Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
niinpä olen jostain lukenut että tuo protodioscin on nimenomaan se vaikuttava (vai oletettavasti vaikuttava) aine siinä tribuluksessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälä kun kaivattiin niitä kokemuksia kaivattiin niin pistetäämpä omat sitten kans tänne.

Elikkä itekkin vedin noita optiumin tribulus kapseleita yhen purkin hieman runsaammalla annostuksella. Aivan saakelin pahalle ne hais ja jollei heti saanut pilleriä alas ni suuhun jäi kyllä p#@&£mainen maku.

Tosin ne kyllä omasta mielestä auttoi; saattoi reenata enemmän ja rajumpaa saattoi siinä tuloksetkin nousta :rolleyes: . Muita vaikutuksia oli karvotuksen lisääntyminen, jonka huomasivat muutkin, vaikken mikään posliini olekkaan.
Kyllähän se panetuskin lisääntyi ja huomasi että teltta oli pystyssä vähän väliä (no ehkä ei ny niin usein). Tyytyväinen olin eikä hintakaan mikään aivan pöyristyttävä ollut.

Mjoo, itse vetäisin kaksi purkillista tribua kymmenellä kapselilla per päivä. En huomannut yhtään mitään, teltta kyllä oli pystyssä aamuin ja illoin, mutta niin se on muutenkin. Parta ei ruvennut kasvamaan sen paremmin, treeni teho ei noussut eikä palautuminen nopeutunut. Otinko mä sitten liian lyhyen aikaa kun mitään en huomannut, voi olla. Noh, onneksi ei ollut kallista tavaraa niin ei harmitakaan.

olisko jotain yhteenvetoa tälle threadille tähän väliin? eli onko tribulus toiminut ja kuinka? paljon oli annostus? merkki?

KSENA sanoi:
olisko jotain yhteenvetoa tälle threadille tähän väliin? eli onko tribulus toiminut ja kuinka? paljon oli annostus? merkki?
yhteenvetona voidaan sanoa että toimii noin 2% käyttäjistä.

Yhteenvetona voidaan todeta että fiksu rahat pois tuote, hinta on sen verran alhainen että moni päättää kokeilla onko siitä yhtään mitään hyötyä.

Marketin lisäravinne hyllyssä näin että tribulusta myydään potenssi-lääkkeeksikin :) Olisko ollut jollakin tribulus strong nimikkeellä..Eipä siinä, tuohon vaivaanhan toi saattas vanhoille äijille toimiakin ku ainakin täällä joka toinen sanoo että muuta hyötyä ei ollut kuin että teltta oli pystyssä koko ajan :D

Voishan tuota itekin vaikka purnukan tilata ihan kokeeksi jos "ylimääräistä" rahaa siunaantuis. Ei nyt kuitenkaan tuota potenssi mallia vaikka samaa tavaraa varmaan sekin on :D

No niimpä niin

Se vielä unhotui että kaikki allergiat katosivat. Ennen tahtoi tulla pahat allergiat (ja naamaan sai tunkea lääkkeitä niin paljon että loppupäivä oltiin sängyssä)
vielä kun lumet olivat vielä maassa ja kasvien kukinnot alkoivat mutta nykyään ei ole ollut minkäälaista vaivaa. Tiedä sitten johtuivatko tribuluksista mutta niin luulisin.

Miten toi voi olla mahdollista kun juuri niitä omia tasoja ja omia mekanismeja ne tuotteet nostavat? Horkat laskee omia tasoja! KERTOKAA...

arnold1987 sanoi:
Miten toi voi olla mahdollista kun juuri niitä omia tasoja ja omia mekanismeja ne tuotteet nostavat? Horkat laskee omia tasoja! KERTOKAA...

Eli siis nuo tuotteet eivät vaikuta yhtään mitään. Eivät nosta eivätkä laske. Toisin sanoen täyttä paskapuhetta.

Kehon ulkopuolinen testo sen sijaan vaikuttaa negatiivisesti omaan tuotantoon.

Siis teoriassa tribulus stimuloi lutenisoivan hormonin eritystä, joka taas sitten hilaa testosteronin eritystä. Tai näin väitetään. Eli se vaikuttaa vähän "mutkan kautta", toisin kuin lääkkeet jotka ovat sitä itseään ja joihin elimistö reagoi pistämällä stopin omalle tuotannolle.

Toi Tribulus saattaa oikeasti toimia vainhemmilla jampoilla tietyillä annoksilla. Jotkus sanovat jaksotuksen olevan tärkeä. 1000mg-5000mg oikealla tavalla jaksottaen. Ja luontaistuotehan tuo vain on...eli tehot on sen mukaisia. Jonkun mielestä voi toimia kun on sikamaisessa ylikunnossa ja testot sen vuoksi laskenut ja samalla keventää harjoittelua ja mättää isoa annosta Tribulusta. Nää on aina niin suhteellisia.
Mie olen kokeillut tuotetta joka sisältää Muara Puimaa(potenssilääke) ja se ainakin toi ihan hyvin. Oli painetta lihaksessa enemmän. Mutta tosiaan vaikutus voi johtua laskeneista testoista jotka tuo tuote auttoi nostaamaan normaalille tasolle...Ota näistä nyt sitten selvää.

Minähän en usko kuin pyhään kolminaisuuteen (hera, malto ja kreatiini), mutta pakko oli tämän threadin luettuani mennä ostamaan purkillinen Tribuja.

Viikko mennyt kuurin aloittamisesta ja pasmat ihan sekaisin; teen mukamas HST:tä, mutta joudun kasvattamaan painoja suunnitelluista, koska toistoja näyttää riittävän varastossa. Rauta liikkuu hirveällä agrella kevyesti ja sarjan jälkeen emootio-osasto heittää kärrynpyörää.

Täytyy sanoa, että Tribu on kaikkien aikojen paras plasebo!-)

arnold1987 sanoi:
Toi Tribulus saattaa oikeasti toimia vainhemmilla jampoilla tietyillä annoksilla. Jotkus sanovat jaksotuksen olevan tärkeä. 1000mg-5000mg oikealla tavalla jaksottaen. Ja luontaistuotehan tuo vain on...eli tehot on sen mukaisia. Jonkun mielestä voi toimia kun on sikamaisessa ylikunnossa ja testot sen vuoksi laskenut ja samalla keventää harjoittelua ja mättää isoa annosta Tribulusta. Nää on aina niin suhteellisia.
Mie olen kokeillut tuotetta joka sisältää Muara Puimaa(potenssilääke) ja se ainakin toi ihan hyvin. Oli painetta lihaksessa enemmän. Mutta tosiaan vaikutus voi johtua laskeneista testoista jotka tuo tuote auttoi nostaamaan normaalille tasolle...Ota näistä nyt sitten selvää.

Onko siis täysi fakta että sinun tapauksessasi nosti testotasoja? Mittaukset lekurilla ennen ja jälkeen?

Niin no. Tää on just tät. Mistäs mie tiedän vaikka olis kasvuhormooni noussu ja kehitys johtui siitä. Jos nyt otetaan ihan kaupallisen koulutuksen tätä asiaa esille. Monissa tuotteissahan on kyse niin sanotusta mielikuvatuotteesta. Ihmisillä on tietty miellikuva kuten "mersu on hyvä" ja se merkkaa ehkä enemmän kuin se todellisuus tämän imisen kohdalla.

Mun mielestä treenini kulkivat paremmin tuolloin kun käytin tuotetta...kyllä maksoin tuotteen aivan itse enkä saanut kokeiltavaksi ilmaiseksi...Olen siis saanut siitä hyvän kuvan..omalta kohdaltani...käytän sitä tälläkin hetkellä kuuriluonteisesti dieetillä ja kyllä se jotenkin vaikuttaa kun sarjapainot liikkuu hyvin ja niin edelleen.

Joillakin toimii ja joillakin ei. Pitää itse kokeilla ja jos ei toimi niin ei siinä ole mitään selittelemisiä, ei sitten vain toimi. Mulla toimi...ei ehkä mitään 70 kilon kasvua penkistä, mutta kuitenkin. sen verran toimi että laitan siihen sopivan rahasumman aina tietyn ajan välein ja vetelen kuukauden verran...SELVISKÖ? (SARJASSAMMA "ÄLÄ KIRJOITA HYVÄN TREENIN JÄLKEEN MITÄÄN")

Ostin tossa purkin ihan mielenkiinnosta tuota tribulusta ja myyjän kanssa vähä jutustin tuosta että on paljolti puolesta ja vastaan juttua ja myyjä sitten sano että riippuu paljon tuotteesta, että onko ees niissä sitä tavaraa sen vertaa että vaikuttaa, vaikka sanottais purkin kyljessä että on. Mut sano myös että 6 pilleriä päivässä 2-2-2 välipäivinä ja 2-4 reenipäivinä. Kotona katoin purkista niin toi on tupla annos. En o varma onko ollu hyötyä, mut mitään sivuvaikutuksia ei o ollu, ehkä jotain pirteyttä ite reeniin ja sit illalla ku otin niin heräilin vähä väliä pirteenä keskellä yötä. Saa nähä toistuuko ku tulee taas välipäivä. Mut juu ei mitää ihmeitä tupla annoksella jota ei vois pistää vaikka jonkun muun piikkiin, eilen reeni kyl suju kyl eri temmolla kun yleensä ja oli eka tupla annostus päivä mitä koitin. Mut pistän jos jotain viä tuntuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom