Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Iloitsin jo parin ekan jakson kohdalla kun se mukahauska "keppostelu"-shitti näytti jäävän pois tällä kaudella.
Mutta nyt se näkyy korvautuneen tuolla kimbo-hypetyksellä, jota ei jaksa pirukaan. Ojasta allikkoon.

Tässä jaksossahan oli hyvin vähän Kimbo-hypeä. Oikeastaan ensimmäistä kertaa pääsi vähän noihin muihinkin kavereihin käsiksi. Paitsi Wes Simsiä ei paljoa näytetä.

Kuinkahan monta kertaa Team Rampage vielä häviää putkeen... Oiskohan näillä mitään tekemistä sen kans, että Rampage lopettaa (tai lopetti? en muista) ite ottelemisen.

Olis muuten paljo järkevämpää mun mielestä, että otteluvastus selviäisi toiselle ottelijalle vasta sillon ku molemmat ukot astelee häkkiin sisälle. Eli toinen ei kerkiäis yhtään valmistautua jotain tiettyä ottelijaa vastaan ja näin ollen sillä tiimillä, joka valitsee matsin olis huomattavasti parempi etu.

"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Kuinkahan monta kertaa Team Rampage vielä häviää putkeen... Oiskohan näillä mitään tekemistä sen kans, että Rampage lopettaa (tai lopetti? en muista) ite ottelemisen.

Olis muuten paljo järkevämpää mun mielestä, että otteluvastus selviäisi toiselle ottelijalle vasta sillon ku molemmat ukot astelee häkkiin sisälle. Eli toinen ei kerkiäis yhtään valmistautua jotain tiettyä ottelijaa vastaan ja näin ollen sillä tiimillä, joka valitsee matsin olis huomattavasti parempi etu.

"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."
joo just noin se tapahtuu oikeastikkin.

Hei tunnelin päässä on valoa. Mun mielestä eka hyvä matsi ja Schaub haki hienon voiton, vaikka näytti että tulee jyrätyksi. Isoilla miehillä riitti tankissa menoa ja vähä tekniikoitaki nähtiin. Nice.

Oli tosiaankin ihan hyvä matsi.

Rampage tosin taitaa olla täysin paska koutsi. Samaa luokkaa jonkun Ken Shamrockin kanssa.

Näin se Rashadin tiimi vaan jyrää. Seasonin alku oli nyt yhtä höpöä, loppua kohti taidot ja tiedot ovat paranevat ja tulee ihan hyviä matseja. Toivon mukaan Rampagen tiimi voittaa seuraavan ja tuo Rashadin ego saa kolauksen.

Liekö Dana pistänyt leikkaajat vähän muoksimaan Rampagen imagoa noiden leffakriisien aikaan ;)

Matsi oli tosiaan ensimmäinen, jota katsoi oikein mielellään. Nätin anacondan pisti. Rampagen päässä puhuivat kyllä ihan totta siitä, että tuskin Demicon olisi mitään mounttia alkaa vääntämään juuri kun oli side mountin saanut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Just olin kirjottamassa samaa. Aika tylysti jäi oma mies yksin sinne häkkiin.
Leikattua tai ei, oon pitäny Rashadin valmennustyylistä ja asenteesta kauden aikana. Vaikuttais muutenkin olevan paljon ammattimaisempaa tuo keltaiset miesten toiminta.

Ei oo liikaa tota Rampagen tiimin valmennusta näytetty, mutta ottelustrategiat on ainakin ollu heikkoja ja ottelijan ohjeistaminen/kannustus tipotiessään.

Rashadista en diggaa, mutta heillä on loistava ja erittäin ammattimainen valmennusporukka joka saa nuo ottelijat antamaan 127%. Pisteet siitä.

Hyvä matsi pojilta eilen. Hieno anakonda. Ekan takedownin jälkimainingeissa oli kans kuristus hyvin lähellä, mutta siinä kohtaa oli vielä paukkuja päästä irti.

Komppaan muita että eka kunnon jakso tälle kaudelle. Kunnon matsi ja hieman draamaa kun Rampage jätti valmennettavansa kehään.

hyvä jakso :) Ja tähän mennessä paras matsikin! Komee anaconda, tota lopetusta näkee loppupelissä aika harvoin... Ja kaverin ei edes pitäny olla "hyvä" matossa? Hyvä suunta !

Koko kauden pitänyt Rashad Evansia hyvänä jätkänä, mutta nyt tuli todellakin se positiivinen viimeinen niitti, kun meni vastustajan tykö hänen jäätyään yksin häkkiin.

Aivan loisto tyyppi! :worship:

Mulle jäi kyllä aika vahva maku että on annettu korkeemmmalta taholta toivomus että Rampage saatais huonoo valoo UFC jättämisen jälkee... En kiellä ettei ois ollu tökeröä jättää oma valinta ja ottelija yksin ihan hyvän matsin jälkeen. Hyvin kyllä onnistuttu leikkamaan että Kimbo ja Rashad = hyviksiä, Big Country ja Rampage=pahiksia leijoja.

Tai että ennen matsia kun pitäisi psyykata ottelija hyvään suoritukseen niin kaikki valmentajat lähtevät safkalle. Sen sijaan että ottelija miettisi tulevaa suoritusta, alkaa hän murehtia missä valmentajat ovat...

Ei noita tarvinnut mitenkään erikoisemmin leikata, Rampage ei vaan osaa valmentaa. Tämä kausi menee ihan samalla tavalla kuin aiempi kausi jolloin Rampage oli valmentajana: päin persettä.

Tuo oli eka ihan aidosti hyvä matsi. Tuota intensiteettiä ja vauhtia ois mielellään kattonut vaikka täydet erät :D Mutta kieltämättä aika mauton tempaus jättää kundi sinne kehään. Kyllä sen on näinä kahtena kautena, kun Rampage on ollut koutsina, saanut huomata ettei se osaa kunnolla valmentaa. Ei vaikka sillä ois minkälaiset taustajoukot tahansa mukana.

Uskallan muuten arvella, että A) joko Rampagen tiimi ottaa vielä lisää pataan tai B) Rashad suututtaa Rampagen totaalisesti. Ainakin ekassa jaksossa näytettiin kuinka Quinton pisti oven paskaksi.

Valitettavasti en oo nähny aikasempaa kautta jolloin Rampage valmensi joten sivis oot todennäkösesti oikeessa. Puhuin lähinnä sen perusteella mitä tässä tuotantokaudessa oon nähny.

Suositut

Back
Ylös Bottom