Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kattelin noita kilapilijoita niin Kimbohan on lähes pienimpien kaverieden joukossa tuolla, siis pituus/paino mittojen mukaan :)

mielenkiintoselta tuntu tää selvästi nuorin? jannu, Darrill Schoonover

20081210014436_scottjunk.JPG

http://www.sherdog.com/news/articles/9/Spike-TV-Reveals-TUF-10-Cast-18439

:) Melkosia mörököllejä kyllä. Odotan innolla heidän puuskutusotteluita. Noilla isoilla kaiffareilla on kyllä yllättävän paljon tota vararavintoa vyötäröllä. Jotenkin itse näen sellaisten Lesnareiden olevan tuohon sarjaan juuri parhaita; riittävästi lihaa, alhasempi rasva%. Kunhan vielä kunto on kohdillaan, niin kyllä lihaisampi ja kireämpi kaverin luulisi vievän läskimahoja.

20081210014436_scottjunk.JPG

http://www.sherdog.com/news/articles/9/Spike-TV-Reveals-TUF-10-Cast-18439

:) Melkosia mörököllejä kyllä. Odotan innolla heidän puuskutusotteluita. Noilla isoilla kaiffareilla on kyllä yllättävän paljon tota vararavintoa vyötäröllä. Jotenkin itse näen sellaisten Lesnareiden olevan tuohon sarjaan juuri parhaita; riittävästi lihaa, alhasempi rasva%. Kunhan vielä kunto on kohdillaan, niin kyllä lihaisampi ja kireämpi kaverin luulisi vievän läskimahoja.

No enpä nyt ihan sanois noinkaan :) Väittäisin että Nelson tulee olemaan aika vahvoilla ja Darrill Schoonoverin, joka todennäköisesti ottelee Evansin puolella.

Toki siis taito ja tekniikka on se jolla voitetaan, en siitä edes jaksanut mainita, mutta entäpä jos nämä teknisesti lahjakkaat moukarimiehet ja mattomiehet olisivat vielä fyysisesti (ulkoisesesti) paremmassa kunnossa; kuinka paljon kovempia he olisivat?

Joo ei oo ei. Hyvfin se Fedorikin pistää miestä pinoon vaikka keskivartalolla onkin rasvaa. Massiivisista lihaksista voi olla haittaakin pitkissä ja tasaisissa väännöissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
noh se oli lähinnä heitto etten halua nähä rampagea enään tuolla...

noh vois olla...jos vielä jompaa kumpaa kaivelis viime matsi en mä tiiä...

Vaikkei Rampage mikään unelmavalmentaja ollut niin ainakin tarjosi viihdettä koko rahan edestä ja niin tulee tarjoamaan tälläkin kaudella, innolla odotetaan.

noh kuka paras valmentaja tuolla tein mielestä on? Tito ortiz, sai pojille ainakin hyvän yhteis hengen ja oli itekki tosi kovaa mukana (ellei sit ollu vaa esitystä) mut se oli kyl mun mielestä hyvä...

Aika pienet saumat taitaa olla Kimbolla. Esim big country on aika kova luu joka osaa painia. Saas nähdä syötetäänkö Kimbo heti susille. Itse kuitenkin veikkaan, että Slice saa ekalla kierroksella ns. helpon vastustajan. Mut joka tapauksessa, taitaa tulla kaikkien aikojen mielenkiintoisin tuffi, ainakin paperilla..

Vaikkei Rampage mikään unelmavalmentaja ollut niin ainakin tarjosi viihdettä koko rahan edestä ja niin tulee tarjoamaan tälläkin kaudella, innolla odotetaan.

'Pagehan sanoi seiskakauden jälkeen, ettei enää ikinä aio valmentaa. Toki se tiedetään että mies on aina rahan perässä ja tämän ansiosta saa vielä leipoa Evansia pataan niin mikäs siinä (eikä tarvi otella heti Lyotoa vastaan ;)), viihdettä on ainakin luvassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom