TUF 13 TEAM Lesnar vs. TEAM Santos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pääorganisaatioihin olisi ehkä kysyntää vielä yhdelle painoluokalle (SHW + 240lb?). Nykyinen HW luokitus alkaa käymään pieneksi urheilijoiden ollessa entistä massivisempia.

Pääorganisaatioihin olisi ehkä kysyntää vielä yhdelle painoluokalle (SHW + 240lb?). Nykyinen HW luokitus alkaa käymään pieneksi urheilijoiden ollessa entistä massivisempia.

Samaa mieltä tai sitten yläraja pois HW sarjasta.

Musta taas yli 120kg olisi jo turha, koska nytkin HW rosteri on sen verran kapea

Tämä tuli mieleeni, kun toisessa ketjussa puhuttiin mm. Jon Jonesin haastavasta painonvedosta. Nuoren ottelijan lihasmassa uran edetessä tuskin tulee ainakaan tippumaan ja painonvedot helpottumaan. LHW sarjassa on varmasti liuta äijiä, jotka ottelisivat mielellään noin 220-230 paunan tienoilla. Nyt kuitenkin 265lb:hen diettaavat möröt pitävät huolen siitä, että nämä "kookkaat LHW:t" eivät todennäköisesti rohkene kokeilla kykyjään friikkien seurassa, vaan mieluummin riuduttavat itsensä 93 kiloiseksi. Muuan Kapteeni Naturaali varmaan viihtyisi tässä sarjassa, taitaa tosin sarkopenia helpottaa tätä nykyä painoluokan valintaa :P

(Disclaimer: Tiedän tiedän, Brock on niitä harvoja jotka tuonne painorajaan painoaan pudottavat. Isoja ne vajaa diettaamattomat 250 paunaisetkin ovat.)

Jos oikein muistan niin DW on kommentoinut tuota uutta mahdollista painoluokkaa ja hylännyt idean juurikin tuon ottelijoiden määrän takia. Tulevaisuudessa tulee kyllä varmasti olemaan cruiserweight tms.

Haastattelua
Ei siltä ainakaan itseluottamusta puutu. Saas nähä miten hommat hoituvat häkissä. On kyllä niin straikeri vs. gräpleri -matsi kuin olla ja voi.

Millähän tavalla Lesnari on suunnitellu voittavansa Cainin uusintamatsissa? Luulen että ero Cainin ja Lesnarin välillä on vaan liian suuri, että Lesnar saisi kurottua sen umpeen. Kellekkään nyt tuskin on epäselvää että Brockin vahvuus on juuri alasviennit ja gnp, mutta kun viime matsissa reippaasti pienempi kaveri vei lessua jopa tässä niin vaikeaksi menee.

Mä uskon vahvasti että Lesnarista kirjotetaan perus jenkki tyyliin nöyrä isänmaallinen sankari ja taas tehdään punaniskoilla isot rahat firmalle :)

Mutta mun mielestä ei tarvitse, koska myös Cainin tapainen 240-paunainen voi hallita painoluokkaa? Silloin jää ottelijoiden itsensä päätettäväksi, missä massoissa haluaa otella. Varsinkin noiden shw-kuntien tapauksessa se hitaus ja kaasutankki tulevat tasoittavaksi tekijöiksi. Yläraja voidaan poistaa, niin esim. Struven tapaiset jätit voivat hankkia lihasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Porukka kyllä pitää itsevarmana että JDS ottaa kuokkaan lessulta. Itse veikkaan että JDS vetää vastapalloon tuota väkisinmakaajaa niin lujaa että tähtiä näkyy taas JDS R1 TKO

Lessu varmasti treenaa pystyottelua hullunlailla ja kun Lessu pystyottelun oppii on hän käytönnössä mahdoton voittaa.
Sen verran kova mies on painimaan ja väkivahva. Helvetin ketteräkin noin jättimäiseksi.

Porukka kyllä pitää itsevarmana että JDS ottaa kuokkaan lessulta. Itse veikkaan että JDS vetää vastapalloon tuota väkisinmakaajaa niin lujaa että tähtiä näkyy taas JDS R1 TKO

Mä en sanois että se on kovin varmaa suuntaan tai toiseen. JDS:n paini on oletettavasti aika heikkoa, joten jos Lesnar saa sen nopeesti maihin niin on hän todella vahvoilla. Jos Lesnar taas ei saa JDS:ia maihin voi oma pää helistä (kirjaimellisesti) aika pian.

Millä perusteella muuten kaikki olettaa, että JDS olisi heikko painissa taikka matossa? Missä tämmöinen heikkous on tullut esille?

Lessu varmasti treenaa pystyottelua hullunlailla ja kun Lessu pystyottelun oppii on hän käytönnössä mahdoton voittaa.
Itsehän olen Lessufani, mutta silti toivon että kun pystyä reenaa niin sparrikaveri vois oikeasti mätkiä ihan kunnolla. Ettei nyt palloksi käpertyisi enää. :D

Millä perusteella muuten kaikki olettaa, että JDS olisi heikko painissa taikka matossa? Missä tämmöinen heikkous on tullut esille?
Samaa itsekin ihmettelin. Johtuukohan tuo siitä, ettei kaveria ole kuitenkaan hirveästi testattu painissa. Roy Nelson ja Werdum taitavat edelleen olla uran pahimmat painijat, joten hyppäys Lesnariin on toki melkoinen. Silti, uskon edelleen JDS:n mahdollisuuksiin. Pystyssä mies on varsinainen velho, eikä kaveria ole pahemmin mattoon viime aikoina raahattu. Uskon enemmän JDS:n kykyyn kehittyä matossa ja painissa kuin Brockin kykyyn kehittyä pystyssä.

Mä tarkoitin oikeestaan että heikkoa verrattuna Lesnarin painiin. En ole juuri kaverin nähnyt kehässä painivan, joten oletan että se ei kuulu vahvuuksiin (tämä olettamus voi tietysti olla väärä).

Itsehän olen Lessufani, mutta silti toivon että kun pystyä reenaa niin sparrikaveri vois oikeasti mätkiä ihan kunnolla. Ettei nyt palloksi käpertyisi enää. :D

Sama, enkä nyt muutenkaan tuota Lessun voittoa rupea missään vielä kuuluttamaan, katsotaan matsi ensin. Toivottavasti oppinut jotakin kahdesta edellisestä matsista.

lessua melkein mahdoton voittaa, kun saa pystynsä kuntoon, joopatijoo taas yhden kerran.

Suositut

Back
Ylös Bottom