Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.ufc.com/news/Getting-Closer-to-Glory-Bisping-Needs-to-Shut-Down-MayhemHamill ja Wandy-matsit oli molemmat aika tiukkoja, joita voidaan katsoa monenlaisten lasien läpi. Tottakai Bisping katsoo asioita omalta kantiltaan. Todella harva pystyy oikeasti katsomaan tällaisissa asioita täysin puolueettomasti, missä itse on osallisena. En mä ole kuullut että Bisping pitäis Wandy matsia ryöstönä, vaan sanonut että "mielestään oli voittamassa ottelua, kunnes Wandy ryösti voiton viimeisillä hetkillä" (kun onnistui tiputtamaan Bispingin kanveesiin). Se on mun mielestä eri asia kuin se että "pitää tappiota ryöstönä"..
Rivera matsi meni miten meni, mutta tämän jälkeen Bisping on pyytänyt asiaa anteeksi. Bisping on hommassa mukana tunteella ja Rivera todellakin meni pre-fight vittuiluissa rajan yli pahasti. Vittuili ainakin Bispingin puhetavasta, kansalaisuudesta ja taisipa myös heittää jotain alentavaa Bisbingin perheeseen liittyen. Riveran leiri sai just sitä mitä tilasi, vaikkakaan tuo ei ehkä parasta mainosta lajille ollut. Molempien käytös oli tuossa aika ala-arvoista.
Kukapa ei olis mölynnyt TUF:ssa tiesmitä. Tilanne ja ympäristö tuolla on jokseenkin provosoiva. Bisping on puhelias mies eikä suoranaisesti säästele kun sanojaan kun joku asia mättää. Varmasti tuolta pystytään kaivamaan yhtä sun toista.. so what.
En mäkään mikään Bisping fani ole ja kannustan tulevassakin matsissa Milleriä, mutta pystyn kyllä ymmärtämään Bispingiä ja hänen käytöstään. Bisping yrittää olla korrekti, mutta hänen tekojaan katsotaan (ja tuomitaan) eri asteikolla kuin muiden. Michael on just sopiva kohde ketä jenkit tykkää vihata. Jenkit tuntuu aina tarvitsevan tällaisen kohteen ketä voi yhdessä haukkua ja ruoskia. Tähän muottiin Bisping istuu täydellisesti. Myös media on huomannut tuon ja antaa yleisölle sitä mitä se kaipaa (ja vähän extraa leikkauspöydän tempuilla).
Miten tuon sitten tulkitseekaan. Noh, samassa jutussa puhuu miten pärjäisi hyvin Silvaa vastaan, joten ei kaveria ainakaan itsetunnon puutteesta voi moittia Toki pitäähän sitä tuolla vähän löytyäkin.I got robbed of a decision against Wanderlei (Silva)
Löytyykö täälä Bisping fani :D
Harvemmin tosin ottelijat ajattelee fanejaan, otteluita kun ei kuitenkaan voiteta fanien avulla. Jos se fani huoraus häiritsee keskittymistä itse asiaan niin parempi vaan jatkaa omalla kusipäisellä tyylillä. Ja tässä on ehkä se suurin syy miksi pidän itse Bispingistä vaikka en faniksi voisi itseäni kutsua. Bisping on oma kusipäinen itsensä, aina ollut.Hyvin sanottu, Bisping on ottelija jota jengi tykkää vihata. Uskon että Bisping tietää tämän ja ihan tietoisesti lyö lisää löylyä, onhan mies nyt saanut nimeä aika paljon ja matsit varmasti kerää paljon katsojia.
Harvemmin tosin ottelijat ajattelee fanejaan, otteluita kun ei kuitenkaan voiteta fanien avulla. Jos se fani huoraus häiritsee keskittymistä itse asiaan niin parempi vaan jatkaa omalla kusipäisellä tyylillä. Ja tässä on ehkä se suurin syy miksi pidän itse Bispingistä vaikka en faniksi voisi itseäni kutsua. Bisping on oma kusipäinen itsensä, aina ollut.
http://www.ufc.com/news/Getting-Closer-to-Glory-Bisping-Needs-to-Shut-Down-Mayhem
Miten tuon sitten tulkitseekaan. Noh, samassa jutussa puhuu miten pärjäisi hyvin Silvaa vastaan, joten ei kaveria ainakaan itsetunnon puutteesta voi moittia Toki pitäähän sitä tuolla vähän löytyäkin.
Bisping sano ite ainakin jossain haastattelussa että faneille viihdettä se tekee siellä ja varmasti osaksi totta, koska on siitä hänelle itselleen hyötyä että nimi pysyy ihmisten mielessä.
Ottelusta odotan kyllä täysin bispingin dominointia. En usko että miller saa edes bispingiä mattoon ja pystyssä miller aliarvio bispingin, joten eiköhän sieltä tyrmäys saada jossain vaiheessa. Ainoa Millerin ase on omasta mielestä parempi kunto, mutta bisping näytti melkein parhaalta hänen uransa aikana tällä hetkellä, joten voi olla että sekin menee bispingille.
Ihan vielä huvinvuoksi oma veikkaus: 3erässä Bisping tyrmää headkickillä millerin.
www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/104596-tuf-14-spoilers/Aika lähelle veikkaus meni oikein :D kyllähän sen tiesi et bisping dominoi täysin milleriä :D