Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jambo sanoi:Löytyykö keneltäkään tietoa kuntosarja-tason triathlon harjoittelusta tai linkkiä sivustoille joista tietoa löytyisi? Itse löytämäni harjoitteluohjeet ovat lähinnä edistyneemmille ja harjoittelua toteutetaan aika ammattimaisen oloisesti.
jambo sanoi:No täältä näyttää löytyvän joka alan asiantuntijoita, ainakin omasta mielestään, niin miksei triathlonistakin. Nimimerkillä "coopperi ja 400 metrin juoksu ajathan ne aika lähellä voimailua on". :D
jambo sanoi:Löytyykö keneltäkään tietoa kuntosarja-tason triathlon harjoittelusta tai linkkiä sivustoille joista tietoa löytyisi? Itse löytämäni harjoitteluohjeet ovat lähinnä edistyneemmille ja harjoittelua toteutetaan aika ammattimaisen oloisesti.
jambo sanoi:Joo löytyhän noita ohjeita kun tarpeeks kauan googletti. Mulla on aika vahva maantiepyöräily ja juoksu joten tietoa hain lähinnä harjoitusmuotojen yhdistelemisestä, uinnin kehittämisestä ja treenauksesta, sekä siitä miten vois punttia rytmittää muun treenin kanssa. Kuntoilu mielessä treenaavan näkökulmasta useimmat ohjelmat on aika kovia, monena päivänä treenit aamuin ja illoin on duunarille vähän liikaa, vaikka kuinka tykkää urheilla.
Morska vaan kaikille,
oisko tiedossa mitään tasokasta forumia tämän threadin otsikkoon liittyen?