Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Usva sanoi:
Ostin tossa purkin ihan mielenkiinnosta tuota tribulusta ja myyjän kanssa vähä jutustin tuosta että on paljolti puolesta ja vastaan juttua ja myyjä sitten sano että riippuu paljon tuotteesta, että onko ees niissä sitä tavaraa sen vertaa että vaikuttaa, vaikka sanottais purkin kyljessä että on. Mut sano myös että 6 pilleriä päivässä 2-2-2 välipäivinä ja 2-4 reenipäivinä. Kotona katoin purkista niin toi on tupla annos. En o varma onko ollu hyötyä, mut mitään sivuvaikutuksia ei o ollu, ehkä jotain pirteyttä ite reeniin ja sit illalla ku otin niin heräilin vähä väliä pirteenä keskellä yötä. Saa nähä toistuuko ku tulee taas välipäivä. Mut juu ei mitää ihmeitä tupla annoksella jota ei vois pistää vaikka jonkun muun piikkiin, eilen reeni kyl suju kyl eri temmolla kun yleensä ja oli eka tupla annostus päivä mitä koitin. Mut pistän jos jotain viä tuntuu.

Ite joskus mielenkiinnosta ostin 200g sitä jauheena. Parhaillaan kiskoin sitä 3kpl 5ml mitallista (4g per mitta, yht 12g) naamariin päivässä "vaikutuksien" pysyessä nollissa. En tarkalleen muista mut oisko tuo ollut lähemmäs 5 kertainen annos. Olin kyllä ennenkin tuotetta ostanut pillereinä ja silloin vedin niitä ohjeen mukaa 3kpl päivässä. Sain perseeseen ihme läiskiä mistä olenkin kertonut jo tässä threadissä. Nyttemmin olen huomannut etteivät nekään olleet tribun aikaansaannoksia, näitä on ilmestynyt muissakin yhteyksissä. Taitavat johtua mun maksimaalisista luontasista testoista:D

Eivät nämä yrtit toisaalta kalliita ole, ei niissä paljoa menetä mikäli rahansa niihin sijoittaa. Sellainen valmiste olisi rok meille naturäpeltäjille johon olisi koottu kaikki kehonrakennuksessa "käytetyt" ja mukamas hormonitasoja nostavat yrtit. Mitä näitä nyt on Avena Sativat sun muut. Löisivät kaikki samaan pilleriin ja hyllylle...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitähän tässä juuri haetaan. Koitetaan epätoivoisesti löytää tuote joka vähän nopeuttaisi kehitystä. Sitten kun tällästä tehdään niin hinnat on sika korkeet ja ne määrät aivan mikroskooppisia kuten Testissä ja Animal Stackissä. Olishan se kiva sellanen kokonaisuus saada samassa purkissa. Kalliiksi vain tulisi. :hyper:

No ei tribulus tehny mitään ihmeellistä, jotenkin tuntu että se vähän saatto tasottaa mun ärtyneisyyttä ja tehä jotenkin rauhallisemman. Toisaalta se saatto vaan johtua jostain kummallisesta ylimääräsestä virkeydestä. Mut ei kyllä mitään ihan järisyttävää tunnu tapahtuneen. Toisaalta tollaset pitäs testata ihan erikseen, kun lisäsin samoihin aikoihin monta muutakin lisäravinnetta käyttöön (tauriini, kreatiinipyruvaatti,l-arginiini) niin on paha arvioida tollasia. Tupla annoksella tosiaan vedin ja ei tuntuvia vaikutuksia ollu.

Jos vertaisin tribulusta lääkevalmiste tamoksifeeniin joka nostaa testoa hieman, niin sanoisin, ettei tribuluksesta ole mitään hyötyä. Nekin rahat ehramiin, niin johan ukko kehittyy!!

Omakohtaisia kokemuksia:

Kyseessä on siis Finnmaxin tribulus jauheena, saponiineja taitaa sisältää palttiarallaa 41%. Hinta 30e.

Ensimmäisena päin pläsiä löi helvetin hirveä maku. Meinasi laatta lentää veteen sekoitettuna juodessa. Tästä viisastuneena päätin annostella jauhon suoraan suuhun ja niellä asenteella koko kuran alas. Ja johan alkoi taas uppoamaan. Ensimmäisestä päivästä ei ole mitään kerrottavaa. Sitten alkoi tapahtumaan, mitä nyt tässä mittakaavassa voi tapahtuakkaan... Ensimmäinen huomio oli aivan sekopäiset unet öisin :D. Painajaisia, tappeluita jne. Siitä ylipäästyäni huomio kiinnittyi järettömään stondikseen. Tuntuu kuin libido olisi muutenkin hienoisesti noussut. No stondiksesta kun selvittiin peilin ääreen, seuraavaksi arjen sankari sai havaita turpajouhensa kasvaneen hieman edellistä peilivilkaisua pidemmiksi.

Salilla en huomannut missään eroa. Tai en ainakaan tällä aikavälillä. Raportoin jos jotain ilmenee.

Niin ja annos oli kolminkertainen etiketin ohjeistukseen nähden...

Sellainen valmiste olisi rok meille naturäpeltäjille johon olisi koottu kaikki kehonrakennuksessa "käytetyt" ja mukamas hormonitasoja nostavat yrtit. Mitä näitä nyt on Avena Sativat sun muut. Löisivät kaikki samaan pilleriin ja hyllylle...

Avena Sativa = Kaura
http://www.docendo.fi/lisamateriaalia/951-846-172-4/kaura/kasvitiede.html

Hauskinta on että erään nimeltämainitsemattoman Leaderin nimeltämämainitsemattoman Test+ tuotteen tuoteselosteessa on :
"NYT LISÄTTY MYÖS AVENA SATIVA lisäämään vapaata testosteronia!" :thumbs:

Avena Sativa = Kaura
http://www.docendo.fi/lisamateriaalia/951-846-172-4/kaura/kasvitiede.html

Hauskinta on että erään nimeltämainitsemattoman Leaderin nimeltämämainitsemattoman Test+ tuotteen tuoteselosteessa on :
"NYT LISÄTTY MYÖS AVENA SATIVA lisäämään vapaata testosteronia!" :thumbs:

Noniin. Varmasti lähtee testot aivan uuteen nousuun, kuin raketti, kadunmies lasol-pullolla, ellei jopa paremmin, jos se enää on edes mahdollista(?). Vittu näitä "pihlajanmarja, niittyleinikki, jauhettu venäläis-bulgarialainen käpy" -buustereita...

Olisiko näillä millään mitään virkaa? Antiestro-yrtit ja "muka-testobuusteri" -yrtit samassa pillerissä? Kokeilisin! Jospa joulupukki tuo ensijouluna jos olen oikein kilttinä.

Ite oon nyt repiny Tribulusta välillä jopa 15000mg päivässä, yleensä otan 6000mg x 2 eli aamulla 6000 ja illalla sama. Sekopäiset ja erittäin todentuntuiset unet on kyllä ollu. Treenihyötyyn en viitsi ihmeemmin ottaa kantaa kun vasta 2 viikkoa treenannut kun oli 1 vuoden tauko kättä parannellessa, mutta kehitys on ihan hyvässä vedossa. Eipä tuosta haittaakaan ole ollu koska joistain unistakin diggaa.

Aaarrgghh oon yrittäny saada rasvaa palamaan pitkillä sarjoilla ja ruokailua oon vähän tiputtanut ja herkuttelua. Noh painoa on tullu 6 kiloo lisää, ei mitenkään mahaksi vaan ihan kivasti on treeni purrut. Tribulusta en uskalla alkaa ylistämään ettei joku tuu ja salamurhaa mua mutta ei kai siitä haittaakaan ole ollu.

1 tekijä on se että vuoden tauon jälkeen lihas kasvaa nopeesti takas mikä selittäis tuon painon nousun kun lihas painaa läskiä enemmän.

Jospa alkaiskin bulkkaamaan ja sit 100kg kohdalla psykoottinen dieetti päälle ja cla:ta kilo päivässä ettei pala lähe...

Onkos noi kaikki Tribut samaa tavaraa, eli Optimum, Leader ym ym, siis samaa kamaa toisessa vaan 625 ja toisessa 650 ja Protech oli 750 muttei enään löydy varastoista.

Muutama purkki ois Leaderin 650 versioo tulossa kun oli kaikista halvin ja eniten nappeja, saas nähä taas tuleeko edes nenään karvoja. Ja luonnollisesti vedän vähintään 2 kertaista annosta. Joku mainitti että vasta kuukauden päästä rupee potkimaan kun säännöllisesti ottaa mutta tuohan vasta outoa olis, ei kai nää kuitenkaan mitään mielialalääkkeitä ole :D

Ja luonnollisesti vedän vähintään 2 kertaista annosta.

Eli meinaat sitten haudata KAIKKI vähätkin fiilikset toimivuudesta. Tribulus toimii jollain tavalla jos testot on alhaalla, mutta sillonkin se vaatii vähintään 10kertaisen annoksen ja se on jo sitä luokkaa, että maksaa maltaita.

Eli meinaat sitten haudata KAIKKI vähätkin fiilikset toimivuudesta. Tribulus toimii jollain tavalla jos testot on alhaalla, mutta sillonkin se vaatii vähintään 10kertaisen annoksen ja se on jo sitä luokkaa, että maksaa maltaita.
Näin se menee.

En tajua miks vielä jotkut ostaa kyseistä paskaa. Täälläkin 99% on sitä mieltä ettei tavara toimi ja silti täytyy mennä tuhlaamaan rahoja. Noh se onkin sitten jokaisen oma asia mihin haluaa rahansa panna :)

Joillain se toimii normi annoksella hyvinkin ja mulla on testot (ainakin turvan karvaisuudesta päätellen) erittäin alhaiset. Mutta katsellaan, jos ei toimi niin onhan mulla aikaa hommata mass blastia :D

Eihän kreatiinikaan kaikilla toimi.

Suositut

Back
Ylös Bottom