Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän ne tuotetta myyvät tahot mainostavat, samoin "Ei alle 18 vuotiaille" on käytetty usein käytetty tehokeino myynnin lisäämiseksi. Jos tuotetta mainostetaan noilla sanoilla, sen hinta on (teoreettisesti) mahdollisiin vaikutuksiin nähden käsittämättömän kova. Ja silti kauppa käy.ozz sanoi:Itseäni kyseinen tuote hieman epäilyttää sillä sitä ei suositella dopingtestattaville urheilijoille.
sitä ei suositella dopingtestattaville urheilijoille.
Vole sanoi:Mulla tuo tribulus terrestris ainakin toimii.. On huomattavasti tullut lisää puhtia kun noita aloin vetelee.. ja kuulemma toisiin ne eivät auta.. Minulla auttaa joskus enemmän ja joskus vähän vähemmän.. Juu on hinta semmonen 24e paikkeilla..
Rauta Reiska sanoi:
Voisin melkein lyödä vetoa että ois pientä placeboa ilmassa???
Totenkopf sanoi:kyllä toimivat. Tosin on aivan eri asia, jos joku odottaa hankkivansa 10kg lihasta kahdessa viikossa tribuluksen avulla. Silloin se ei toimi. Ja halpaahan tribulus on, ei kallista, niin kuin joku taisi väittää.
Testorage sanoi:Mulla on tuollainen oliko se nyt 120 tabletin purkki, joka maksoi n.20e ja annostus 3 tabl päivässä. Ei paljon päätä huimaa. Stondiskin on kovempi.
huumor sanoi:no hyvä jos jollakin pelaa..itse en kyl ikinä tollasiin sijottais..kun ei pojilla olis vaan päässä se vaikutus..