Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääorganisaatioihin olisi ehkä kysyntää vielä yhdelle painoluokalle (SHW + 240lb?). Nykyinen HW luokitus alkaa käymään pieneksi urheilijoiden ollessa entistä massivisempia.
Musta taas yli 120kg olisi jo turha, koska nytkin HW rosteri on sen verran kapea
Ei siltä ainakaan itseluottamusta puutu. Saas nähä miten hommat hoituvat häkissä. On kyllä niin straikeri vs. gräpleri -matsi kuin olla ja voi.Haastattelua
Pääorganisaatioihin olisi ehkä kysyntää vielä yhdelle painoluokalle (SHW + 240lb?). Nykyinen HW luokitus alkaa käymään pieneksi urheilijoiden ollessa entistä massivisempia.
Porukka kyllä pitää itsevarmana että JDS ottaa kuokkaan lessulta. Itse veikkaan että JDS vetää vastapalloon tuota väkisinmakaajaa niin lujaa että tähtiä näkyy taas JDS R1 TKO
Itsehän olen Lessufani, mutta silti toivon että kun pystyä reenaa niin sparrikaveri vois oikeasti mätkiä ihan kunnolla. Ettei nyt palloksi käpertyisi enää. :DLessu varmasti treenaa pystyottelua hullunlailla ja kun Lessu pystyottelun oppii on hän käytönnössä mahdoton voittaa.
Samaa itsekin ihmettelin. Johtuukohan tuo siitä, ettei kaveria ole kuitenkaan hirveästi testattu painissa. Roy Nelson ja Werdum taitavat edelleen olla uran pahimmat painijat, joten hyppäys Lesnariin on toki melkoinen. Silti, uskon edelleen JDS:n mahdollisuuksiin. Pystyssä mies on varsinainen velho, eikä kaveria ole pahemmin mattoon viime aikoina raahattu. Uskon enemmän JDS:n kykyyn kehittyä matossa ja painissa kuin Brockin kykyyn kehittyä pystyssä.Millä perusteella muuten kaikki olettaa, että JDS olisi heikko painissa taikka matossa? Missä tämmöinen heikkous on tullut esille?
Millä perusteella muuten kaikki olettaa, että JDS olisi heikko painissa taikka matossa? Missä tämmöinen heikkous on tullut esille?
Itsehän olen Lessufani, mutta silti toivon että kun pystyä reenaa niin sparrikaveri vois oikeasti mätkiä ihan kunnolla. Ettei nyt palloksi käpertyisi enää. :D