Triops esihistoriallinen vesilemmikki + muut omituiset lemmikit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Pari kuvaa:
...
guinness_mudskipper.jpg

...
Tutun näköinen otus :D
Tää kuva tosin on muokattu, ja peräisin Guinnessin mainiosta mainoksesta noitulovE, jota voi pällistellä mm. osoitteessa
http://www.framestore-cfc.com/commercials/guinness_noitulove/amv_gune339_050_qt.mov
Ohjelmistorajoitteisille löytyy versio toki myös youtubesta, mutta en ny jaksa kaivaa sitä tähän :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitsin otukset ovat saapuneet postiin. Huomenna noukin ne ja pistän homman rullaamaan.

Hienoa :) Tätä projektia tulen seuraamaan innolla... Toivottavasti saamme runsaasti kuvamateriaalia noista uusista lemmikeistäsi! :D

:D No mä oon muuten vaan fani, ei mulla noita oo.

Mike, asutatko ne kaupalle?

No mä niinkun tarkotin just tota mitä sanoin.. Ei se ollu sarkasmia ;)

:D

Sen lisäks, että S-T on kans fani, se myös omaksunu yllättävän hyvin pienen liejusanmakon käytöstavat :haart:

Perskele, pitipä tämmönenki threadi löytää pakkikselta! Nyt sitten innostusin itekki noista, ja pakko kai tommosia on tilata! On ne niin söpöjä otuksia... :D

Löysin muuten tämmösen nettikaupan http://triops.cc/ . Sieltä voi tilata niitä munia ja ruokaa noille yms. Parasta tossa on se, että rahtikulut on täydet 0 euroa! Pistin just äskön tilauksen tuolta ja tossa huomenissa voisi maksaa sen. Tilasin siis "TRIOPS Kombi-Set MINI":n ja siihen kuuluu munia, babyfoodia, aikuisten pöperöä ja ohjeet tietty.

Joku vuosi sitten tuli Trips paketti hommattua. 3 satsia on noita tullut kokeiltua, eka toimi ja siitä tuli kokonaista 1 joka eli sen pari kuukautta. Tuo tuli istutettua keitettyyn veteen (ei kuumaan senkin möllit! ;)) seuraava tuli sitten laitettua lähdeveteen ja sitä seuraava taas keitettyyn veteen... noista viimesistä ei tullu kuin niitä pikku katkiksia :(
Pitäs taas kokeilla, taitas vielä pari kolme satsia olla varastossa.

No mä niinkun tarkotin just tota mitä sanoin.. Ei se ollu sarkasmia ;)
Joo tajusin. :) Sitä samaa. ;)

Fatso, mä kerkesin jo ajatella että "söix se niitä??!!11" :eek: kun luin että keitettyyn veteen....

Tilasinpas noita, ja aioin myöskin syöttää prodea ja heraa yms. Mutta eikö noi muni lisää munia niin ei tartte aina ostaa uusia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom