TUF 14 - Team Bisping vs. Team Miller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dudsonin tyrmäys oli IMO kauden kovin, kaveri luuli olevansa Ohiossa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Akiran piti otella kortilla, mutta se loukkaantu.

Helmi toi Bispingin uhokirje :) Komeat viikset Mayhemilla. Liekö matsissa eri väriset.

Mayhemista on tullut tosi symppis tyyppi. Toivottavasti kuristaa britin!

Tosin vähän epäilyttää tuo uho pystyottelusta, mä uskon että Bisping vie sen pystymatsin. Toivottavasti olen väärässä.

Ollut kyllä aivan loistava kausi. Mä jotenkin tykkään tosta Diegon meiningistä. Kundi on ihan tarkkiskamaa, ja heittää tota "sitku mulla on massia, niin äipälle ostan talon ja haluun auttaa kaikkii tyyppejä". Voihan se olla, että jätkä puhuu paskaa, mutta suomalaiset tyypit on aina ekana kelaamassa, että "itselleni sitä ja itselleni tätä". Ja jätkä puhuu englantia huonommin ku suomalaiset ysiluokkalaiset ruotsia, mutta sönköttää vaan, eikä turhista murehdi. Hieno asenne.

Ja ihan järkyttävän kovat potkut ja lyönnit tohon painoluokkaan.

Niin ja Miller on kyllä hieno mies. Ihan varmaan UFC:n empaattisin jätkä. Hirveetä virnuilua ja showta, mutta kundi on täysin kartalla koko ajan, mitä ympärillä tapahtuu. Toi keppostelu ei koskaan mene vammaamiseksi, aina on se älli mukana juonessa. Tommoset jätkät on ihan törkeen hyvää mainosta lajille. Eikä toi Bispingkään niin paska jätkä mun mielestä ole. Se on vähän tyhmä, mutta mielestäni miehistynyt paljon sitten oman Tuf voittonsa.

En mä kyllä tiedä tuosta Bispingin miehistymisestä? Tai no, mitä sellainen nyt tarkoittaa.

Mä pidin Bispingistä sen TUF voiton aikoihin, mutta sen jälkeen mies on selkeästi ottanut sen pahiksen roolin. Näkyvyyttähän tällä saa, varmaan uran kannalta se on ihan fiksu veto. En mä tiedä onko Bisping oikeasti miten mulkku jätkä, mutta aika huono maku tyypistä kyllä tämän kauden jälkeen jäi.

Toisaalta, nyt odotan Bispingin matseja enemmän kun ennen, haluan nähdä kun se saa pataan. :D Tätähän tuolla showlla varmaan haetaankin.

No, musta Kossun ja Rampagen vammaamiset oli täysin eri stratosfäärissä Bissen kanssa. Tavallaan tämmönen draama, missä kaikki on toisen puolella ei silleen ole kovin jännää. Vähän sama ku lätkässä olisi konsensus siitä, että Hifki on jees ja Jokerit paska. Jotenkin se metakuvio on aina hauskempi, jos fanit jakautuu enemmän fifty-sixty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, ei Bisping nyt ärsyttävin ollut. Ehkä se sai Bispingin näyttämään niin mulkulta kun Miller ei lähtenyt erityisemmin leikkiin mukaan, vähän sama kun Koscheck ja GSP. Kossi urpoili ja GSP vaan naureskeli.

Bisping sano ite ainakin jossain haastattelussa että faneille viihdettä se tekee siellä ja varmasti osaksi totta, koska on siitä hänelle itselleen hyötyä että nimi pysyy ihmisten mielessä.

Ottelusta odotan kyllä täysin bispingin dominointia. En usko että miller saa edes bispingiä mattoon ja pystyssä miller aliarvio bispingin, joten eiköhän sieltä tyrmäys saada jossain vaiheessa. Ainoa Millerin ase on omasta mielestä parempi kunto, mutta bisping näytti melkein parhaalta hänen uransa aikana tällä hetkellä, joten voi olla että sekin menee bispingille.

Ihan vielä huvinvuoksi oma veikkaus: 3erässä Bisping tyrmää headkickillä millerin.

En mä tiedä onko Bisping oikeasti miten mulkku jätkä, mutta aika huono maku tyypistä kyllä tämän kauden jälkeen jäi.

Bisbing on mun mielestä ihan ok jätkä, joka on vaan joutunut jenkkiyleisön hampaisiin muutaman tempauksen takia. Pahimmat "mokat" on varmaan ollut se että meni "juhlimaan" voittoa Hamillista, mikä on tarkemmin ajatellen ihan luonnollinen reaktio. Toinen ylilyönti oli toi Rivera matsi, minkä Rivera leireineen kyllä oikeestaan "ansaitsi" kaiken sen pre-fight perseilyn jälkeen. Bisbing on selvästi sellanen kaveri, joka tulistuu herkästi ja elää tinteissa tunteella eikä suostu alentumaan jos joku tökkii rintaan.

Toi TUF tuotantotiimi on kyllä helvetin taitava tekemään tota sarjaa siinä mielessä että pystyvät leikkaamalla saamaan henkilöt näyttämään just siltä kun haluavat. Hyvä esimerkki tästä oli hewari-kausi, minkä perusteella Matt Mitrionesta jäi aika kusipäinen kuva. Tämän jälkeen Mitrionesta on kuoriutunut yks UFC:n kaikkein sympaattisimmista jannuista, jota kaikki rakastaa. En nyt muista kuka valmentaja se oli, kun TUF-kauden jälkeen nosti metelin siitä kun leikkaamalla oli laitettu sanoja miehen suuhun kun oli vähän saksittu asiayhteyksiä ristiin...

No mutta kuten Millerkin sanoi, ei ne nyt CGI:llä noita hetkiä luo. Oli leikattu tai ei, olihan se Bispingin toiminta tuolla kaudella aika kusipäistä.

Ymmärrän kyllä että editoinnilla voidaan tehdä paljon, yleensä toisesta valmentajasta halutaan "pahis".

Onhan ihmisillä monta syytä vihata Bispingiä: Väittää edelleen voittaneensa Hamillin, pitää häviötään Wandylle ryöstönä, sylki valmentajia päin Rivera-matsissa, jossa myös tarjoili polvea maassa olevan Riveran päähän, on mölynnyt ties mitä kolmessa eri TuF:ssa mm. ruiskuttamalla vettä toisen tiimin ottelijoiden päälle ja muutenkin käyttäytynyt vittumaisesti mm. toisen puolen hävitessä.

Eivät nämä hänen temppunsa sen suurempia tunteita itselläni herätä, mutta saavat minut kannustamaan Bispingin vastustajaa lähes jokaisessa kaverin ottelussa :)

Ei tietenkään luo, mutta sopivasti jättämällä jotain näyttämättä ja korostamalla toisia hetkiä saadaan asiat näyttämään dramaattisemmalta kuin ovatkaan. Tätähän tossa sarjassa tehdään jatkuvalla syötöllä.

Onhan ihmisillä monta syytä vihata Bispingiä: Väittää edelleen voittaneensa Hamillin, pitää häviötään Wandylle ryöstönä, sylki valmentajia päin Rivera-matsissa, jossa myös tarjoili polvea maassa olevan Riveran päähän, on mölynnyt ties mitä kolmessa eri TuF:ssa mm. ruiskuttamalla vettä toisen tiimin ottelijoiden päälle ja muutenkin käyttäytynyt vittumaisesti mm. toisen puolen hävitessä.

Eivät nämä hänen temppunsa sen suurempia tunteita itselläni herätä, mutta saavat minut kannustamaan Bispingin vastustajaa lähes jokaisessa kaverin ottelussa :)

Hamill ja Wandy-matsit oli molemmat aika tiukkoja, joita voidaan katsoa monenlaisten lasien läpi. Tottakai Bisping katsoo asioita omalta kantiltaan. Todella harva pystyy oikeasti katsomaan tällaisissa asioita täysin puolueettomasti, missä itse on osallisena. En mä ole kuullut että Bisping pitäis Wandy matsia ryöstönä, vaan sanonut että "mielestään oli voittamassa ottelua, kunnes Wandy ryösti voiton viimeisillä hetkillä" (kun onnistui tiputtamaan Bispingin kanveesiin). Se on mun mielestä eri asia kuin se että "pitää tappiota ryöstönä"..

Rivera matsi meni miten meni, mutta tämän jälkeen Bisping on pyytänyt asiaa anteeksi. Bisping on hommassa mukana tunteella ja Rivera todellakin meni pre-fight vittuiluissa rajan yli pahasti. Vittuili ainakin Bispingin puhetavasta, kansalaisuudesta ja taisipa myös heittää jotain alentavaa Bisbingin perheeseen liittyen. Riveran leiri sai just sitä mitä tilasi, vaikkakaan tuo ei ehkä parasta mainosta lajille ollut. Molempien käytös oli tuossa aika ala-arvoista.

Kukapa ei olis mölynnyt TUF:ssa tiesmitä. Tilanne ja ympäristö tuolla on jokseenkin provosoiva. Bisping on puhelias mies eikä suoranaisesti säästele kun sanojaan kun joku asia mättää. Varmasti tuolta pystytään kaivamaan yhtä sun toista.. so what.

En mäkään mikään Bisping fani ole ja kannustan tulevassakin matsissa Milleriä, mutta pystyn kyllä ymmärtämään Bispingiä ja hänen käytöstään. Bisping yrittää olla korrekti, mutta hänen tekojaan katsotaan (ja tuomitaan) eri asteikolla kuin muiden. Michael on just sopiva kohde ketä jenkit tykkää vihata. Jenkit tuntuu aina tarvitsevan tällaisen kohteen ketä voi yhdessä haukkua ja ruoskia. Tähän muottiin Bisping istuu täydellisesti. Myös media on huomannut tuon ja antaa yleisölle sitä mitä se kaipaa (ja vähän extraa leikkauspöydän tempuilla).

Back
Ylös Bottom