Tribulus terrestris

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozz
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä se Tribulus vaikuttaa niinkuin Kreatiinikin, eli jos elimistöllä puutostila kreatiinista, niin silloin vaikutuksen voi huomata "jopa" "ehkä" ja samoin Tribuluksessa, jos testo tasot matalat niin se nostaisi niitä jne jne... :rolleyes: selittäisi sen että joillain toimii ja joillain ei, pitäs saada jostai kaks test rabbittia, toinen jolla ois testo tasot hieman alhaisemmat, esim: "hieman" iäkkäämpi ihminen ja joku jolla on sitten taas normaalit testo tasot. :rolleyes:
ja tietenkin kävis mittauttaa tasot ennen "kuurin" ja esim. 4viikon kuluttua

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos testotasot olis luokkaa 2 :rolleyes: (ei voi muistaa paljon normaali on)

ja tribulus nostaisi ne luokkaan 20... monen prosentin luokkaa olisi testotasojen nousu ? :hyper:

löysänahka -_+ sanoi:
jos testotasot olis luokkaa 2 :rolleyes: (ei voi muistaa paljon normaali on)

ja tribulus nostaisi ne luokkaan 20... monen prosentin luokkaa olisi testotasojen nousu ? :hyper:
ei se nosta juuri mitään, ainakin luulen niin, kokemus perustuu omaan ripulus testiin.

Jumppaope sanoi:
Luulempa että varsinkin placebo vaikutus on nimenomaan päässä.

Etkai sä oikeasti kolmekymppistä ala pojittelemaan.
no en henkilökohtaisest sulle sanonut..kunhan vaan totesin oman mielipiteeni.

Panjabi sanoi:
Kaveri söi noita jonkun verran ja ainoa mitä niistä sai irti oli oikea RIPULUS :hyper:
Virallinen nimi on tribuli.

Aloitin ite syömään vanhaa vajaata ribu-purkkia tyhjäksi, koska toivon sen vaikuttavan positiivisesti harrastuksessani, karvahumpassa. Niin ne väittää...

on mulla ainakin tuntunu ihan hyvin tuo tehoavan, ei tietenkään samaa vaikutusta saa kuin lääkeaineista mutta kyllä tuo jonkin verran on mulla tehonnut ja samoten parilla muullakin kaverilla. perse kyl tulee kipeeks kun tuota syö kun paskalla käydessä tuntuu kuin tulisi palava sohva perseestä ulos ja tuo ilmanvaihto on ainakin tehokasta ja haju sen mukaista että kellotkin pysähtyy. treenissä saa ainakin hien paremmin päälle pienemmällä lämmittelyllä ja treenissä on enemmän puhtia ollu mut vaikutus on kuitenkin pieni verrattuna..............johkin ihan muuhun.

joillain toimii, toisilla taas ei

Jumppaope sanoi:
Mistä tietää että dextrosa toimii ? Miten se potkii.

Musta ainaki tuntuu et jos ostat 24€:lla dextroosia ja vedät sen kuukaudessa silleen et joka päivä ennen ruokailua otat desin niin pitäs painon nousta varmemmin kuin tolla buusterilla (siis jokaista ruokailua) :D

Mitähän mömmöö sitä alkais kiskoon kun tarvis ehdottomasti vähän lisämotivaatiota treeneihin...? Oon tässä viimeset 2-3 vuotta vetänyt pelkästään treenin jälkeiset protskut ja satunnaisesti ennen nukkumaan menoa protskua kun sitä on kaapissa ollut. Noi ripulukset on joskus testattu, ei mitään iloa, joten epäilen saisinko edes placeboa koko rahalla. Aattelin että jos netistä tilais jotain androstackia tai vastaavaa mutta uudempaa ihme keksintöä joka on suomessa kielletty, niin vois saada hyvät placebot. Placebosta sais sen tarvittavan lisäpotkun treeniin. Sain meinaan joskus hyvin nestettä kroppaan jollain androstackilla, sit näytti hetken isommalle kunnes kuihtu entisiin mittoihin ku lopetti niiden kiskomisen. Mut tollasesta sais lisäpotkua treeniin :D

Oisko ehdotuksia mitä kannattais alkaa popsiin?

kruipelo sanoi:
Mitähän mömmöö sitä alkais kiskoon kun tarvis ehdottomasti vähän lisämotivaatiota treeneihin...? Oon tässä viimeset 2-3 vuotta vetänyt pelkästään treenin jälkeiset protskut ja satunnaisesti ennen nukkumaan menoa protskua kun sitä on kaapissa ollut. Noi ripulukset on joskus testattu, ei mitään iloa, joten epäilen saisinko edes placeboa koko rahalla. Aattelin että jos netistä tilais jotain androstackia tai vastaavaa mutta uudempaa ihme keksintöä joka on suomessa kielletty, niin vois saada hyvät placebot. Placebosta sais sen tarvittavan lisäpotkun treeniin. Sain meinaan joskus hyvin nestettä kroppaan jollain androstackilla, sit näytti hetken isommalle kunnes kuihtu entisiin mittoihin ku lopetti niiden kiskomisen. Mut tollasesta sais lisäpotkua treeniin :D

Oisko ehdotuksia mitä kannattais alkaa popsiin?

Kreatiiniä

Kratiinimonohydraatilla sai kans nestettä joten paino nousi ja näytti isommalle --> motivaatio nousi.

Mutta tollaselle Creastackille, joka siis ei kerää nestettä, ois kyllä käyttöä nyt kun tekee niin paljon duunia et on vähän potkukin kateissa motivaation lisäksi. Epäilen vain pärjääkö se perinteiselle 4 kofeiinipilleriä boosterille :) Oon varmaan 6 vuotta vetäny suunnilleen joka treeniin ne 1-5 kofua alle, että alkais jo vaihtelu virkistään :itku:

Taannoin syötin kaverille kokeeksi 6 kipaletta Biotestin Tribexiä. Sille nousi siitä finnit ja menohalut hyppäsi kattoon. Kyseinen tuote sitten ilmaantuikin jonkun antidoping lafkan sivuille missä sanottiin että sisältää norandroa tms lisuketta :) Eipä se silti sano että kaikki tribulus olis huonoa, varmasti joillekkin auttanut.

lassi-s sanoi:
on mulla ainakin tuntunu ihan hyvin tuo tehoavan, ei tietenkään samaa vaikutusta saa kuin lääkeaineista mutta kyllä tuo jonkin verran on mulla tehonnut ja samoten parilla muullakin kaverilla.

Just näillä "mulla ainakin tuntuu toimivan" - fraaseilla on painoarvo tasan nolla. Toivottavasti muutkin ymmärtävät sen ja laittavat roposensa vaikka ennemmin hyväntekeväisyyteen, kuin johonkin tripulukseen.

Maso sanoi:
Just näillä "mulla ainakin tuntuu toimivan" - fraaseilla on painoarvo tasan nolla. Toivottavasti muutkin ymmärtävät sen ja laittavat roposensa vaikka ennemmin hyväntekeväisyyteen, kuin johonkin tripulukseen.

Onko lauseella "toi ripulus on aivan per***stä" parempi painoarvo? Kai jokainen voi sanoa mielipiteensä asiata. Varsinkin jokainen varmaan itse tietää onko toiminut omalla kohdallaan vai ei.

Mä en taas ole huomannut malton potkivan, laittakaa ne rahanne mielummin tribulukseen ;)

Voi sitä rahaa silti sinne hyväntekeväisyyteenkin laittaa.

Tää on kyllä niin takuuvarma kylläpäs/eipäs thread.

Jumppaope sanoi:
Onko lauseella "toi ripulus on aivan per***stä" parempi painoarvo?

Ei ole.

Jumppaope sanoi:
Kai jokainen voi sanoa mielipiteensä asiata.

Voi toki. Tarkoitin vain, että eri mielipiteillä on eri painoarvo.

Jumppaope sanoi:
Varsinkin jokainen varmaan itse tietää onko toiminut omalla kohdallaan vai ei.

Ei välttämättä tiedä.

Jumppaope sanoi:
Mä en taas ole huomannut malton potkivan, laittakaa ne rahanne mielummin tribulukseen ;)

Ei malton ole tarkoituskaan "potkia", se on ruokaaa.

Jumppaope sanoi:
Voi sitä rahaa silti sinne hyväntekeväisyyteenkin laittaa.

Kyllä. Ja mielummin vielä ne rahat, jotka lisäravinnekauppias yritti sinulta tripulla huijata.

Ite söin aikanaan 3 prk weiderin tribulusta. Kokeilin erilaisia annostuksia, ja ainoa vaikutus mitä huomasin, oli TODELLA pahanmakuiset röyhtäykset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom