Tribulus Terrestris, lisää teston tuotantoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainut testoboosteri johon minä laittaisin rahani on sinkkilisä, koska sinkin puute vähentää testotuotantoa, ton hinnalla ostan mielummin heraa, reco2:Sta tai vaikka kreatiinia...

Joillakin toimii joillakin ei.
Varmaankin vanhemmilla ihmisillä toi toimii paremmin johtuen alhaisemmasta testo tasasto.

Humpuukituotteita on paljon, esim. ornitiini ym. kasvuhormoniboosterit jotka käytännössä auttaa unenlaatuun ja seksin suhteen aktiivisuuteen mutta eivät kasvuhormoniin...

Vaan tribulusta en tuomitsisi heti, kokeillut en ole koskaan mutta tuosta on aika paljon liikkunut kokemuksia että tosissaan potkii tarpeeksi suurella annostuksella, hyvään vai huonoon suuntaan, siitä en tiedä. :)

Hurjimpien juttujen mukaan tuo olisi jollekin natutreenarille rämäyttänyt ankaran gynon, toisaalla sanotaan että ihan hyvin auttoi tuloksiin ja jaksoi treenata, ja kusi muuttui vihreäksi. :)

Nuoren ei tuota tietenkään ole järkeä hankkia kun teston tuotanto käy muutenkin ylikierroksilla, vanhempana uskoisin että voikin potkia, kun oma teston tuotanto alkaa olla laskusuuntaan.

Linkki näköjään poistettiin, josta kyllä varoitetaankin etusivulla. No jos jotakuta kiinnostaa, niin Wrangen sivuilta löytyy tietoa. Perkele taas mainostin. No poistakaa tämäkin jos haluatte:rolleyes:

Vaikka tätä ei saisikaan sanoa, niin oiskohan SEARCH mitään? Tästä aiheesta on jo ainakin miljuuna threadia! Kokeile Pera vaikka hakusanalla "tribulus"! :blow:

Mulle tuli punttaamisen alotetua gyno jo ilman testohässäköitä ni eiköhän ne voi jättää hyllylle, ja aikasemminkin ko. tuotteet on täällä tyrmätty.

Mulla ainakin alussa tulokset parani heti. Siihen se sitten jäi.
Seksihalut lisääntyi mielettömästi ja outo väsymys ilmaantui
ja jonkin lainen heikko-olo. Nämä loppui muutaman päivän päästä
kun lopetin tribuluksen käytön.

Jpsuon sanoi:
Mulla ainakin alussa tulokset parani heti. Siihen se sitten jäi.
Seksihalut lisääntyi mielettömästi ja outo väsymys ilmaantui
ja jonkin lainen heikko-olo. Nämä loppui muutaman päivän päästä
kun lopetin tribuluksen käytön.

Heh... mulla kävi aika joku vuosi takaperin kun testasin purkin tribulusta, että otin illalla pari tablettia tyhjään mahaan ja piti mennä treenaamaan. Jostain syystä en sitten päässytkään lähtemään ja menin nukkumaan aika pian.

Yöllä heräsin pariin kertaan ja näin suoraan sanoen mörköjä... :( Nojatuolilla olleet vaatteet näytti hahmolta ja olisin voinut vaikka vannoa, että siinä istui joku tuijottamassa. No sitten laitoin lukuvalon päälle käden ulottuvilta ja vitut siinä mitään tietenkään ollut. Samana yönä tuli toinen tommonen vastaava tilanne ja oli kieltämättä uni aika tiukalla loppu yöstä...

Ainoa selitys noille möröille oli siis tribulusta tyhjään mahaan juuri ennen nukkumaan menoa... :thumbs:

Tribulus Terässtris...
MAista nyt!
Kevennät lompakkoasi , ja ei enää tarvitse pelätä rahojen puolesta ja nukut paremmin.
Maistuu kauhealta ja haisee meriketun vitunnahalta. Joten pakkohan se on toimia!

Eli Tripulus in mianus.

uuu sanoi:
Varmaankin vanhemmilla ihmisillä toi toimii paremmin johtuen alhaisemmasta testo tasasto.

Hmm... lievää MuTua ilmassa? :)

Oma mielipiteeni on, ettei noista lisäravinnetestoboostereista toimi mikään. Niistä ei ole julkaistu puolueetonta tutkimusta, eikä siten vaikutusta ole kliinisesti todistettu. Jos se oikeasti toimisi, ja tutkimukset olisivat aukottomia, varmasti valmistajat vuolisivat (vieläkin) enemmän kultaa tuotteellaan.

Pyh, pöh, humbug. Rahat parempii kohteisiin. Ostakaa vaikka uudet salikengät. Tai protskupatukoita.

Tuotteesta ei ole kokemusta, mutta se löytyy täältä , eli saattaapi sisältää kärähtämiseen riittävän määrän tavaraa.
Mutta riittääkö se antamaan mitään vaikutusta, on taas toinen asia.

Enpä aio itse kokeilla....kreatiini + lisäproteiini riittävät hyvin.

Suositut

Back
Ylös Bottom