TUF 13 TEAM Lesnar vs. TEAM Santos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katotaan pääseekö Lessu nro. 1 top idiooteimmat valmentajat TUF:fin historiassa Shamrockin, Ortizin ja Kocheckin ohi. Kuka on muuten teidän mielestänne tehnyt valmentajana itsestään suurimman pellen? Itse en osaa päättää Kossin ja hormooni paparaisen välillä!

En nyt tiedä muistanko ihan väärin, mutta eikö Tito ollu aivan loistava valmentaja tiimilleen?

Katotaan pääseekö Lessu nro. 1 top idiooteimmat valmentajat TUF:fin historiassa Shamrockin, Ortizin ja Kocheckin ohi. Kuka on muuten teidän mielestänne tehnyt valmentajana itsestään suurimman pellen? Itse en osaa päättää Kossin ja hormooni paparaisen välillä!

Page tuohon listalle taitaisi kuulua myös?

Mitä itse matsiin tulee, niin toivottavasti JDS:n paini riittää. Ei mielestäni mikään kovin siisti temppu heittää vasta tittelinsä suvereenisti hävinneen ottelijan ottelemaan heti seuraavasta haastajanpaikasta, mutta minkäs teet kun raha puhuu ja sirkus pyörii... Itse kauden katson jos jaksan, saa nähdä kunhan ottelijat julkistetaan.

Lessu vaatii valmentajana kaikilta sitoutumista ja treeneissä treenataan aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN kovaa. Treenien ulkopuolella Lessu on hiljainen tuumailia ja varsin sympaattinen vaikka vetäytyvä.

Tämä on siis veikkaukseni ja uskon että Lessulla on sen verran rahaa, ettei rahan takia ihan mihin tahansa tarvitse suostua. Uskon, että nyt näemme sen "oikean" nöyrän ja kovaa treenaavan Lesnarin.

Mielenkiintoinen kausi tiedossa :) Pakko katsoa.

Noista valmentajista yleisesti niin tito Ortiz:han on ollut paras valmenataja TUF kausissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisi katsoa tämän kauden. Muutama jäänyt väliin nyt paitsi kimbo-kausi.

Veikkaan että Lesnar voittaa JDS:n. JDS on ylivoimainen pystyssä Lesnarin nähden mutta ei sillä painitaidot riitä pysäyttämään Lesnarin alasvientejä jokaisen erän alussa. Velasquezia tai Carwinia vastaan Lesnarilla ei taas ole enää mitään saumaa voittaa.

näkeeks näitä jaksoja ilmaseks missää, joskus koitin UFC sivuilt kattoo jotai vanhoja mut ei kuulemma pysty tässä maassa streamaa tjspaskaa.

Eihän Brock mihinkään titteliotteluun nyt päässyt, ei Lesnar/JDS matsi tule olemaan edes interim titlestä. Markkinaarvoahan Lesnarilla on mittaamaton määrä, Lesnar nousi viime vuonna melkoisen pieneen klubiin, "ottelija joka myy kaksi PPVtä vuodessa joissa myyntiluvut kohoavat yli miljoonaan" Kaverina on Tyson.

Lähinnä oikaisin ajatuksessa, että jos Lesnar voittaa JDS:n, niin onko antanut vielä tarpeeksi "näyttöjä" oikeuttaakseen titteliottelun semminkin, kun tuo häviö ei tullut tuomariäänillä, vaan selkeän keskeytyksen myötä.
No, ovathan toki esim. GSP ja Hugheskin päässet yhden voiton jälkeen ottelemaan jälleen vyöstä, joten tätä taustaa vasten lienee oikeutettua. Jotenkin vaan itse näkisin, että muutama päänahka olisi välissä otettava ennen validointia titteliotteluun.

Eiköhän JDS:n voittamisella ole ansaitusti hankkinut itselleen uuden yrityksen mestaria vastaan. Tottakai olishan se kiva nähä Cainia vastaan joku toinenkin mutta vaihtoehdot ovat vähän vähissä...kuka muu voisi haastaa Cainin tässä tilanteessa?

Jos JDS ja Lesnar jätetään laskuista ja jollain järjellä hakee, niin kolmen kärki noiden takana olis Carwin, Nelson, Schaub... on toi painoluokka vaan julman kapea, toivottavasti nuoret ja isot LHW:t kasvavat äkkiä. Jos ajatellaan, että JDS loukkaantuisi, niin en minä ainakaan suorilta antais revanssia Lesnarille.

Veikkaan että JDS tulee häviämään. Lesnar on treenannut hullunu pystyottelua ja kerkeeää vielä pitkään treenata lisää.

Suositut

Back
Ylös Bottom