Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kutosjakso oli vaihteeksi hauskaa katsottavaa juurikin toimivan editoinnin vuoksi. Matsaajien story line eteni ja molemmista saatiin aikaan jonkinlainen persoona, mutta pääosa oli silti valmentajien juonen jatkumolla.

Vuorotellen näytettiin miten Rashad opettaa kavereille ottelussa käyttökelpoisia kikkoja, kun toisaalla Rampage hekottelee jollekin karikatyyrille vastapuolen joukkueesta.
Juuri ennen matsia Rashad pitää Braveheartmaisen motivaatiopuheen, kun Rampage hokee naapurikopissa "Hepulla on tissit - höhöhöö".

Vuorotellen näytettiin miten Rashad opettaa kavereille ottelussa käyttökelpoisia kikkoja, kun toisaalla Rampage hekottelee jollekin karikatyyrille vastapuolen joukkueesta.
Juuri ennen matsia Rashad pitää Braveheartmaisen motivaatiopuheen, kun Rampage hokee naapurikopissa "Hepulla on tissit - höhöhöö".
Joo kyl toi asettelu piiikkasen paistaa läpi. Mun mielestä Rashad on ärsyttävämpi ku Rampage, edelleen.

ehkä siinä on se mitä rampage sanokin jossain blogissaan, että rashad osaa vetää oikeista naruista kameran edessä.

uskon että tän kauden jälkeen sillä on muutama fani lisää, ainakin mun silmää toi meininki näyttää sellaselta fanien kalastelulta.

Vaikka tiedän että toi on niin editoitu toi Rampagen paskuus niin silti oon niin iloinen että Rashadin jengi voittaa noita matseja. Kädet vaan täris ku jännäsin Schoonin puolesta tota matsia.

Kyllä myötähäpeä on suuri kun katsoo Rampagen otteita tuolla, vaikka itse on myöntänytkin että ei ole valmentaja niin antaisi jonkun muun edes sitten psyykata tiimiläisiään, sen sijaan että huutaa koko ajan että "sillä on tisut, hähähä"
monet noista Pagen tiimiläisistä olisivat voineet pärjätä ihan hyvin mutta tuo yksi häseltää niin Rashad napsii iisit voitot. Ihan sama miten on editoitu, kyllähän se silti hoitaa hommansa päin vittua.

Joo kyl toi asettelu piiikkasen paistaa läpi. Mun mielestä Rashad on ärsyttävämpi ku Rampage, edelleen.

Justin Wren TUF-blogissa kirjotti että ohjelmassa ei edes näytetä kuinka Rampage kokoaikaisesti vittuili Darrylille.

"I think they have showed Rampage calling Darrill “Titties” a little bit but still no-where near as much as the heckling really was. At least twice a day, whenever we would see Rampage at training he would harass Darrill and call him “Titties” over and over. Darrill took more than most anyone ever would."

[M]ikko;2674062 sanoi:
Justin Wren TUF-blogissa kirjotti että ohjelmassa ei edes näytetä kuinka Rampage kokoaikaisesti vittuili Darrylille.

"I think they have showed Rampage calling Darrill “Titties” a little bit but still no-where near as much as the heckling really was. At least twice a day, whenever we would see Rampage at training he would harass Darrill and call him “Titties” over and over. Darrill took more than most anyone ever would."
No perkele jos näin on ni sitte ei mahda mitään. :( Rampage on SILTI hauska äijä!

Kyllä tuo tuntuu paikoitellen niin uskomattoman tehdyltä. En minä ainakaan tuomitse ketään tuon ohjelman perusteella ja Rampagesta pidän silti.

Mitä itse otteluun tulee niin en ymmärrä miks noi ottelijat tuntuvat aina "luovuttavan" kesken. Tuossaki olisi Zakilla vielä ollut mahdollisuuksia irtaantua mutta ei, jäädään vaan paikalleen oottelemaan vintin pimenemistä. Taitaa tyypeiltä puuttua kunnon taistelutahto.

No perkele jos näin on ni sitte ei mahda mitään. :( Rampage on SILTI hauska äijä!

On :D En oo missää nauranu näin paljoo kun Tuffin kymppikaudella :D

Miten voi saada noin helpon triangelin? Kaveri haki sitä selkeästi ja rauhallisesti, eikä saanut sitä edes heti kunnolla kiinni. Oliko toi Zak oikeasti noin huono, vai iskikö joku häkkipaniikki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten voi saada noin helpon triangelin? Kaveri haki sitä selkeästi ja rauhallisesti, eikä saanut sitä edes heti kunnolla kiinni. Oliko toi Zak oikeasti noin huono, vai iskikö joku häkkipaniikki.

Zak otti aika paljon pystyssä osumaa, voi olla että marmorikuulat ollu vähän päässä sekasin. Ainoo syy mikä tulee mieleen.

Kovat on puheet Tikillä, mutta ei tuota ottelua tulla näkemään. Ei siksi, etteikö Rashad uskaltaisi, vaan siksi ettei tuo olisi mielenkiintoinen setuppi. Mies ei ilmeisesti ole voittanut kertaakaan UFC:ssä ja hänen pitäisi nostaa painoaan vielä 35 paunaa. Rashad on kuitenkin entinen LHW Champion vaikka ei hänen ottelutyylinsä minuakaan sytytä. Tuo ottelu päättyisi ensimmäiseen erään Rashadin TKO tai KO voittoon.

Sääli kyllä tuo Rampagen käyttäytyminen. Itsekin olen aina jotenkin pitänyt hänestä, mutta on kyllä tehnyt itsestään täyden pellen. Harmi myös ettei "tittiesillä" ole parempaa verbaalista lahjakkuutta, oli nimittäin sen näköistä tuo meno että joku heitto Rampagen mutsista tonne väliin olisi varmaan sysännyt hänet reunan yli ja se vasta hauskaa katseltavaa olisikin ollut. Olisi nyt edes voitetun ottelun jälkeen mennyt vähän vääntämään puukkoa haavassa ja heittämään jotain Rampagelle.

Olipas rasittava, kun Rampage keskitty enemmän vastustajien mollaamiseen henkisesti kuin voittoon häkissä. Rashad vaikuttaa Einsteinilta Rampageen vrt.
Titties-vitsi jakso naurattaa pari ekaa kertaa, enää ei.....

Kieltämättä alkukausi oli hauskaa kateltavaa, mut tässä jaksossa kyllä äity vähän naurettavaksi koko homma. En tiedä kuinka paljon on leikkauksesta kiinni, mutta en usko että pelkällä leikkauksella saadaan ketään noin idiootilta näyttämään kuin page. Harmi, koska oikeasti tykkäsin asenteesta ja läpä oli ihan hyviä ennen, mutta nyt ton yhen vitsin loppuunkulutus ei jotenkin natsaa.. Alko tulla vaan pieni myötähäpeän tunne pagea kohtaan, ja nyt tosiaan toivon että se ottais vielä rashadia vastaan matsia että saisi kunnolla nenään (:

Ja mun mielestä osotti vaan fiksuutta eiiei darryl menny kuittailemaan matsin jälkeen.

Edit:
EI hitto toi tiki on kyllä urpo.. "People have told me for years that I am the most talented fighter to have never won in the UFC" ........................... kaveri on 18 matsistaan voittanu 11, joista 2tko/ko (joista toinen joku -ei vastannut kelloon-) ja 2 subia.. vakuuttavaa indeed, ja kaikki voitotki oli suurinpiirtein jotain nevaripaisteja.

Back
Ylös Bottom