se "sekopää" tuffitalosta joka heitti niitä painavia nakkikioskiheijareita, on pakko saada mukaan.

Showthan TUF on, paras tuoda vaan sitä omaa nimeä mahdollisimman paljon esille. Nyt Akira muistetaan, kuten Phaa tuossa ylhäällä totesikin.

Ei Akira nyt niin paha edes ollut, on niitä ärsyttävämpiäkin mulkeroita ollut. Ottelutyyli oli sentään ihan viihdyttävä, varmaan nähdään mies finaalissa?

-Timo

huhu, Dennis ollu mun lemppari kyllä alusta asti, hyvä että vei matsin himaa. Ja oli kyl suht kovia koppeja mitä otti vastaa vielä aika monta, eikse oo melkei joka matsissa ottanu kuokkaa aika hyvin ja viel voittanu, ainaki karsintamatsi oli viel kovempaa kuokkaanottamista eka erä ja tokassa tuli viel bäkkii. Kunto on ilmeisesti kohillaan ja viel ku vähä santsaa pystyy ni hyvä paketti. IMO tosin saatto vähä tunteet ja hermot viedä tossa matsissa ku koitti vähä joka suunnasta viedä tonttii kokoaja.

Kauden alkaessa olin suht neutraali Bispingiä kohtaan, olin jopa sitä mieltä että mies saa liikaa skeidaa niskaan eikä ole keskiverto suunsoittajaa pahempi.

No, nyt toivon että tämäkin Bispingin kausi päättyisi eeppiseen tyrmäykseen joka leviäisi ikuiseisti giffinä ympäri internettiä. On tuo Bispingin käytös laskelmoitua tai ei, on se vitun rasittava.

no jos sinne sais edes ovet! eihä niitä pahvilärpäkkeitä viiti edes oveksi sanoa. olis kyllä hauska kattoa ku ensimmäinen janari löis nyrkillä ja ovi oliski massiivipuuta :evil:

Shakira akira ei osaa jujua.
Toivon, että toinen tyrmäisi tai lukottaisi shAkiran ja miten kävi giljotiini ja kiitos! :hyvä:
Ei tainnut ottaa tosissaan Miken mattotreeniin tarpeellisuutta kun 15min piti olla selällään ja aina takas kun pois pääsi.
Näki akirasta, että otti luonnolle se homma.

Jälleen akira teki 2 x taputus kun oli jo lukossa, mutta tällä kertaapa ei ota ei löystynyt sekin tuntui hyvälle!
Ei kahdesta matsista olis reilua päästä voittamaan taputtamalla ja sitten sanoa etten mä taputtanut kun kurotin jalkaa tms.

No mutta, TUF Idolsin Akira kyllä voittaisi... :D

T.J.:n finaaleihin, toivottavasti voittaa. Aiemmin minullakin oli melko neutraali mielipide Bispingistä, mutta nyt toivon että hän häviää Millerille. Pahasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä matsi, TJ kyllä yllätti!

Ei hitto, ensi jaksossa on tulossa kovia matseja, awesome.

Parasta jaksossahan oli tietty Bispingin kaatuminen.

Dustin sitkeästi yritti taistella, mutta tuli lopulta jyrätyksi. TJ näytti tosi hyvälle, jaksoi myllyttää koko matsin.

Harmi että Dustin hävisi. Just tuollaisia uskovaisten tulisikin olla.

Toivottavasti Bedford vetää levyksi sen todella ärsyttävän Dodsonin. Ärsyttävästi käkättää ja tuo teaserin lopetuskin oli niin helvetin ärsyttävä..

Joo mullakin hajoaa pää tohon Dodsonin vittumaiseen kikatukseen. Kyseinen ääni on niin raivostuttava, että mun puolesta ei tarvitse kaverin ikinä otella ufc:ssa, ettei tarvitse enää sitä kuunnella.

Voi pillu sentään, mun jeesusmies meni häviämään! TJ otteli kyllä fiksusti, joten ansaittu voitto. Nyt vaan jeesusmies johonkin hyvää talliin treenaamaan alasvientipuolustusta ja mattopeliä, niin saadaan miehestä hyvä nimi vielä UFC:n BW-rosteriin. Pysty oli nimittäin edellisessä matsissa tappavaa ja pääkoppa on ainakin enemmän kuin kunnossa. Odotan innolla sekä jeesusmiehen, että TJ:n tulevia matseja. Lupaavia nuoria molemmat!

Dodsonin kikattaminen on tosiaan aivan järjettömän ärsyttävää ja toivon, että Bedford perseraiskaa 14 ja puoli minuuttia ennen kuin lyö tajun pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom