TUF 14 - Team Bisping vs. Team Miller

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvin sanottu, Bisping on ottelija jota jengi tykkää vihata. Uskon että Bisping tietää tämän ja ihan tietoisesti lyö lisää löylyä, onhan mies nyt saanut nimeä aika paljon ja matsit varmasti kerää paljon katsojia.

Hamill ja Wandy-matsit oli molemmat aika tiukkoja, joita voidaan katsoa monenlaisten lasien läpi. Tottakai Bisping katsoo asioita omalta kantiltaan. Todella harva pystyy oikeasti katsomaan tällaisissa asioita täysin puolueettomasti, missä itse on osallisena. En mä ole kuullut että Bisping pitäis Wandy matsia ryöstönä, vaan sanonut että "mielestään oli voittamassa ottelua, kunnes Wandy ryösti voiton viimeisillä hetkillä" (kun onnistui tiputtamaan Bispingin kanveesiin). Se on mun mielestä eri asia kuin se että "pitää tappiota ryöstönä"..

Rivera matsi meni miten meni, mutta tämän jälkeen Bisping on pyytänyt asiaa anteeksi. Bisping on hommassa mukana tunteella ja Rivera todellakin meni pre-fight vittuiluissa rajan yli pahasti. Vittuili ainakin Bispingin puhetavasta, kansalaisuudesta ja taisipa myös heittää jotain alentavaa Bisbingin perheeseen liittyen. Riveran leiri sai just sitä mitä tilasi, vaikkakaan tuo ei ehkä parasta mainosta lajille ollut. Molempien käytös oli tuossa aika ala-arvoista.

Kukapa ei olis mölynnyt TUF:ssa tiesmitä. Tilanne ja ympäristö tuolla on jokseenkin provosoiva. Bisping on puhelias mies eikä suoranaisesti säästele kun sanojaan kun joku asia mättää. Varmasti tuolta pystytään kaivamaan yhtä sun toista.. so what.

En mäkään mikään Bisping fani ole ja kannustan tulevassakin matsissa Milleriä, mutta pystyn kyllä ymmärtämään Bispingiä ja hänen käytöstään. Bisping yrittää olla korrekti, mutta hänen tekojaan katsotaan (ja tuomitaan) eri asteikolla kuin muiden. Michael on just sopiva kohde ketä jenkit tykkää vihata. Jenkit tuntuu aina tarvitsevan tällaisen kohteen ketä voi yhdessä haukkua ja ruoskia. Tähän muottiin Bisping istuu täydellisesti. Myös media on huomannut tuon ja antaa yleisölle sitä mitä se kaipaa (ja vähän extraa leikkauspöydän tempuilla).
http://www.ufc.com/news/Getting-Closer-to-Glory-Bisping-Needs-to-Shut-Down-Mayhem
I got robbed of a decision against Wanderlei (Silva)
Miten tuon sitten tulkitseekaan. Noh, samassa jutussa puhuu miten pärjäisi hyvin Silvaa vastaan, joten ei kaveria ainakaan itsetunnon puutteesta voi moittia :) Toki pitäähän sitä tuolla vähän löytyäkin.

Mä esitän vähän poikkipuolisen mielipiteen ja sanon, että eipä ole Diego meikäläistä vielä täysin vakuuttanu. Onhan otteet ollu ihan räväköitä, mutta mielestäni nopeet lopetukset on jättäny paljon arvailujen varaan. Ensinnäkin kuntopuoli saattaa muodostua ongelmaksi ja en oo myöskään täysin vakuuttunu, että kestääkö miehen pää isoja otteluita. Vaikuttaa nimittäin vähän ylitunteelliselta kaverilta toisinaan.

TJ on mun mielestä kauden ainoa matsaaja, jolla voi suoralla kädellä sanoa olevan loistava tulevaisuus UFC:ssä. Mies on nuoresta iästään huolimatta aika valmis paketti ja treenitaustaa Alpha Malessa jo tovi takana. Paini on ihan huipputasolla ja se on nykypäivänä monilla menestyksen edellytys.

Joo, noista Diegon kaltaisista ottelijoista ei TUF:in perusteella aina osaa sanoa, tuolla showssa on niin isoja tasoeroja. No, eiköhän se finaalissa nähdä.

Joo kyllähän sen näki miten Diego ei sit enää ollutkaan niin ylivoimainen (vaikka voittikin ottelun) kun matsi menikin aiempia pidemmälle.
Vastassa olleen kaverin olis vaan pitänyt saada jännityksensä kuriin ja vastata omalla taitotasollaan niin Diego olis ollut "helpostikin" voitettavissa.
Pienemmillä äijillä ei tuo kunto yleensä petä vaikka alkurynnistys olis Diegon kaltaista , meno vaan hidastuu loppu eräks.
Mitä tulee noihin valmentajiin , niin itse veikkaan Bispingin voittoa. Vaikka Millerin voittoa toivonkin niin en usko Mayhemin saavan Bispingia vietyä maihin ja sitä kautta lopetettua. Se on melkeinpä ainoa keino Mayhemin voittaa , mut luulen Bispingin takovan voiton pystyssä itselleen...ikävä kyllä...

Löytyykö täälä Bisping fani :D

Täältä ainakin löytyy! Yks suosikeista Bisping aina ollu mulle, tykkään Bispingin tyylistä niin paljon että melkein suosikki ottelija + tuo pään aukominen on aina plussaa ja viihteellista vaikka aina en tekojen/sanojen takana seisoisikaan. Pääasia on että kaverilla viihdyttävä ottelutyyli :)

Hyvin sanottu, Bisping on ottelija jota jengi tykkää vihata. Uskon että Bisping tietää tämän ja ihan tietoisesti lyö lisää löylyä, onhan mies nyt saanut nimeä aika paljon ja matsit varmasti kerää paljon katsojia.
Harvemmin tosin ottelijat ajattelee fanejaan, otteluita kun ei kuitenkaan voiteta fanien avulla. Jos se fani huoraus häiritsee keskittymistä itse asiaan niin parempi vaan jatkaa omalla kusipäisellä tyylillä. Ja tässä on ehkä se suurin syy miksi pidän itse Bispingistä vaikka en faniksi voisi itseäni kutsua. Bisping on oma kusipäinen itsensä, aina ollut.

Harvemmin tosin ottelijat ajattelee fanejaan, otteluita kun ei kuitenkaan voiteta fanien avulla. Jos se fani huoraus häiritsee keskittymistä itse asiaan niin parempi vaan jatkaa omalla kusipäisellä tyylillä. Ja tässä on ehkä se suurin syy miksi pidän itse Bispingistä vaikka en faniksi voisi itseäni kutsua. Bisping on oma kusipäinen itsensä, aina ollut.

Nyt täytyy kyllä olla eri mieltä. Bisping on aina ollut sellainen äkkipikanen tyyppi joka helposti sanoo jotain tyhmää, mutta on se käytös nyt ihan eri tasoa kun vertaa UFC uran alkuun ja omiin TUF aikoihin IMO. Kyllä mä uskon että siinä on paljon showta ja harkittua "pahiksen" roolia.

http://www.ufc.com/news/Getting-Closer-to-Glory-Bisping-Needs-to-Shut-Down-Mayhem
Miten tuon sitten tulkitseekaan. Noh, samassa jutussa puhuu miten pärjäisi hyvin Silvaa vastaan, joten ei kaveria ainakaan itsetunnon puutteesta voi moittia :) Toki pitäähän sitä tuolla vähän löytyäkin.

No tuosta lyhyestä lauseesta sen voi kyllä ymmärtää noinkin. Jokatapauksessa Bisping jutteli tossa TUF kaudella tosta Wandy matsista ja sanoi juurikin että Wandy ryösti voiton viime hetkellä, eikä suinkaan että tuli tuomarien toimesta ryöstetyksi... Toi on aika klassinen esimerkki siitä kuinka tulla väärin ymmärretyksi... :D

Omat veikkaukset on että Mayhem saa Countin viimeistään 3erässä häkkiä vasten ja sitten alkaa Munozin painiopit tuottamaan tulosta ja Mayhem säätelee Countin hapenottokykyä ala armtriangle ja nukkumatti tulee kylään... Pistenekkailulla ei enää kärkikahinoissa pärjää ja Bispingille seuraavaks vaikka Palhares kun sitä ihmishirviötä ei vielä päästetä kärkikahinoihin. Siitä sitten Bisping etu-, sivu, ja takaristiside leikkaukseen.
Saa nähdä onkohan G.Jackson saanut Brandaon mielen rauhoitettua ja tehtyä fiksun gameplanin, koska pelkään miehen lopetushakuisuuden ja "pakko ostaa äiteelle kämppä" meiningin vielä kostautuvan. Vähän rauhallisuutta niin hyvä tulee! Veikataan että Bermudez kuitenkin vie jos ottelu venyy...
T.J. Dillashaw näyttää niin vakuuttavalta, että pelkäämpä että vaikka Dodson kuinka "kikattelis", hymyilis ja yrittäs päästä Dillashaw:n sisään (ei siis sillä tavalla kun te heti ajattelette), niin ei onnistu. Ja Dillashaw ottaa tästä helpon voiton.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bisping sano ite ainakin jossain haastattelussa että faneille viihdettä se tekee siellä ja varmasti osaksi totta, koska on siitä hänelle itselleen hyötyä että nimi pysyy ihmisten mielessä.

Ottelusta odotan kyllä täysin bispingin dominointia. En usko että miller saa edes bispingiä mattoon ja pystyssä miller aliarvio bispingin, joten eiköhän sieltä tyrmäys saada jossain vaiheessa. Ainoa Millerin ase on omasta mielestä parempi kunto, mutta bisping näytti melkein parhaalta hänen uransa aikana tällä hetkellä, joten voi olla että sekin menee bispingille.

Ihan vielä huvinvuoksi oma veikkaus: 3erässä Bisping tyrmää headkickillä millerin.

Aika lähelle veikkaus meni oikein :D kyllähän sen tiesi et bisping dominoi täysin milleriä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom