Treenit ja ruokavalio kohdalleen!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nyt alkasi tämän tytön elämässä uusi sivu!!
Oli aika poistaa elämästä se asia, joka saa mielialan alas ja ottaa suunta eteenpäin!! Ehkäpä nyt tästä päivästä lähtien lähtee parempi elämä käyntiin. Ainakin on nyt rutkasti aikaa treenata ja keskittyä vain itseeni ja niihin asioihin, jotka mut pitää iloisena ja onnellisena.
Ja ehkäpä vielä joskus törmään jossain siihen ihmiseen, joka jakaa mun rakkaan harrastuksen mun kanssa ja osaa JOPA tukea ja kannustaa mua :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No sehän tuli sieltä niin iloisesti ja reippaasti;)

Muistan ittekin sen ensimmäisen hetken avioeron jälkeen, kun kuin salamana kirkkaalta taivaalta minulle tuli sellainen iloinen ja onnellinen olo. Enää ei jännityksessä ja pelossa elämistä, tajusin, että minähän selviän tästä ja elämä on:rock:

Sinä olet niin säpäkkä tyttö, että saattaapi ihan jonoa muodostua:)

Kiitos.... mutta tuskinpa nyt ihan jonoksi asti :)
Pitäs varmaan miettiä toisiin maisemiin muuttamista niin voiskin löytyä paremmat apajat... mutta mikäpä kiire tässä on. Yksinkin on ihan hyvä olla välillä!

Salitytsy sanoi:
Oli aika poistaa elämästä se asia, joka saa mielialan alas ja ottaa suunta eteenpäin!! Ehkäpä nyt tästä päivästä lähtien lähtee parempi elämä käyntiin. Ainakin on nyt rutkasti aikaa treenata ja keskittyä vain itseeni ja niihin asioihin, jotka mut pitää iloisena ja onnellisena.
Ja ehkäpä vielä joskus törmään jossain siihen ihmiseen, joka jakaa mun rakkaan harrastuksen mun kanssa ja osaa JOPA tukea ja kannustaa mua :)

Hyvähyvä! On se ihan hyvä oppia elämään yksikseenkin ja samalla oppia itsestään uusia asioita. Tsemppiä!

Zone-sarja -42%
Salitytsy sanoi:

Kyllä ne pohjanmaan miehet kannattaa etelän pelleen vaihtaa!Suosittelen!:) Yksin kannattaa hetki olla mutta älä sentään erakoidu! Aurinkoisia treenipäiviä sulle!:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom