treenivinkkiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

jermu82

Banned
käyn kolme tai kaksi kertaa viikossa salilla. riippuu miten töitten puolesta kerkiää. mulla ei oo mitään ohjelmaa. mutta pääsäntöisesti teen ekana päivänä rinta, olkapäät, jalat ja vatsat. seuraavana kertana hauis, ojentajat, farkut, selkä ja taas vatsat. meneekö ihan pieleen?

käyn kolme tai kaksi kertaa viikossa salilla. riippuu miten töitten puolesta kerkiää. mulla ei oo mitään ohjelmaa. mutta pääsäntöisesti teen ekana päivänä rinta, olkapäät, jalat ja vatsat. seuraavana kertana hauis, ojentajat, farkut, selkä ja taas vatsat. meneekö ihan pieleen?

Mm no se että jalat on käytännössä puolet sun kehon lihaksista, ja teet ne periaatteessa tossa yläkropan ohella. Eli lasket "jalat" samalla tavalla kohderyhmäksi kuin rinnan, vaikka jalkoihin kuuluu etureidet, takareidet ja pohkeet. Jos ehdit käymään kolmesti, suosittelen pyhittämään yhden päivän jaloille kokonaan. Muutoin tuo jako näyttää ihan hyvältä, paitsi mitä nyt itse en forkkuja treenailis erikseen, jokainen kuitenkin tyylillään.

Tuo jalkakysymyskin on ihan prioriteeteista kiinni, jos jalkojen treenaus ei kiinnosta niin sitten anna niiden olla nykyisellään.

no ei jalat niin kauheastuí kiinnosta mutta pakkohan niitäkin on treenata.. entäs onko siinä mittään järkeä että vetää aina viimesen sarjan viiimesen toiston niin kovaa ku o mahollista. eli yleensä viimenein toisto jää puoliväliin..

onko siinä mittään järkeä että vetää aina viimesen sarjan viiimesen toiston niin kovaa ku o mahollista. eli yleensä viimenein toisto jää puoliväliin?

ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom