Treenitauko sairastamisen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luumu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt on tullut searchin tuloksia selattua toista tuntia, mutta vakuuttavaa vastausta ei ole tullut vaan oman tietämykseni tasoista "musta tuntuu" juttelua.

Eli kuinka kauan pitää sairastelun jälkeen pitää taukoa ennen salitreeniä?

Nyt takana/päällä kuumeilua ja nuhaa.

Onko joku oikein jutellut lääkärin kanssa tai tietää muutoin kauanko pitää pitää paussia kuumeen loppumisesta, nuhan loppumisesta tai mikä se kohta nyt onkaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tärkeintä on kuunnella itteään. Itellä oli sydänlihastulehdus ja lekuri on aina kuumeilun jälkeen käskenyt pitää parin viikontauon että ei tuu jälkitauteja. Tiedä sitten, viimetalvena kyllä oli taukoja liikaa kun kokoajan sairasteli. :(

Olen tässä ollut noin viikon pikku flunssassa. Oli hieman tuuriakin mukana kun juuri oli tarkoitus pitää lepovko. No eilen illalla alkoi sitten flunssa kääntyä voiton puolelle ja tänään oli jo ihan ok olo. Joten varmaan ke-to aion eka kerran hieman salilla käydä.
Muuten tässä on ihmeelisintä että osaan lihaksista on tullut sellainen tunne että pitäisi saada rasitusta. Jaloissa on ihan lieviä kipuja.

Mullakin ollut nyt melkein kuukauden flunssaa ja salilla oon käyny kolmen viikon aikana kolme kertaa. Aina on luullut jos pystyvänsä treenaamaan, mutta flunssa iskee kovalla kädellä takasin jos liian aikasin lähtee rautaa kolistelemaan. Nyt mullakin flunssa voiton puolella, ihan pieni nuha/kuiva yskä vielä jäljellä, mutta olo melkein normaali. Mulla kun on vaikeuksia vetää salitreeniä löysästi ("aina täysillä"-asenne :) ) niin oon päättäny, että keskiviikkona aikasintaan salille oli olo kuinka hyvä tahansa. Ei huvita enää maata yhtään sängyssä tän flunssan kans!

Eiköhän nämä ole vähän tapauskohtaisia. Varman päälle ottava odottelee viikon parantumisen jälkeen, mutta hätäisempi lähtee jo seuraavana päivänä. Seurauksetkin voi sitten olla ihan mitä vaan. Ensimmäinen kierto kannattaa ottaa joka tapauksessa kevyesti ja kuunnellen. Jos seuraavana aamuna on taas kurkku kipeä ja nenä vuotaa niin tietään homman menneen pieleen.

Itse olin flunssassa viime viikolla ma-ke. Torstaina oli olo jo parempi niin uskalsin mennä hierontaan ja siitä rangaistuksena tauti yritti heti perjantaina uudelleen päälle. Voitin kuitenkin sen erän ja lauantai ja sunnuntai oli täysin tervettä. Maanantaina eli eilen oli sitten vuorossa ensimmäinen kevyt selkätunnelmointi ja nyt olo on loistava.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom