Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mikähän oli loppujen lopuksi arvon testaajien loppukommentti tälle tuotteelle?

^joku väittää että nollisa ois mut onhan se joillaki toiminu:rolleyes:
Veikkaampa et sä voisit melg kokeilla ku tollasilla vanhuksilla:D on c oma tuotanto vähän jo hiipunu..

Anteeks

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aloin jo tulikiven katkuista vastausta kirjoittamaan kun huomasin että pienellä lukee perässä anteeks :)

Ei oikein viitti lähteä mihinkään koekaniini hommiin kun kerta tätä on jo käsitelty. Eli loppujen lopuksi kenellekkään tuskin on ollut suurempaa hyötyä. Testaan jos joku firma vaikka korruptoi ilmaisella purkilla :D

jos jollaki on ylimääräistä niin kokeilkaapa semmosta comboa ku test+:ssia 12kpl päivässä ja leader:in Super Tripulus 650mg 12kpl päivässä... ite huomasin ainaki että tuo combo toimii:kippis1: 1kk popsin nuita:rock:

Ainakin toisen threadin mukaan kassit kasvo:rolleyes:

Aluksi ensimmäisinä päivinä huomasin että olo oli vähän pirteämpi ko ennen mutta sitten parinpäivän päästä nuo ei ainakaan mua piristänyt...

Sen jälkeen ku tuo piristys loppu niin huomasin että kassit oli vähän sinkunu (ainaki omasta ja tyttöystävän mielestä) seksikin kesti kauemmin ku ennen... Lepopäivinäkin jöpöteli aikatiheään tahtiin :D Mutta nyt kun tuosta kuurista alkaa olla kohta viikonpäivät niin oon huomannut sen että taas alkaa pikkuhiljaa olemaan entisellään... niin ja tuntu myös että karvat alko kasvaan vähän vilkkaammin:lol2:
painoa on tullut ~2,5kg lisää ihan yhtäkkiä kuukauden aikana vaikka olen syönyt samanlailla ko ennenkin... ja lepopäivinä olen piettänyt 500kilokalorin vajettakin... Rasvaprosentti on pudonnut vähäsen... senki huomaa heti ku ei meinaa saaha enää ees mahasta kii kunnola:D (niinhän nuissa luvataanki että rasvaprossa putoaa)

Mutta mä uskoinki nuihin niin kovasti että nuo toimii:hyper:

Nuita tripuluksia saa syyä ton purkin mukaan 3 kapselia päivässä ja nuita test+:ssia 6 mutta söin kumpiakin 12kpl päivässä kofeiinipillereiden kera... niin ja protskuja ja hiilareita söin samanlailla ko ennnenki... Tosiaankaan en suosittele kenenkään syövän nuita enempää mitä nuissa purkeissa sanotaan... mutta kaikkihan niistä omista annoksista ite päättää:wanha:

on tossa kuurissa omat haitatki... ainaki mulla alko naama kukkimaan enemmän ko ennnen... tuntuu että on tullu finniä finnin perään:eek:

Mutta pakko oli kokeilla ko niin halvalla sain nuo ite, ei mielestäni paha hinta parista kilosta 19€

Mutta kaikillahan nämä toimii erinlailla.... ite aion tässä joskus ostaa samanlaisen satsin... ehkä tuplana... Kattoo sitten mitä tapahtuu:kippis1:

Uskokoot ken haluaa...:wanha:

nuo on vähän niinku lisäystä siihen edelliseen threadiin

tuo painon nousu varmistui eilen ku oon nyt 4 aamuna käyny vaakala ja se on näyttänyt jokakerta 83-84kg... ja ennen se näytti aamupalanjälkeen ~80kg... ja luulin että se oli vain nestettä mitä oli kertynyt joten en sinne edelliseen threadiin tuota viittinyt laittaa mutta kun huomasin että ei se mitään nestettä ollut niin laitoimpa tähän sitten tuon... Eilen tuli saunottuakin melkeen 1,5 tuntia ja ananaksia oon tässä syöny jotta lähtis ylimääräset nesteet pois mutta ei se paino siitä laskenut...

Eräs loistava tapa peittää maku kuin maku on laittaa tabascoa paperituppoihin ja tunkea ne nenään. Se kirvelee vähän ja kyyneleet valuu silmistä, mutta mitään ei kerta kaikkiaan haista eikä maista. Toi idea syntyi kaverin loistavasta ideasta kun mun piti kiireessä vetää alas puol pakettia pakasteseitiä kun en ehtinyt lämmittää sitä. Toi seiti toisaalta ei ole maultaan kovinkaan vahvaa, mutta toi oli sen verran toimiva menetelmä, että varmaan tribuluskin uppoisi. ;)

HAHA mikä neiti...
ite vedän helposti paketillisen seitä ilman mitään.

Eli en jaksanu lukea joka sivua että saisin vastauksen.Voiko joku testaaja kertoa rehellisen mielipiteen toimiko/toimiiko tua tribulus?

kokeile eka pistää ruokavalio kuntoon ja käytä rahas mieluummin perusheraan.

kun jollakulla on joskus toiminut, mutta yleensä ei toimi.

tulipahan kaverin kanssa kokeiltua tribulusta jossa oli mukana myös jotain savpalmettoa, oikein kirjoituksesta ei takeita.annostus oli valmistajan ilmoittama 1-2 päivässä(eli 2)

vaikutuket
-Finnejä sellaisiin paikkoihin mihin niitä ei normaalisti minulla tule(hartiat/olkapäät)
-Ehkä aavistuksen hermostuneempi olo ja pinna vähän lyhkäsempi
-janottaa vähän enemmän
-keppi ottaa kovaksi ykskaks kuin 15v timolla tissikuvista
-pakko katella peilistä et onko se haukka nyt kasvanu räjähdysmäisesti

Treenivaikutuksia vähän paha sanoa kun ei kestäny kuin noin 1kk jonka aikana/ennen/jälkeen tapahtui kehitystä.

eipä linkki toimikkaan..massilla on tribulusta tarjouksessa yksi purkki 25€ ja 3 purkkia yhden hinnalla :david:

Linkki ei toimi syystä!

Tämän palstan pitäjällä on oma lisäravinnekauppa, et sinäkään omassa kaupassasi mainostaisi kilpailijoitasi?

Tai jos näin tekisit, niin ei ehkä kannata kauheta lainaa ottaa kaupan perustamiseen;)

Vaikka ripulus on jo tesattu ja turhaksi todettu, niin laitan itsekkin omia kokemuksia tänne.

Sain uloskantohintaan 6 purkkia tribulusta, purkissa 90 kapselia ja yhdessä kapselissa 500mg jotain (onko se nyt sapporiini?)

Olen ottanut pillereitä 6 kappelatta 3 kertaa päivässä. Aamulla, päivällä ja illalla. Reenipäivinä noin tunti ennen reeniä proden kanssa.

Lähtöpaino oli 90 kiloa. Mittaan painoni uudestaan, vasta kun pillerit on loppu. Tuloksista on luultavasti vaikea sanoa, sillä teen golden sixiä ja painot nousevat ilman noitakin kivasti. Jonkunlaisen yhteenvedon kokeilen tehdä kuitenkin.

Nyt viidespäivä menossa. Ensinmäisenä päivänä huomasin olotilassa jotain. En edes osaa kuvailla mitä. Mutta se meni parissa päivässä ohi. Muutama finni on muodostunut leukaan, joka on minulle epätavallista. Muita "oireita" ei ole ilmennyt.

Lopuksi vielä sanon, etten usko tähän tuotteeseen. Otin pillerit, kun lähes ilmaiseksi sain. Minun uskomattomuuteni ainakin pois sulkee plasebo vaikutuksen.

Suositut

Back
Ylös Bottom