Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
no en kyllä tuota viinaa muuten hyvin juo mutta eilen oli poikkeus tapaus.. niin en sitten osaa tuohon kysymykseesi vastata, joku muu ehkä osaa..

Siis tarkoitin tribulusta. Alkoholista nyt ei ole epäilystäkään. Mutta onko tribuluksen tarkoitus siis nostaa testoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä on testi vähän katki kun oon sairastellu ja taukoa on tullu muutenkin mutta kohta pitää jatkaa taas kun on nuita tuolla kaapissa melkein 2 täyttä purkillista. Triboakin jauheena mutta sitä ei kyllä pysty naamaansa tunkemaan.

Onko täällä loppujen lopuksi kukaan saanut mitään hyviä tuloksia aineesta. En oikein jaksanut selata läpi jokaista viestiä.

Onko täällä loppujen lopuksi kukaan saanut mitään hyviä tuloksia aineesta. En oikein jaksanut selata läpi jokaista viestiä.
Joskus muistan lukeneeni, että joku oli saanut finnejä naamaansa tästä tribuluksesta :D

2 voiman nostaja tuttua käyttää tribulusta toisella potkii hyvin, toisella ei vaikuttanu mitenkään.. tietysti 130kg kaverit saa syödä sitä lapiolla että tulee tarpeeks mutta vaikuttaa kuitenkin. sanotaanko että tribulus ei toimi 95% käyttäjistä?

jwo muistaakseni sai tästä tuotteesta hyötyä, mutta lapsellissuuttaan hän nyt mököttää eikä voi vastata. ehkäpä hänen "eukkonsa" voi vastata hänen puolestaan.

miks mököttää?

jotkut ottaa netti asiat niin vakavasti että pitää alkaa mököttämään ja lopettaa kirjoittelu kokonaan. en jaksa sen kummemmin selittää mistä on kysymys.

oonhan määki netissä täys mulkku ja kusipää, mutta vaikka joku mulle vittuilis tai väittäis musta asioita mitkä ei oo totta, niin en mää siltikään alkais mököttämään ja lopettas kirjoittelua sen takia:)

jotkut ottaa netti asiat niin vakavasti että pitää alkaa mököttämään ja lopettaa kirjoittelu kokonaan. en jaksa sen kummemmin selittää mistä on kysymys.

oonhan määki netissä täys mulkku ja kusipää, mutta vaikka joku mulle vittuilis tai väittäis musta asioita mitkä ei oo totta, niin en mää siltikään alkais mököttämään ja lopettas kirjoittelua sen takia:)

no elä. on tää sen verran kuningas saitti että ei tästä helposti luovu...
Muistatko että missä tredissä se sitten suuttu??

sori kun utelen:D

niin. monesti saa paskan maineen kun esittää vaan mielipiteitään.. surullista.

ei se että esittää mielipiteensä, vaan se kun ne esittää suoraan ketään mielistelemättä vaikka asian vois hienomminkin sanoa. en vaan oo tottunut kirjoitteleen mitään novelleja aina ennenkuin päästään asian ytimeen:hyper: ;) . lyhyt,suora ja ytimekäs toimii vaikkei se monia miellytäkään, mutta ei täällä ollakaan ketään miellyttämässä vaan kertomassa omia näkökantoja asioihin ja kukin tyylillänsä.

alkaa muuten meneen jo tosi pahasti oftopikiksi:)

Tänään loppui n.30 päivän Optimumin Tribulus kuuri.
Havaitsemani hyödyt kuurin aivan lopussa:
-Toistojen määrän kasvu (2-3 kpl lisää / sarja).
-Paremmat unet, todenmukaisia unia (kuten joku mainitsi havainneensa).
Haitat:
-Ajoittain laittoi pakin kierroksille -kiitti farteista.

Kuurin aikana en vetänyt muuta lisämatskua kuin heraa ja maltoa.
Kreatiinin lopetin kuurin alettua.
Treeniohjelmaa, ruokailuja, elämän tapoja yms. en muuttanut ennen kuuria tai sen aikana.

Toistojen määrän kasvun laitan toistaiseksi normaalin kehityksen piikkiin.

Yhteenveto Tribuluksesta:
-Vitun hyvät yöunet --> palautuminen nopeutuu

Tänään loppui n.30 päivän Optimumin Tribulus kuuri.
Havaitsemani hyödyt kuurin aivan lopussa:
-Toistojen määrän kasvu (2-3 kpl lisää / sarja).
-Paremmat unet, todenmukaisia unia (kuten joku mainitsi havainneensa).
Haitat:
-Ajoittain laittoi pakin kierroksille -kiitti farteista.

Kuurin aikana en vetänyt muuta lisämatskua kuin heraa ja maltoa.
Kreatiinin lopetin kuurin alettua.
Treeniohjelmaa, ruokailuja, elämän tapoja yms. en muuttanut ennen kuuria tai sen aikana.

Toistojen määrän kasvun laitan toistaiseksi normaalin kehityksen piikkiin.

Yhteenveto Tribuluksesta:
-Vitun hyvät yöunet --> palautuminen nopeutuu

Mä olen popsinut samaa tribulusta noin kuukauden ja jotenkin on kovempi olo kropassa ja voimatkin kasvavat pikkuhiljaa (jalkaprässi on noussut noin 50 kg). Olen myös agressiivisempi treeneissä.

jwo muistaakseni sai tästä tuotteesta hyötyä, mutta lapsellissuuttaan hän nyt mököttää eikä voi vastata. ehkäpä hänen "eukkonsa" voi vastata hänen puolestaan.

Täällä mä mökötän. :itku:

Noh, asiaan, jos kahlaatte taaksepäin ketjua voitte huomata etten ole koskaan saanut hyötyä laisinkaan Tribuluksesta, vaan Animal Stackista huomasin apua treenissäni taannoin. Tuolloin käytin todella vähän lisäravinteita ja olin pulkannaru, niin ei ole mikään ihme jos huomaa jotain hyötyä jostain. Nykyään alkaa olla kunto jo sen verran kova natikaksi, etten huomaa mistään enää mitään hyötyä. :lol2:

Eli toisin sanoen, jos täällä lukee 17 vuotiaat penikat tribuluksesta, niin tiedoksi vain että kehitys on todella pikälle useimmilla meistä todella vauhdikasta ilman rahojen hukkaamista humpunkituotteisiin. Kun kehitys alkaa dramaattisesti hidastua, on aika ottaa bodyjumalat, humpunkituotteen, ihmeelliset treeni speciaalisaatiot, jne mukaan kuvioihin.
En usko että alun nopeaa kehitystä saa millään natulla keinolla enää yhtään nopeammaksi, mutta erittäin hidastuneeseen kehitykseen Saattavat utopistiset kikat tepsiä. :D

Lukekaa junnut tuo JWO:n posti tarkkaan :D Säästytte monelta turhalta kysymykseltä. Ei sillä että ite olisin mikään iso.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom