True Detective (HBO 2014 - )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minäkin käsitin kuten Kaapeli ja TML.

Tuo syy Martyn ja Rustin välirikkoon oli vähän ennalta-arvattava, siihen olisi voinut/voisi leipoa vielä paljon muuta.

Minäkin käsitin kuten Kaapeli ja TML.

Tuo syy Martyn ja Rustin välirikkoon oli vähän ennalta-arvattava, siihen olisi voinut/voisi leipoa vielä paljon muuta.

Joo ei muullekkaan riittäis että joku panee mun muijaa, vois vielä polttaa mun talonkin, sitten voi hiukan kismittää.

Modet vois varmaa lisätä "spoilereita!" otsikkoon. Jos nyt joku ei hiffaa et tää on jenkkitahtiin.

Niin, siis toi Marty Rust välirikko oli jotenkin odotettavissa jo ennen kuin välirikosta edes puhuttiin. Oikeastaan about heti ku Rust kävi ekaa kertaa kylässä.
Itse ajattelin että välirikko olisi ollut jotain muuta.

Avausjakso oli tylsähkö, mutta silti annan sarjalle mahdollisuuden ja katson muutaman jakson lisää ennen lopullista tuomiota. Kaveri hehkutti kyseistä sarjaa ja odotukset oli siksi hyvin korkealla.

Avausjakso oli tylsähkö, mutta silti annan sarjalle mahdollisuuden ja katson muutaman jakson lisää ennen lopullista tuomiota. Kaveri hehkutti kyseistä sarjaa ja odotukset oli siksi hyvin korkealla.
Mitäpä naiset tällaisesta ymmärtäisi :sovinisti:

;)

Ihan huippusarja. Cohle on Ä.I.J.Ä. Tunnen myös voimakasta samaistumista Cohlen uskontoa vastaan suunnatuista mielipiteistä sekä päihteidenkäytöstä.

(Tosin siihen ei nyt millään voinut samaistua, kun kolmosjaksossa ei Rust:lle pilde kelvannut).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen vaan hyvin vaativa... Katotaan muuttuuko mieli kun katon muutaman jakson lisää...

Nytpä en oikein usko, kommenttisi "avausjakso tylsähkö" paljasti että talojen pitäisi koko ajan räjähdellä ja autojen romuttia jatkuvissa poliisien takaa ajoissa.

Munua juuri eniten miellytti rauhallinen tempo, antoi realistisemman vaikutelman, todellisissa murhajutuissa kun todisteita valuu pikkuhiljaa kuukausien tai jopa vuosien mittaan, jos ei ole kyse jostain känni-puukotus taposta, vaan oikeasta sarjamurhaajasta.

Paras sarja mikä tällä hetkellä pyörii ja nousee hyvin korkealle muutenkin.

Minusta ehdottomasti hyvää ja mielenkiintoista näyttelemistä. Sillä rajalla välillä meneekö yli, mutta toisaalta se luo myös tarinan ja tapahtumien lisäksi sellaista mukavan mystistä ja epätodellista tunnelmaa sarjaan. En vertaa sarjaa suoraan Twin Peaksiin, mutta pitkästä aikaa sellainen seuraamani sarja, mikä onnistuu sopivan kummallisen ja piinaavankin tunnelman luonnissa yhtä hyvin kuin TP aikoinaan.

Ei seuraavaa jaksoa kyllä meinaa millään jaksaa odottaa.. Ja kohta loppuukin tuo koko eka tuotantokausi, mitäs sit..?

Ei seuraavaa jaksoa kyllä meinaa millään jaksaa odottaa.. Ja kohta loppuukin tuo koko eka tuotantokausi, mitäs sit..?

Toisella kierroksella ihan uus murhajuttu.

Sen lisäksi, että kyseessä on ihan uskomaton sarja, niin olen löytänyt tämän kautta myös mielenkiintoista kirjallisuutta. Esimerkiksi tuo Rustin monologi johdatti minut William S. Burroughsin pariin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sen lisäksi, että kyseessä on ihan uskomaton sarja, niin olen löytänyt tämän kautta myös mielenkiintoista kirjallisuutta. Esimerkiksi tuo Rustin monologi johdatti minut William S. Burroughsin pariin.

Hyvissä sarjoissa onkin monesti tuollaista syvyyttä, mikä saattaa johdattaa katsojan kokonaan toisen taiteenlajin pariin, tai sitten se toimii "syöttinä" niille, jotka jo entuudestaan tuntevat esim. kyseistä kirjallisuutta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toisella kierroksella ihan uus murhajuttu.

Ja eri näyttelijät jne.. Mahtaakohan koukuttaa yhtä kovasti kuin nämä herrat juuri tässä jutussa?

Suositut

Back
Ylös Bottom