Triple H:n uusi bodaus kirja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
muffy sanoi:
1. Etkö muka ole ikinä nähnyt kunnon HC-matseja???
2. Jääkö muovinastat otsaan kiinni?
3.Tarttuuko leikkipiikkilanka ihoon ja vaatteisiin kiinni ja repii ihon verille?
4.Totta että useat ns. hc-showt on ns. "too violent for tv"

:david:

1. Enpä ole katsonut, mutta eipä tässä ole niistä ollut puhekaan.
2. Jää jos niissä on esim liimaa tai muuta vastaavaa kamaa
3. Kuka tässä on puhunut leikkipiikkilangasta, en ainakaan minä
4. Braindead on myös "too violent for tv"
(parempi olisi lopettaa tämä keskustelu sillä kenelläkään täällä ei ole faktatietoa asiasta ja homma menee vain juupas eipäs väittelyksi)

Laffer sanoi:
(parempi olisi lopettaa tämä keskustelu sillä kenelläkään täällä ei ole faktatietoa asiasta ja homma menee vain juupas eipäs väittelyksi)
Faktaa kyllä löytyy, lue vaikka muffyn posti uudestaan. Fakta on siis se, että nastat ovat oikeita. Ne ihan oikeasti uppoavat kokonaan sisään. Ihan oikeasti Randylle oli käydä hieman huonosti, kun nasta meni oikean käden valtimon vierestä. Onneksi ei kuitenkaan osunut.

Olet kuitenkin oikeassa, että tätä ei kannata jatkaa. Vaikea on todistaa, kun et usko, vaikka sulla olisi samanlainen nasta perseessä.

Edit: ;)

Edit 2:
20.jpg

Laffer sanoi:
1. Enpä ole katsonut, mutta eipä tässä ole niistä ollut puhekaan.
2. Jää jos niissä on esim liimaa tai muuta vastaavaa kamaa
3. Kuka tässä on puhunut leikkipiikkilangasta, en ainakaan minä
4. Braindead on myös "too violent for tv"

1. Foleyn ja Ortonin matsi oli HC-matsi.
2. Entäs se veri? Se varmaan purskahti sieltä muovinastan sisältä.
3.
4. Jep, kieltävät vielä kaiken Wrestlingin, kun tuon linkin pätkän joku kukkahattutäti näkisi.

Warheat on oikeassa, aivan turha on yrittää vakuutta sellaista, joka on kantansa wrestlingistä tehnyt, eikä sitä aio muuttaa. :arvi:

Joo antaa olla sitten. Jos joku on itsepäisempi puupää kuin Muffy niin sillon peli on kyllä menetetty. Ite oot, hähää!
:piis:

Sanonpa tähänkin asiaan että toi koko wwe raw touhu on lapsellisinta näkemääni touhua.. isoja jämerän näkösiä äijiä tietty ja mikäs siinä jos ihmiset haluaa moista sontaa nähdä... itse en latiakaan antaisi tommosen pelleilyn näkemisestä.. mielummin menisin vaikka ufc matsiin... By the way Halme sanoo viikingin voimaoppaassa että wwf aikoina jäi roinaaminen vallan testien takia

Mikä ihme siinä on, että WWE:tä pitää jatkuvasti verrata UFC:hen. Näillä kahdella kun ei ole mitään yhteistä, ei niin yhtään mitään.
UFC on totista isojenmiesten urheilua, jossa taistellaan surutta voitosta.
WWE on täysin urheiluviihdettä katsojien iloksi, jossa oikeata kilpailua ei ole. WWE:n suurin koukku (IMO) on juonikuviot. Siis se on miehille tarkoitettua saippuaoopperaa. Mutta silti suurimmat koko WWE:tä kritisoivat vertaavat koko touhua UFC:hen ja muihin koviin kontaktilajeihin.

Vähän sama kun verrattaisiin tv-uutisia ja suurtaseikkailua toisiinsa.....

Itsekin aikanani dissasin koko touhua, ja osin samoin perustein. Sitten tutustuin ko. ohjelmaan OIKEASTI, ja koukkuun jäin..... :rock:
Ja kiitokset siitä kuuluu Mr T:lle :kippis1:

muffy sanoi:
Joo antaa olla sitten. Jos joku on itsepäisempi puupää kuin Muffy niin sillon peli on kyllä menetetty. Ite oot, hähää!

Nyt menee ohi, ei kai tää mulle ollu tarkotettu...?? :confused:

azzyyr sanoi:
Mikä ihme siinä on, että WWE:tä pitää jatkuvasti verrata UFC:hen. Näillä kahdella kun ei ole mitään yhteistä, ei niin yhtään mitään.
UFC on totista isojenmiesten urheilua, jossa taistellaan surutta voitosta.
WWE on täysin urheiluviihdettä katsojien iloksi, jossa oikeata kilpailua ei ole. WWE:n suurin koukku (IMO) on juonikuviot. Siis se on miehille tarkoitettua saippuaoopperaa. Mutta silti suurimmat koko WWE:tä kritisoivat vertaavat koko touhua UFC:hen ja muihin koviin kontaktilajeihin.

Vähän sama kun verrattaisiin tv-uutisia ja suurtaseikkailua toisiinsa.....

Itsekin aikanani dissasin koko touhua, ja osin samoin perustein. Sitten tutustuin ko. ohjelmaan OIKEASTI, ja koukkuun jäin..... :rock:
Ja kiitokset siitä kuuluu Mr T:lle :kippis1:
No joo ei vertailla sitte sen enmpää ku että minä katselen ja seuraan ainoastaan urheilua..Olen toki iltaisin monesti kattonut subilta tota touhua kameleonttia tai jotain muuta sarjaa venailles.. enkä vielä ainakaan ole koukkuun jäänyt.. päinvastoin en pysty kattoon koko ohjelmaa enää alkaa nii ärsyttää koko lapsellinen esitys... ohjelma on ohittanut melkeinpä kauniit ja rohkeatkin jo huonoimman ohjelman listalla.. toki jotkut tykkää tosta mutta mulla ei kyllä oo kolahtanu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
azzyyr sanoi:
Warheat on oikeassa, aivan turha on yrittää vakuutta sellaista, joka on kantansa wrestlingistä tehnyt, eikä sitä aio muuttaa. :arvi:

Hei minä en ole näitä "Wrestling on ihan pelleä, mun mummonikin pystyisi tekemään noita voltteja tuolla", eli itse kyllä katson vastaisuudessakin Smackdownit & Raw't mutta olen vain sen verran skeptinen joidenkin asioiden suhteen että en hevillä usko. Saattaa juuri johtua siitä että välillä kun näkee näitä Tajirin "sumua" niin uskoo sitten ettei mikään ole oikeaa.
(ja elkää väittäkö että Tajirin neste ole oikeaa :D )

Deat sanoi:
Kaikkiahan tottakai kiinnostaa nämä UFC:n puoltuntii-halaillaan-matossa-ja-sit-toinen-luovuttaa-matsit :rolleyes:

Juuri näin, kaverikin sanoi että elä sä tota smäckdounia kato vaan oikeeta mättöö. Oli siinä UFC matsissa aika :zzzz: meininki.

ja mikä se se sukka jätkäki siinä smacdownis on heh.. ja sitte se booker-t ku se kohottaa kätensä ja saa jokku hullun voimat siinä vaihees on viimeistään pakko vaihtaa kanavaa... tai lyödä töllö kii... kietämättä ufc on välis aika hieromista.. mut silti kiinnostaa mua.. ufc best knockdownssit on kyl ihan ykkös filmejä.. alkaa muute menee vähä offtopic.. tosta gamen kirjasta sanon että tuskin siitä kukaan mitään uutta oppii joka on lukenut muita alan kirjoja tai treenaillut jonkun aikaa..

hartiapankki sanoi:
ja mikä se se sukka jätkäki siinä smacdownis on heh.. ja sitte se booker-t ku se kohottaa kätensä ja saa jokku hullun voimat siinä vaihees on viimeistään pakko vaihtaa kanavaa... tai lyödä töllö kii...

Ei se mitään hullun voimia saa, sehän on Spinarooni. :lol2:
Nuo erikoisliikkeet on yksi Wrestlingin suola; Rock Bottom, People's Elbow, F5, Stone Cold Stunner, 619, Five-star Frog Splash, F-U, Pedigree jne.
Tosin tuo Spinarooni on typerin erikoisliike koko hommassa. :rolleyes:

WWE Finishing Moves

Jätetäänkö tämä hiekkalaatikkoväittely UFC-WWE johonkin toiseen ketjuun, ja keskustellaan täällä vaikka WWE:stä, kun tämä HHH-kirjaketju on muutenkin saatu jo komeasti vedettyä :offtopic:

Mitämitä, miten Laffer kehtaa väittää ettei Tajiri oikeasti sylje vatsahappoja vastustajan naamalle.... :evil:
Näkihän sen viimeksi, että HHH oli aivan sokea..... :lol2:

jep toi juupas eipäs touhu saa loppua mutta eikö kellekkään mika tu ikinä ku kattoo tota että ei saatana ny rupee menee jo liia pitkälle.. sitte alkaa jo hävettää ja sitte pakko vaihtaa kanavaa.. melkei jokases matsiski ratkasu tulee jollai ihme vilungilla joku juoksee yhtäkkiiä kehään tuomari tietysti tyrmätty ja lyö jollain tuolilla päähä--- tuomari virkoo ja 123 peli ohi... ei tota vaan pysty kattoon.. ilmeiseti olen vähä tosikko josain asiois mut tota ei kauaa pysty kattoo putkee..............

azzyyr sanoi:
Mitämitä, miten Laffer kehtaa väittää ettei Tajiri oikeasti sylje vatsahappoja vastustajan naamalle.... :evil:
Näkihän sen viimeksi, että HHH oli aivan sokea..... :lol2:

Joo no myönnän olleeni väärässä oikeaa tavaraahan sen on pakko olla kun se saa Triple H:n pomppimaan kuin olisi perseelle ammuttu karhu :D
(ja lisätään tähän väliin että tuo Tajirin temppu on aina yhtä hauska)

Archaic sanoi:
Roinasyytöksistä mies sanoo seuraavaa:

"I've dealt with the steroids issue forever, but it doesn't bother me because it's kind of a compliment," Lesnar said. "I just thank God for my genetics . . . and the makers of creatine."
Miten ne edes jaksaa jauhaa aina tuota samaa paskaa. :david: :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom