Tropic O'Light Ice Coffee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jkp78
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan maistanut tuota mehu(kahvi)tiivistettä? Lorautin tuota eilen protskudrinkkiin (maustamaton hera, vesi/maito ja öljy) ja maistui sairaan hyvälle. :) Kyllä noi herat sun muut on aina alas menny, mutta näin pienellä vaivalla ja rahalla voisi niitä alkaa useimminkin maustamaan.

Maku on tolla tiivisteellä aika voimakas joten aion kokeilla myös palkkariini, jossa vitamiinit ja glutamiini tekevät siitä hieman vaikeammin nieltävän :D Testasin myös rahkan kanssa ja omasta mielestäni siitä tuli ihan syötävää, hieman vaihtelua niihin hedelmän makuisiin tiivisteisiin.

Edit: mitäs se pakkiksen jättiherasäkki maksoikaan, pitää varmaan käydä hakemassa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyväähän se on. Rahkan kanssa vedelly. Sama vika kun kaikissa muissakin että kyllästyy vaan mutta onneks eri makuja riittää.

Ei ole hirveän hyvää tuo kahvimehu. Eka lasillinen maistui oudolta, toinen jo pahalta. :)

maidon kanssa tuo on hyvää, mutta veteen tehtynä ei oikeen maistu

Vahvaa tavaraa. Ei paljoa tarvitse laittaa.. Kokeilin aamupalan (rahka+kaurahiutale+vesi+Ice mocha liraus combon) kanssa tuota.. :urjo:
Veden kanssa ihan hyvää.. Mansikka on paras maultaan ja halpaa.

Eka lasillinen tosiaan maidon kanssa ihan ok. Toinen meni oudoksi, kolmentena maistui jo pahalta. ja kaapissa tuota on nyt melkeen täysi pullo. Yäk. Parasta O'lightien mehuista on mielestäni se persikka:kuola:

Ei uponnut tännekään tuo ice coffee. Rahkaan sekotin ja söin, mutta ei kyllä ollu mitään ihmeellistä ja loppu pullosta jää varmaan juomatta :(
olin ihan varma, että olis hyvää näin kahvin mausta pitävälle ja piti ostaa kun sitä on niin paljon hehkutettu.. jotenkin liian väkevä maku oli..

Aivan sairaan hyvää tavaraa. Palkkarit ja herat olen sekotellut tohon ja joskus ehrmannitkin, pari kaveriakin olen saanut sihen jo koukkuun. Ennen alkoi jo vähän tympiä tuo heran juominen, nyt sitä jo odottaa että saa palkkarin nokan eteen. Myydään vaan hieman pienessä pullossa tuohon minun kulututkseen nähden :D

Munkin mielestä sopii kyllä rahkan kanssa. Aluksi vähän totuttelemista, mutta sen jälkeen maistuu mitä mainioimmalle.

Kaiken hehkutuksen jälkeen oli Ice Coffee pieni pettymys. Veden kanssa ihan ok, muttei mikään ihmeellinen makuelämys. Mielummin juon niitä hedelmämakuja. Pitää varmaan kokeilla maidon ja rahkan seassa...

Mun mielestä tosta on kahvin maku hiton kaukana (niin taitaa kyllä olla kaikista muistakin mehutiivisteistä se luvattu maku). Silloin tällöin rahkan kanssa vaihteluna ihan og. Metsämarja on tällä hetkellä se nannoista nannoin :kuola:

Mmmm... pitää testata tota ice coffeeta. Tällä hetkellä oma suosikkini on mansikka-mustikka, joka on namia :thumbs:

Kummallista, kun porukka ei tykkää...:D Itselle tällä hetkellä dieettiä suurimpia makunautintoja. Menee missä vaan. Parasta ehkä rahkassa.

erehdyin ostamaan tuota kyseistä mehua, ja kyllä on hirveää litkua. Kokoajan tulee vaan extreemimpiä vaihtoehtoja , seuraava on sellanen mixed missä noi kaikki maut on yhdistetty ja nimi on joku copabacana tropic;)

Toi on kyllä mystistä litkua kun mehuna maistuu aivan hirveältä mutta protussa ja rahkassa aivan taivaalliselta. Tosin nyt kun kuukauden päivät imeny sen kanssa jokaisen protun ja rahkan niin täytyy hetki pitää taukoa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom