- Ikä
- 40
Usva sanoi:Ostin tossa purkin ihan mielenkiinnosta tuota tribulusta ja myyjän kanssa vähä jutustin tuosta että on paljolti puolesta ja vastaan juttua ja myyjä sitten sano että riippuu paljon tuotteesta, että onko ees niissä sitä tavaraa sen vertaa että vaikuttaa, vaikka sanottais purkin kyljessä että on. Mut sano myös että 6 pilleriä päivässä 2-2-2 välipäivinä ja 2-4 reenipäivinä. Kotona katoin purkista niin toi on tupla annos. En o varma onko ollu hyötyä, mut mitään sivuvaikutuksia ei o ollu, ehkä jotain pirteyttä ite reeniin ja sit illalla ku otin niin heräilin vähä väliä pirteenä keskellä yötä. Saa nähä toistuuko ku tulee taas välipäivä. Mut juu ei mitää ihmeitä tupla annoksella jota ei vois pistää vaikka jonkun muun piikkiin, eilen reeni kyl suju kyl eri temmolla kun yleensä ja oli eka tupla annostus päivä mitä koitin. Mut pistän jos jotain viä tuntuu.
Ite joskus mielenkiinnosta ostin 200g sitä jauheena. Parhaillaan kiskoin sitä 3kpl 5ml mitallista (4g per mitta, yht 12g) naamariin päivässä "vaikutuksien" pysyessä nollissa. En tarkalleen muista mut oisko tuo ollut lähemmäs 5 kertainen annos. Olin kyllä ennenkin tuotetta ostanut pillereinä ja silloin vedin niitä ohjeen mukaa 3kpl päivässä. Sain perseeseen ihme läiskiä mistä olenkin kertonut jo tässä threadissä. Nyttemmin olen huomannut etteivät nekään olleet tribun aikaansaannoksia, näitä on ilmestynyt muissakin yhteyksissä. Taitavat johtua mun maksimaalisista luontasista testoista:D
Eivät nämä yrtit toisaalta kalliita ole, ei niissä paljoa menetä mikäli rahansa niihin sijoittaa. Sellainen valmiste olisi rok meille naturäpeltäjille johon olisi koottu kaikki kehonrakennuksessa "käytetyt" ja mukamas hormonitasoja nostavat yrtit. Mitä näitä nyt on Avena Sativat sun muut. Löisivät kaikki samaan pilleriin ja hyllylle...