Tribulus terrestris

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozz
  • Aloitettu Aloitettu

ozz

Mikä on näiden testosteronitasoja nostavien tuotteiden vaikutus lihaskasvuun?

Entä onko minkäänlaisia sivareita?
Itseäni kyseinen tuote hieman epäilyttää sillä sitä ei suositella dopingtestattaville urheilijoille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ozz sanoi:
Itseäni kyseinen tuote hieman epäilyttää sillä sitä ei suositella dopingtestattaville urheilijoille.
Näinhän ne tuotetta myyvät tahot mainostavat, samoin "Ei alle 18 vuotiaille" on käytetty usein käytetty tehokeino myynnin lisäämiseksi. Jos tuotetta mainostetaan noilla sanoilla, sen hinta on (teoreettisesti) mahdollisiin vaikutuksiin nähden käsittämättömän kova. Ja silti kauppa käy.

Mulla ei ainakaan toimi. Ostin tossa joku aika sitte kaks purkkia(200kpl) noita "paska" kapseleita oon vetäny koko ajan 3-kertasen annoksen eli 6-9 kapselia per päivä enkä ole kyl huomannu mitään vaikutusta. eli rahat kaivoon tossaki kokeilussa (myyjät kyllä lupaa maat ja mannut)

jua jos välttämättä haluat itse testata elä ainakaan osta jauhe-muodossa ei nimittäinn mene alas kirveelläkään sen verra paskan makusta!

joo , ei toiminu mullakaan. Ainut vaikutus mitä siitä oli että pierut haisi tosi oudoille ja tosi pahoille. :hyper:

kyllä toimivat. Tosin on aivan eri asia, jos joku odottaa hankkivansa 10kg lihasta kahdessa viikossa tribuluksen avulla. Silloin se ei toimi. Ja halpaahan tribulus on, ei kallista, niin kuin joku taisi väittää.

Mulla tuo tribulus terrestris ainakin toimii.. On huomattavasti tullut lisää puhtia kun noita aloin vetelee.. ja kuulemma toisiin ne eivät auta.. Minulla auttaa joskus enemmän ja joskus vähän vähemmän.. Juu on hinta semmonen 24e paikkeilla..

hinta tippuu kysynnän mukana. ei ketään kiinnosta työntää rahaansa jos se ei todella toimi. samalla rahalla voit laittaa ruokavaliotasi kuntoon, varmasti toimii!

Vole sanoi:
Mulla tuo tribulus terrestris ainakin toimii.. On huomattavasti tullut lisää puhtia kun noita aloin vetelee.. ja kuulemma toisiin ne eivät auta.. Minulla auttaa joskus enemmän ja joskus vähän vähemmän.. Juu on hinta semmonen 24e paikkeilla..

:eek:

Voisin melkein lyödä vetoa että ois pientä placeboa ilmassa???

Kyllä minä olen huomannut Tribuluksella positiivisen vaikutuksen testosteronitasoihin. Se on hyvin yksilökohtaista, toiset on herkempiä sille. Käytän myös Ginsengiä. Molemmista olen saanut hyötyä ja molemmista täytyy ymmärtää pitää taukoa kausittain, että elimistö ei mukaudu liikaa.

Roinaajat eivät varmaan saa Tribuluksesta mitään irti, sen kyllä uskon.

Totenkopf sanoi:
kyllä toimivat. Tosin on aivan eri asia, jos joku odottaa hankkivansa 10kg lihasta kahdessa viikossa tribuluksen avulla. Silloin se ei toimi. Ja halpaahan tribulus on, ei kallista, niin kuin joku taisi väittää.

Mulla on tuollainen oliko se nyt 120 tabletin purkki, joka maksoi n.20e ja annostus 3 tabl päivässä. Ei paljon päätä huimaa. Stondiskin on kovempi.

huumor sanoi:
no hyvä jos jollakin pelaa..itse en kyl ikinä tollasiin sijottais..kun ei pojilla olis vaan päässä se vaikutus.. :rolleyes:

Luulempa että varsinkin placebo vaikutus on nimenomaan päässä.

Etkai sä oikeasti kolmekymppistä ala pojittelemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom