True Detective (HBO 2014 - )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älyttömän hyvä sarja ja on mielenkiintoista lukea noita spekulaatioita jota sarja on herättäny täällä ja tuolla englanninkielisissä blogeissa :)

Yksi oma veikkaus joka voi hyvinkin olla erittäin kaukaa haettu, mutta ollessani oikeassa pääsen myhäilemään itsekseni:

Audrey/Masie voi hyvinkin olla viimeisin uhreista jonka murhaa uudet etsivät tutkivat. Hart ja Cohle ei sitä vielä tiedä. Mutta nää etsivät ovat laskeneet yhteen yksi plus yksi Cohlen ilmaantumisen, uuden murhan ja yhteisenä tekijänä uhrille isänsä ja mahdollisen epäillyn/murhaajan eli Cohlen välirikon.

Audrey pyörii himmeässä porukassa jo valmiiksi joten voi olla sen kautta "kultissa" ja mahdollisena uhrinakin. Mutta silmääni pisti myös edellisen jakson siinä vaiheessa kun Marty läpsäisi Audreyta niin äitinsä meni perässä ja käski Masien pysyä huoneessaan, jonka ovessa on myös tähtiä! On kyllä tullu tarkkaavaisemmaksi noiden tähtien suhteen kun ne tuntuu olevan jokapaikassa ja liittyy aina jollain tavalla epäiltyihin henkilöihin/uhreihin ettei voinu sivuuttaa tuotakaan.

Taidampa katsoa nyt viikonloppuna noi tähän asti tulleet jaksot uudestaan kun on noita uusia puolia löytyny asioista joihin ei välttämättä ole aiemmin osannu ottaa huomioon. Yritin myös etsiä torrenttia the yellow sign (2001) leffaan joka perustuu noihin Chambersin tarinoihin, mut en vielä löytäny. Mielenkiinnosta vois senkin vilkaista. The King in Yellow kirjaa en sentään vielä ole tilannu :D

Itsekin katsoin tähänastiset jaksot jo toiseen kertaan. Ja ne tuntui vielä paremmilta toisella katselukerralla. Se on aika poikkeuksellista se.

Samantaipainen miete tuli itselläkin mieleen minkä pernod mainitsit.
Audrey voi jatkossa päätyä saatananpalvojien piiriin/uhriksi. Hyvä huomio tähdistä ovissa! Pitää tsekata vielä tuo vitosjakso uudestaan.

Mistä tätä pääsee katsomaan, vai pääseekö mistään?

Itse seuraan MTV Totalin kautta, uusi jakso toki tulee päivän myöhemmin mitä jenkeissä joten pitää hieman varoa ettei spoilaannu etukäteen ennenkuin on nähny jakson.

Ja tosiaan kun on tuo total niin voin katsoa myös menneitä jaksoja millon haluan..

"It' hard to trust a man who cant trust himself with a beer, dont you think?" ja lisäksi: Reggie Ledoux sanoo Martylle siellä ulkona "You'll do this again". aijaijai
The yellow king will be crowned :hyper:

edit: nyt jälkeenpäin oikeestaan vähän vituttaa kun tuli noita spoilattua iteltä, jos osuu oikeeseen

Koukutuin, prkl. Kohta jos katselis ton kuudennen jakson, eilen kattelin ensimmäiset 5 :D.

Tän sarjan kohdalla voi olla vain äärimmäisen tyytyväinen että ehti mukaan silloin kun jaksot tuli ekaa kertaa ulos. Itellä ainakin vain parantaa sarjan fiilistelyä että joutuu venaamaan viikon seuraavaa jaksoa, kun kerrankin ei ole sitä vituttavaa tietoa häiritsemässä että sitten tulee vuoden odotus seuraavaan kauteen. Jos tän ois saanu käsiinsä vasta sitten kun kaikki jaksot on jo ulkona, sitä ois tullu katsottua kaikki 8 putkeen. Liikaa makeaa mahan täydeltä, parempi pitkänä nautintona.

Luin nyt nuo loput spoilertagikommentit, ja hyvä että ei tullut luettua niitä aiemmin, itselle on vain ärsyttävää jos saa tietää tulevasta jotain konkreettista etukäteen, pilaa jakson neitseellisyyden. Vähän sama jos vaikka lukis nyt Tulen ja jään laulu kirjasarjan ja tietäis kaiken mitä Game of thronesissa tulee tapahtumaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt Yle, mun verorahat, mitä teette niillä, miksi tämä sarja ei näy mun telkussa?

noh, katselen sitten viiden vuoden päästä tätä, ei pidä lukea vain spoilauksia täältä :)

Olipahan taas hyvä jakso. Se on varma että sarja tulee katsottua uudestaan läpi vähintään kerran. En ole vielä ehtinyt katsastaa uusiksi jo tulleita jaksoja enkä kyllä ehdikään.

Pointtinsa kyllä, mutta valitettavasti tuntuu siltä ettei muista sitä detaljia että sarjan pointtihan ei ole olla rikossarja. Tämän totesi itse sarjan luoja.

PS. Kyllä, olen juurikin sellainen sarjan fani jonka mainitsi artikkelissaan. Toisaalta, kun miettii mitä muita sarjoja otti esimerkiksi ainakin joltain saralta parempina sarjoina. :david: Onhan esim. The Americans ihan viihdyttävää vaihtelua, mutta että ihan intellegent thriller.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Voisin kuvitella että artikkeli saa jo pelkällä otsikolla lukukertoja mielettömän määrän.

Aiaiai, lähtee uus jakso pyöriin nyt.

Jestas tuota mimmiä joka näytteli sitä pikku hutsua kutos osassa, korppa kyllä niin jees, eikä lärvissäkään vikaa. Sama tyttö muuten myös Banshee sarjassa amishina.

Jestas tuota mimmiä joka näytteli sitä pikku hutsua kutos osassa, korppa kyllä niin jees, eikä lärvissäkään vikaa. Sama tyttö muuten myös Banshee sarjassa amishina.

Ilmankos se oli tutun näköinen :)

Oli kyllä hieman sellainen selittelyjakso jossa käytiin läpi toi Martyn ja Rustin välirikkoon johtaneet asiat. Muuten aika vähän vietiin itse juttua eteenpäin, noh toki selkeni että Tuttlen lahko asiaan todellakin liittyy. Ei Rust enää väärässä voi olla. Ja kun onhan jo aiemmin paljastunut että siellä metsässä on arvovaltaisia tyyppejä ollut..

Se että liittyykö Martyn uskoontulo myös tuohon lahkoon on mielenkiintoista nähdä. Ja lisäksi se revolverin tarkistaminen autossa kun lähtevät kohti baaria.. Ainakin vihjaillaan katsojille että Marty voisi olla yksi tekijä ja varmistautuu myös hiljentämään Rustin jos on saanut asioita liikaa selville? Tappoi Ledouxinkin välttääkseen kuulustelut joissa Rust olisi saanut miehestä liikaa irti? Mielenkiintoista mielenkiintoista :)

Se että liittyykö Martyn uskoontulo myös tuohon lahkoon on mielenkiintoista nähdä. Ja lisäksi se revolverin tarkistaminen autossa kun lähtevät kohti baaria.. Ainakin vihjaillaan katsojille että Marty voisi olla yksi tekijä ja varmistautuu myös hiljentämään Rustin jos on saanut asioita liikaa selville? Tappoi Ledouxinkin välttääkseen kuulustelut joissa Rust olisi saanut miehestä liikaa irti? Mielenkiintoista mielenkiintoista :)

Rustiahan nyt rikoksista epäillään eikä Martya, joten miksi hän nyt yhtäkkiä heräisi pelkäämään Rustin "tutkimuksia" vasta 15 vuoden jälkeen. Rust on itse kusessa ja poliisi yrittää saada Martya ilmiantamaan tämän jostain.
Minusta kyse oli siitä, että Marty ei itse enää ollut vakuuttunut Rustin syyttömyydestä. Martyhan myönsi kuulustelussa/haastattelussa poliiseille, että Rustin käytös vaikuttaa kieltämättä epäilyttävältä. Siksi varmisti, että on mutka ladattuna, jos Rusty on sittenkin itse syyllinen ja haluasi nyt estää Martya vasikoimasta haastattelussa enempää.

Rustiahan nyt rikoksista epäillään eikä Martya, joten miksi hän nyt yhtäkkiä heräisi pelkäämään Rustin "tutkimuksia" vasta 15 vuoden jälkeen. Rust on itse kusessa ja poliisi yrittää saada Martya ilmiantamaan tämän jostain.
Minusta kyse oli siitä, että Marty ei itse enää ollut vakuuttunut Rustin syyttömyydestä. Martyhan myönsi kuulustelussa/haastattelussa poliiseille, että Rustin käytös vaikuttaa kieltämättä epäilyttävältä. Siksi varmisti, että on mutka ladattuna, jos Rusty on sittenkin itse syyllinen ja haluasi nyt estää Martya vasikoimasta haastattelussa enempää.
Ei tiennyt että Rust on jatkanut tutkintojaan? Nyt se niistä kuuli?

Joo siis ekana tulee mieleen et mutka ladattiin juuri siksi että Marty ei ole itekään enää ihan varma, mutta.... voihan siihen olla monta syytä miksi otti niin kevyesti sen että Rustia epäillään jostain.

En mitenkään kyllä jaksa uskoa että Rust on minkään takana. Minkään liittyen varsinaiseen tapaukseen, toki paljon muuta on duunannu. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom