Ainakin toisen threadin mukaan kassit kasvo
Aluksi ensimmäisinä päivinä huomasin että olo oli vähän pirteämpi ko ennen mutta sitten parinpäivän päästä nuo ei ainakaan mua piristänyt...
Sen jälkeen ku tuo piristys loppu niin huomasin että kassit oli vähän sinkunu (ainaki omasta ja tyttöystävän mielestä) seksikin kesti kauemmin ku ennen... Lepopäivinäkin jöpöteli aikatiheään tahtiin :D Mutta nyt kun tuosta kuurista alkaa olla kohta viikonpäivät niin oon huomannut sen että taas alkaa pikkuhiljaa olemaan entisellään... niin ja tuntu myös että karvat alko kasvaan vähän vilkkaammin:lol2:
painoa on tullut ~2,5kg lisää ihan yhtäkkiä kuukauden aikana vaikka olen syönyt samanlailla ko ennenkin... ja lepopäivinä olen piettänyt 500kilokalorin vajettakin... Rasvaprosentti on pudonnut vähäsen... senki huomaa heti ku ei meinaa saaha enää ees mahasta kii kunnola:D (niinhän nuissa luvataanki että rasvaprossa putoaa)
Mutta mä uskoinki nuihin niin kovasti että nuo toimii
Nuita tripuluksia saa syyä ton purkin mukaan 3 kapselia päivässä ja nuita test+:ssia 6 mutta söin kumpiakin 12kpl päivässä kofeiinipillereiden kera... niin ja protskuja ja hiilareita söin samanlailla ko ennnenki... Tosiaankaan en suosittele kenenkään syövän nuita enempää mitä nuissa purkeissa sanotaan... mutta kaikkihan niistä omista annoksista ite päättää:wanha:
on tossa kuurissa omat haitatki... ainaki mulla alko naama kukkimaan enemmän ko ennnen... tuntuu että on tullu finniä finnin perään
Mutta pakko oli kokeilla ko niin halvalla sain nuo ite, ei mielestäni paha hinta parista kilosta 19€
Mutta kaikillahan nämä toimii erinlailla.... ite aion tässä joskus ostaa samanlaisen satsin... ehkä tuplana... Kattoo sitten mitä tapahtuu:kippis1:
Uskokoot ken haluaa...:wanha: