Mäyräkoira sanoi:IMHO en tahtoisi, että mieheni kävisi salilla yhtä aikaa kanssani.
tää on vähän pihalla... IMHO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäyräkoira sanoi:IMHO en tahtoisi, että mieheni kävisi salilla yhtä aikaa kanssani.
-pipsa- sanoi:tää on vähän pihalla... IMHO?
lewe sanoi:Kiitos Gilly! Ja joo, kyllä se mun minttusuklaa on nimenomaan palkkaria. Täytyykin etsiskellä minttusuklaan makuista proteiinijauhetta...
hannelek22 sanoi:Huomenta!
Rohkeasti laitoit kuvat esille:thumbs:
Tässä täysin amatöörin kommentit, pro:t osaavat sitten kommentoida tarkemmin. Minusta sinä näytät hyvältä, sporttiselta ja liikunnalliselta. Jenkkakahvasi ovat kyllä enemmänkin itsetuntonnon puolella. Mutta kaikkihan on loppujen lopuksi kiinni siitä, mitä sinä itse haluat. Pääasiahan kuitenkin on aina oma hyvä olo, vai mitä;)
Emmah sanoi:Mulle tuli noista kuvista vähäsen mieleen Eva Wahlström... Lukasin kerralla koko threadin läpi ja täytyy sanoa, että kirjotusten takana tuntuis olevan fiksu ja sporttinen mimmi, reeni ja ruokapuoli ovat molemmat suht hyvällä mallilla - mutta älä ihmeessä anna poikakaverisi lannistaa intoasi urheiluun! Muutenkin, vaikka saisit kuvistasi ja missä tahansa muuallakin kommentteja ulkonäöstäsi, on mielestäni kaiken lähdettävä siitä, millaisena itse itsensä näkee ja millaisessa kropassa itse viihtyy, eikä pyrkiä täyttämään muitten vaatimuksia.
Tsemppiä kovasti reeneihin, sinulla on kaikki mahdollisuudet saavuttaa tavoitteesi, mitä ikinä ne sitten ovatkin! :whip:
Salitytsy sanoi:No niin naiset.... Tässä nyt sitten on musta muutama kuva ja voitte itse kommentoida, että onko mieheni kommentit mun jenkkakahvoista yms. ihan päin p....tä! Omasta mielestä en kyllä laihdutusta kaipaa, mutta kiinteytystä ja lihaksia kyllä.
Huomiokaa nyt sitten, että 8 kk on treenit ollut vähän sitä sun tätä kun vähän motivaatio miehen myötä laski, mutta nyt tuosta varmasti on hyvä lähteä kehittymään, vai mitä? Poseerata en osaa... mutta tuossa nyt jotain osviittaa siitä miltä näytän.
Nyt paljastan kyllä itseni täysin, mutta samapa tuo... En jaksanut alkaa naamaa piilottamaan....
Tintsu sanoi:Katsoin tästä ketjusta ensin nuo sun kuvat ja sitten luin aiempia viestejäsi
Mitkä jenkkakahvat? Missä? Upean näköinen vartalo, urheilullinen, naisellinen ja tasapainoinen! Oikea naisen vartalo, eikä pikkutytön.
Poikaystäväsi kommentit kuulostavat ihmeellisiltä, huonoitsetuntoisen ja epävarman teini-ikäisen pojan höpinöiltä. Miten kenenkään AIKUISEN naisen miesystävä voi kommentoida naisensa vartaloa, varsin kun se näyttää tuolta?! Älä missään nimessä anna komenttien latistaa itsetuntoasi (tiedän, helppo sanoa), minusta olet tosi kivan näköinen ihan tuollaisena. Ja vaikkei tässä kukaan niin vanha olekaan, niin sanonpa vain että tälläkin palstalla moni mimmi on ikäisiään huomattavasti paremman näköinen urheiluharrastusten vuoksi, kuten sinäkin.
Ei "se oikea" välttämättä löydy vain sieltä punttisalilta tai jääkiekkokaukalosta. Silloin kun natsaa, niin natsaa eikä toisen harrastuksilla ole mitään väliä. Varmaan on niin, että joku punttimimmeistä ei ottaisi ikinä itselleen miestä joka ei urheile, suotakoon se heille. Ei se elämä pelkää urheilemista ole, ainakaan meillä peruspirkoilla. Jos oikea tyyppi kävelee vastaan, juttua ja yhteistä tekemistä riittää ihan muistakin asioista kuin urheilusta. Eikä se vaivaa!!
Tuntuu niin saatanan urpolta, että aikuiset ihmiset kiinnittävät huomiota kumppanissaan ihan epäolennaisiin asioihin. En tietenkään oleta, että oma asteikkoni on se ainut ja oikea, mutta luulisin että suhteissa pääsisi huomattavasti pitemmälle kun rakastaisi ihmistä eikä ulkonäköä.
Minä olen käynyt sellaisen myllytyksen oman itsetunnon ja ulkonäön suhteen viimeisen 5 vuoden aikana ja toivon totisesti, että kaikki samojen asioiden kanssa kamppailevat naiset löytävät itsestään ja elämästään sen oikean ja alkuperäisen minän, jonka alle kaikki turha hapatus jää. Elämässä on joka päivä niin paljon pieniä ihania asioita, joille silmät avautuu vasta sitten kun on sinut itsensä kanssa.
Kun oppii arvostamaan itseään, oppii samalla aidosti arvostamaan myös kumppanissaan syvällisempiä asioita. Myös miesmaku saattaa muuttua aika radikaalisti Ainakin oma silloinen poikaystävä sai kenkää.
Juu, kuulostaa omaan korvaankin paskan länkytykselle mutta sainpahan avautua :thumbs:
Fluffy sanoi:Minunkin mielestäni olet kyllä upean näköinen, eikä mistään jenkkakahvoista ole tietoakaan. Se on kyllä kummallista, että miksi miehesi haluaa sanoa sinulle ulkonäöstä, tai ylipäätään mistään negatiivisia asioita? Kyllä kumppanin tehtävä on kehua ja kannustaa, eikä latistaa ja masentaa. Tottakai rehellisesti voi (negatiivisenkin) mielipiteensä kertoa, mutta senkin voi kyllä muotoilla niin, ettei se kuulosta haukkumiselta!
Olet kyllä ansainnut paremman miehen IMHO. :jahas:
Salitytsy sanoi:Samaa mieltä kuitenkin olen siitä, että varmasti voi hyvinkin sopia yhteen pari, joista toinen ei urheile, mutta jos ei edes osaa kannustaa ja kehua, vaikka ite ei harrastaiskaan niin se jo on aika iso puute parisuhdetta ajatellen. Jos ei millään tapaa halua rakkaansa harrastuksesta olla kiinnostunut eikä edes osaa olla tyytyväinen siihen, että nainen itestään pitää huolta niin jo on sitten miehellä vähän oman itsensä kanssa vähän jotain ongelmia.
Moni ystävä ja läheinen on sanonut, että mies ei todellakaan ansaitse mua eikä taida arvostaa pätkääkään. Ja tähän kaikkeen liittyy niin paljon muutakin kuin vain tämä harrastus/negatiiviset kommentit. Itse en arvostele miestäni mitenkään enkä ole tykännyt hänestä vähempää, vaikka hän ei urheile ja paidan alta pullottaa pieni kaljamaha, mutta jos hän todellakaan ei osaa tukea ja kannustaa mua harrastuksessani niin en tiedä onko hän todellakaan oikea mies mulle.
Tintsu sanoi:Juu, en tarkoittanutkaan ettei toisen harrastusta muka tarvitsisi tukea. Totta kai, ja osoittaa kiinnostusta vaikkei niin kamalasti kiinnostaisikaan. Niinhän mäkin teen kun mies selailee auto- ja venelehtiä. Itseasiassa on alkanut kiinnostaakin kun on saanut vähän perehdytystä asiaan!
Jotkut ihmiset vain ovat niin omanapaisia, että toisen asioista ei edes yritetä kiinnostua. Sellaiset ihmiset minä yleensä sivuutan olankohautuksella. Esimerkiksi jos baarissa tapaa jonkun tyypin, jonka kanssa alkaa juttelemaan. Jos mies puhuu koko ajan itsestään, se on ihan kamalaa!!! Mitä enenmmän mies kyselee minusta (kaikkihan tykkäävät puhua itsestään), sitä enemmän mies minua kiinnostaa. Niin yksinkertaista :D
Ajattelin ihan samaa, että oma miehesi ei ole tyytyväinen itseensä ja purkaa pahaa mieltään sinuun koska sinä pidät itsestäsi huolta. Mutta ihan hölmöä, että hän arvostelee sinun jenkkakahvojasi (oletettuja ), jos itsekin omaa kessin. Niin perinteistä, miehet saavat olla millaisia vätyksiä tahansa, mutta naisen tulee aina olla timmi, plaaaah.
Salitytsy sanoi:Nyt paljastan kyllä itseni täysin, mutta samapa tuo... En jaksanut alkaa naamaa piilottamaan....
Mäyräkoira sanoi:Timmi ja kauniin mallinen kroppa. Ei voi olla kuin kateellinen.
Tuo tatuointi navan ympärillä on muuten tosi nätti.