Triple H:n uusi bodaus kirja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
armand sanoi:
Mikä on Montreal screw job?

Sen piti olla Kanadassa käyty hieno Hitmanin uran lopetusmatsi Shwan Michaelsin kanssa jossa sovitun mukaan Bret Hart olisi lopettanut uransa juhlittuna mestarina voittamalla tuon matsin, mutta Vince halusikin että Michaelsista tulisi uusi mestari tietenkin viottamalla sen "rehellisesti" Hitmanilta. Vince järkkäsi homman ainakin erotuomarin, kellonsoittajan ja mahdollisesti myös Michaelsin (?) kanssa että kun Hitman joutui jalkavääntöön niin tuomari lopetti matsin, kongi soi ja vatoin mitä Hitmanille luvattiin se hävis sen matsin ennen aikojaan tähän "luovutukseen" vaikka Bret ei taputtanut lattiaan missään nimessä. Kyseisen matsin löytää netistä kokonaisena kyllä. Vince oli kehän vierellä koko ajan kattomassa et juoni menee nappiin ja sai ainakin Hitmanin räkäklimpit naamalleen.

Shawn Michaelskin karkasi paikalta kuin vaivihkaa ja väitti kai jälkeenpäin ettei ollut itse tietonen tästä järjestelystä. Hmmm.... Mut kuitenkin, Bret The Hitman Hartia kusetettiin oikeen kunnolla, kiitokseksi 15 hienosta palvelusvuodesta liitossa että kiitti vitusti.

Joo oon kuullu tosta jutusta. Telkkarista tuli kerran dokumentti hitman harttista, oli kuulemma aikansa ylivoimaisesti paras ja suosituin painija. Tossa dokkarissa kävi ilmi että hartt vetäisi mcmahonia ihan oikeasti turpaan takahuoneessa (aikuisten oikeesti :) ) mielenkiintoinen dokkari muutenkin, siinä hartt myös kertoi että oli kerran loukkaantunut matsissa pahasti, kylkiluu katki, eikä vastustaja ollut tajunnut tätä vaan luuli harttin vain vetävän showta. Oli kuulemma sattunut :)

Löytyisköhän jostain divx:nä, kannattaa kattoa jos löytyy.

muffy sanoi:
Sen piti olla Kanadassa käyty hieno Hitmanin uran lopetusmatsi

Ei Hitman ollut uraansa lopettamassa, vaan siirtymässä WCW:n leipiin. McMahon ei suostunut Hitmanin siirtymiseen hallitsevana mestarina, eikä Hitman halunnut hävitä mestaruuttaan kotimaassaan Canadassa. Niinpä Hitmanin päänmenoksi juonittiin tälläinen pikku koiruus.

Ratu sanoi:
Ei Hitman ollut uraansa lopettamassa, vaan siirtymässä WCW:n leipiin. McMahon ei suostunut Hitmanin siirtymiseen hallitsevana mestarina, eikä Hitman halunnut hävitä mestaruuttaan kotimaassaan Canadassa. Niinpä Hitmanin päänmenoksi juonittiin tälläinen pikku koiruus.

Näinhän olikin. Totta turiset.

Aika paljon oli kyllä näyteltyä hommaakin siinä hitman dokkarissa, mutta hyvä dokkari se silti on.On tullu tässä vuosien varrella katsottua joku viitisen kertaa läpi se.

Ja tuohon käsikirjoitukseen, siellä on useita kynäniekkoja kirjottelemassa storylineja. Ainakin Paul Heyman kirjoitteli jonkun aikaa, ja olisko lopettanut No Way Outin aikoihin. Sitten tämä Chris Jericho, Trish Stratus, ja se kolmas(nimi ei tule päähän) näiden kolmiodraama on mitä ilmeisesti tähtien itsensä kirjoittama.

Pari muuta faktaa: (siis todennäköisesti faktaa, eihän näistä koskaan voi 100% varma olla)
Hulk Hogan ei lopettanut vaan hänen soppariaan ei uusittu.
Samoin kävi Goldbergille, hän siirtyi Japaniin.
Stone Cold ei saanut sopimusta aikaseksi Vincen kanssa ja hänkin siirtyy mitä ilmeisemmin Japaniin.
Lesnar lopetti omasta halustaan ja lähti pelamaan NFL:ään.

Jjep, täältä löytyy ihka oikea Wrestling-fani.... :thumbs:

Mitäs mieltä olette yleisesti noista painijoiden kropista?

Nuori Rene Dupree on aika mahtavassa kunnossa.

Ilecules sanoi:
Mitäs mieltä olette yleisesti noista painijoiden kropista?

Nuori Rene Dupree on aika mahtavassa kunnossa.

Scott Steinerillä on yläkroppa aika hyvässä kondiksessa, Batistallakin lihasmassaa löytyy kovin. John Cenan mallin voisin ottaa itelleni kyllä. Mutta cooleista coolein kansikuvapoika kunnon massoilla on Rikishi, no doubt. Vaikka hartiat on kuin pullonkaula, mutta silti. Sillähän on WWE Originalsilla se biisikin; "put a little ass into it..." vitun hyvä biisi, todella smooth.... for the ladies... Taitaa Rikishi olla kuumaa kamaa naistentansseissa, luulen.

Steiner on käynyt kovasti nappikuurilla. Itse en haluaisi koskaan samanlaisia tennispalloja hauiksiin.

Batistalla on mahtavat hartiat (ei muutenkaan valittamista). Cenan vahvuus on kädet ja varsinkin uskomattomat ojentajat..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa Steinerilla olla käytössä "Greg Valentinon palautusjuomat"... :D

Cena, Batista ja myös Orton ovat kyllä todella hyvässä kunnossa. Ja he vielä ovat koko ajan kireässä kunnossa eivätkä "aaltoile" niinkuin esim HHH...

Mielestäni Ortonilta puuttuu melkoisesti lihasmassaa, toki kiinteässä kunnossa kaveri on.

No joo, ei Ortonilla ole lähelläkään Batistan tai Cenan massoja, mutta kyllä mulle tuollanen "rantakunto" kelpais.... :D

Mulle oli muuten positiivinen yllätys se Ortonin matsi Mick Foleyn kanssa tässä taannoin (olikohan Backlash04?) missä se panosti ihan hyvin, nastoineen ja piikkilankoineen kaikkineen. Olin ihan varma et siitä matsista tulee kuitenkin ihan nolo, en uskonut että sillä kansikuvapojalla ois ollu pokkaa lähtee tollaseen ollenkaan. Aikasemmin mulla oli täydet 0 pistettä kunnioitusta sitä kohtaan mut kyllä oli ihan hatunnoston arvonen suoritus. Joten ehkä siitä sittenkin saattaa joskus tulla jotain ihan oikeesti.

Mua on vituttanu suunnattomasti kun siitä on leivottu koko ajan vaikka mitä suuruutta ja annettu voittoja vaikka ketä vastaan ja ennen tätä matsia se nulikka ei ollut kyllä tehnyt hevon vittua mun mielestä! Saa kyllä alkaa lyömään itteensä likoon useemminkin.

Joo, se oli Backlash:ssä. Sattui ihan myötätunnosta, kun Foley paiskasi Ortonin siihen nastakasaan. Niitä nastoja oli aivan älyttömästi sen selässä ja käsivarsissa ja näkihän sen jo ilmeestä, että nyt sattui jo oikeasti... :worship:

Käviköhän ne vetämässä jotain puudutusta, kun heti sen nastakohtauksen jälkeen painijat kävi siellä sermin takana minne kamerat ei seurannu perässä....

Minusta Triple H on edelleen koko painisirkuksen kovin äijä. Goldberg ja Brock Lesnar on yrittäneet päästä samalle tasolle mutta eivät pysty. On sillä tietysti välillä rasvat aika korkealla mutta harva kai pystyy olemaan alle 9% rasvoissa 360 päivää vuodessa. Nehän tekee painiakin jotain 200 keikkaa per vuosi niin kyllä siinä pitää olla miehen kondiksessa.

Muutenkin olen sitä mieltä että ne Evolutionin jätkät on aivan mahtavia. Jos laitettas Smack Downista ukkoja vastaan niin tyhmempikin tietää kumpi voittaa.

Bill Goldberg oli ihan kovin äijä, hemmetti kun se lähti poies. Stone Coldiakin on ikävä. :(
Batistasta saisi melko nopeasti kehonrakentajan, äijällä on sen verran hyvät massat päällä. Mutta kauanko se Ric Flair meinaa vielä vääntää siellä? Ukko on ollut kehässä reilusti yli 30 vuotta!

Löytyyköhän netistä kuvia Ted Arcidin painimatseista? Arcidi oli ensimmäinen virallisissa kisoissa 700 paunaa (317,5kg) penkannut henkilö. Paini WWF:ssä siinä 80-luvun puolessavälissä.

protsku sanoi:
Muutenkin olen sitä mieltä että ne Evolutionin jätkät on aivan mahtavia. Jos laitettas Smack Downista ukkoja vastaan niin tyhmempikin tietää kumpi voittaa.

Benoithan oli Smäkkärin ukko Royal Rumbleen asti, ja kelläs on nyt mestaruusvyöt, toinen viety HHH:lta ja toinen Batista-Flair -kaksikolta... ;)

Kyllähän RAW:n rosteri on paljon mielenkiintoisempi kuin Smäkkärin vastaava.
Ikävä ettei möyhääjä-suosikkini Stone Cold saanut sovittua sopimusasioista. Tosin jo nyt on huhuja ollu, että ensvuoden Wrestlemaniassa "sheriffi" olis jälleen kuvioissa...
Smäkkärin ukoista (tällä hetkellä) ei oikeastaan säväytä, kuin Cena ja Undertaker. UT ei niin kuntonsa puolesta, mutta sen hahmo on kyllä kerrassaan loistava....
:thumbs:

Triple H:n voimista on paha sanoa mitään koska herra ei ikinä tee voimaliikkeitä. Batistalla taas on ollut yllättäviä vaikeuksia nostaa esim. The Rock katsomon ja kehän erottavan vallin päälle, myös taannoisessa Foleyn "voimapommittamisessa" pöydän päälle oli havaittavissa tuskastelua..

Goldberg, Stamboli ja Lesnar ovat varmaan vahvimmat miehet WWE:ssä. Stambolihan nosti 160 kiloa ihraa (Rikishi) suorille käsille viime vuonna, erittäin vakuuttava suoritus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom