Lessu vie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katotaan pääseekö Lessu nro. 1 top idiooteimmat valmentajat TUF:fin historiassa Shamrockin, Ortizin ja Kocheckin ohi. Kuka on muuten teidän mielestänne tehnyt valmentajana itsestään suurimman pellen? Itse en osaa päättää Kossin ja hormooni paparaisen välillä!
Katotaan pääseekö Lessu nro. 1 top idiooteimmat valmentajat TUF:fin historiassa Shamrockin, Ortizin ja Kocheckin ohi. Kuka on muuten teidän mielestänne tehnyt valmentajana itsestään suurimman pellen? Itse en osaa päättää Kossin ja hormooni paparaisen välillä!
Uskon, että nyt näemme sen "oikean" nöyrän ja kovaa treenaavan Lesnarin.
Onko mitään kautta voittanut "pahiksen" joukkue?
Eihän Brock mihinkään titteliotteluun nyt päässyt, ei Lesnar/JDS matsi tule olemaan edes interim titlestä. Markkinaarvoahan Lesnarilla on mittaamaton määrä, Lesnar nousi viime vuonna melkoisen pieneen klubiin, "ottelija joka myy kaksi PPVtä vuodessa joissa myyntiluvut kohoavat yli miljoonaan" Kaverina on Tyson.
Lähinnä oikaisin ajatuksessa, että jos Lesnar voittaa JDS:n, niin onko antanut vielä tarpeeksi "näyttöjä" oikeuttaakseen titteliottelun semminkin, kun tuo häviö ei tullut tuomariäänillä, vaan selkeän keskeytyksen myötä.
No, ovathan toki esim. GSP ja Hugheskin päässet yhden voiton jälkeen ottelemaan jälleen vyöstä, joten tätä taustaa vasten lienee oikeutettua. Jotenkin vaan itse näkisin, että muutama päänahka olisi välissä otettava ennen validointia titteliotteluun.
Eiköhän JDS:n voittamisella ole ansaitusti hankkinut itselleen uuden yrityksen mestaria vastaan. Tottakai olishan se kiva nähä Cainia vastaan joku toinenkin mutta vaihtoehdot ovat vähän vähissä...kuka muu voisi haastaa Cainin tässä tilanteessa?
, toivottavasti nuoret ja isot LHW:t kasvavat äkkiä. .