Treenit ja ruokavalio kohdalleen!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mäyräkoira sanoi:
IMHO en tahtoisi, että mieheni kävisi salilla yhtä aikaa kanssani.

tää on vähän pihalla... IMHO?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
-pipsa- sanoi:
tää on vähän pihalla... IMHO?

Yksi ainakin suht. yleinen suomennos vaihtoehto tuolle on In My Honest Opinion:) .

lewe sanoi:
Kiitos Gilly! Ja joo, kyllä se mun minttusuklaa on nimenomaan palkkaria. Täytyykin etsiskellä minttusuklaan makuista proteiinijauhetta... :hyper:

No ainakin Pakkiksen kaupassa on tuo Optimum Nutrition jossa on
Energiaa 1566 kj/374 kcal
Proteiinia 78,2 g
Hiilihydraatteja 10,2 g
Rasvaa 5,1g

Eli yhdessä desin annoksessa on 3g hiilareita. :) Toinen mitä itse mietiskelin aamulla, voisi olla: maustamatonta heraa maitoon ja minttukaakaojauhetta (jos sitä vielä myydään?) niin nam!

Zone-sarja -42%
Tässä muutama kuva liitteenä

No niin naiset.... Tässä nyt sitten on musta muutama kuva ja voitte itse kommentoida, että onko mieheni kommentit mun jenkkakahvoista yms. ihan päin p....tä! Omasta mielestä en kyllä laihdutusta kaipaa, mutta kiinteytystä ja lihaksia kyllä.
Huomiokaa nyt sitten, että 8 kk on treenit ollut vähän sitä sun tätä kun vähän motivaatio miehen myötä laski, mutta nyt tuosta varmasti on hyvä lähteä kehittymään, vai mitä? Poseerata en osaa... mutta tuossa nyt jotain osviittaa siitä miltä näytän.

Nyt paljastan kyllä itseni täysin, mutta samapa tuo... En jaksanut alkaa naamaa piilottamaan....

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Rohkeasti laitoit kuvat esille:thumbs:

Tässä täysin amatöörin kommentit, pro:t osaavat sitten kommentoida tarkemmin. Minusta sinä näytät hyvältä, sporttiselta ja liikunnalliselta. Jenkkakahvasi ovat kyllä enemmänkin itsetuntonnon puolella. Mutta kaikkihan on loppujen lopuksi kiinni siitä, mitä sinä itse haluat. Pääasiahan kuitenkin on aina oma hyvä olo, vai mitä;)

hannelek22 sanoi:
Huomenta!

Rohkeasti laitoit kuvat esille:thumbs:

Tässä täysin amatöörin kommentit, pro:t osaavat sitten kommentoida tarkemmin. Minusta sinä näytät hyvältä, sporttiselta ja liikunnalliselta. Jenkkakahvasi ovat kyllä enemmänkin itsetuntonnon puolella. Mutta kaikkihan on loppujen lopuksi kiinni siitä, mitä sinä itse haluat. Pääasiahan kuitenkin on aina oma hyvä olo, vai mitä;)

Kiitos :)

Mietin kyllä monta kertaa kuvien laittamista, mutta sitten ajattelin, että samapa tuo... ja vaikka oisin naamani piiloon pistänyt niin kyllä tutut tunnistaisivat jo pelkästään tatuointien perusteella, joten nyt on ainakin sitten paljastuttu, mutta kerran täällä vain eletään niin pitäähän sitä "riskejä" ottaa :rock:

Mulle tuli noista kuvista vähäsen mieleen Eva Wahlström... :) Lukasin kerralla koko threadin läpi ja täytyy sanoa, että kirjotusten takana tuntuis olevan fiksu ja sporttinen mimmi, reeni ja ruokapuoli ovat molemmat suht hyvällä mallilla - mutta älä ihmeessä anna poikakaverisi lannistaa intoasi urheiluun! Muutenkin, vaikka saisit kuvistasi ja missä tahansa muuallakin kommentteja ulkonäöstäsi, on mielestäni kaiken lähdettävä siitä, millaisena itse itsensä näkee ja millaisessa kropassa itse viihtyy, eikä pyrkiä täyttämään muitten vaatimuksia.

Tsemppiä kovasti reeneihin, sinulla on kaikki mahdollisuudet saavuttaa tavoitteesi, mitä ikinä ne sitten ovatkin! :whip:

Emmah sanoi:
Mulle tuli noista kuvista vähäsen mieleen Eva Wahlström... :) Lukasin kerralla koko threadin läpi ja täytyy sanoa, että kirjotusten takana tuntuis olevan fiksu ja sporttinen mimmi, reeni ja ruokapuoli ovat molemmat suht hyvällä mallilla - mutta älä ihmeessä anna poikakaverisi lannistaa intoasi urheiluun! Muutenkin, vaikka saisit kuvistasi ja missä tahansa muuallakin kommentteja ulkonäöstäsi, on mielestäni kaiken lähdettävä siitä, millaisena itse itsensä näkee ja millaisessa kropassa itse viihtyy, eikä pyrkiä täyttämään muitten vaatimuksia.

Tsemppiä kovasti reeneihin, sinulla on kaikki mahdollisuudet saavuttaa tavoitteesi, mitä ikinä ne sitten ovatkin! :whip:

Kiitos kiitos :worship:
Kun laitoin kuvat tänne niin otin heti sellasen asenteen valmiiksi, että otan avosylin vastaan niin positiiviset kuin negatiivisetkin kommentit. En aio kenenkään kommenteista vetää herneitä nenään vaan haluan vain muiden naisten mielipiteitä kun harvemmin naiset sanovat mielipiteitään toisilleen ulkonäön suhteen.... salaa vain kyttäillään ja arvostellaan. Nyt saa sanoa suoraan enkä aio loukkaantua, jos nyt joku antaiskin vähän ikävääkin palautetta....

Mutta se on totta, että itsehän sen tietää parhaiten, että mihin on tyytyväinen... sanoi muut mitä tahansa. Silti olen ehkä vähän luonteeltani sellainen, että varsinkin miehen sanat otan vähän turhankin vakavasti ja kukapa nyt tahtoisi oman miehen kommentoivan aina vain negatiivisia kommentteja..... joskus ne sitten vaan lannistaa. Ja yksi syy siihen miksi joskus otan vähän liian vakavasti kommentit mun kropasta liittyy siihen, että mua pienenä haukuttiin läskiksi ja en ollu suosituimpia tyttöjä....
Voin kyllä kuitenkin rehellisesti myöntää, että en itsekään tällä hetkellä ehkä oo aivan täysin tyytyväinen, sillä paremmassakin kunnossa oon ollu, mutta en kylläkään laihtua haluaisi vaan tiukentua ja saada lihasta takaisin, joka jossain välissä hiukka pääsi katoamaan.....

Ensinnä on pakko kyl sanoo et noissa kuvis on mun mielestä aika hottis beibe :thumbs:

Ite oon 175cm ja painan tällähetkellä 65kg... Mulla on ihan sama ongelma ku sulla... kroppaan oon muuten tyytyväinen, mut nuo jenkkikset haluisin saada katoamaan (ja ehkä vähän tuolta takapuolestakin)... mut ne viimiset pari kiloa on nii sairaan vaikee puottaa ku ei kuitenkaan haluu menettää vaivalla hankittuja vähiä lihaksia! :curs:

Vaikka mulle tulee kommentteja lähipiiriltä, ettei tarvis enää yhtään laihtua, niin itehän sitä parhaiten tietää ne omat rajat jne... (ja miltä itse haluaa näyttää, kun sisko on sitä mieltä et oon pian iha miehen näköne :david: )

Mä aloin pitämään ruokapäiväkirjaa ja ens viikolla saan sitte ruokavalion ja viel tehdään siihen treeni ohjelma jonka avulla pyrin saamaan itteni kesäks kiinteemmäks ku koskaa enne :evil: (kun itellä ei ole nii hirveesti tietoo nuista ruoka-jutuista, kun se on jäänyt vähä huomiotta, niin toi ruokavalion "ostaminen" oli iha hyvä vaihtis... sitä on sit helppo muokkailla tarkotuksen mukaa)

Tsemppiä :thumbs: sullekki tavotteeseen! Ja tärkeintähän on oma tyytyväisyys! Jos muutkin tykkää nii son vaa plussaa :hyper:

Sitte vähä :offtopic:

Kun teen treenin päälle aina 30 minuutin aeroobisen, niin kannattaako se tehdä sellasella rasvanpoltto sykkeellä... Ku yleensä oon tehny sen melkosella "hiki-spurtilla", mut luin tots aikasemmi et se nappaa sit lihaksesta messiin (tai jotai sinnepäin) Et oisko sellane reipas kävely (6-6,5km/h) parempi vaihtoehto ja säästää ne kunnon hikoilut sitte niille "aeroobisille" päiville ku ei punttia nostella....

Toivottavasti nyt joku ymmärsi mitä haen tässä takaa :D

Voe herranpieksut!! Melkonen jenkkakahva sillä kundillas päässä taitaa olla!! Sori vaan :) Näytät tosi hyvältä ja lihastakin on selvästi. Jatka vain samaan malliin reippaana tyttönä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salitytsy sanoi:
No niin naiset.... Tässä nyt sitten on musta muutama kuva ja voitte itse kommentoida, että onko mieheni kommentit mun jenkkakahvoista yms. ihan päin p....tä! Omasta mielestä en kyllä laihdutusta kaipaa, mutta kiinteytystä ja lihaksia kyllä.
Huomiokaa nyt sitten, että 8 kk on treenit ollut vähän sitä sun tätä kun vähän motivaatio miehen myötä laski, mutta nyt tuosta varmasti on hyvä lähteä kehittymään, vai mitä? Poseerata en osaa... mutta tuossa nyt jotain osviittaa siitä miltä näytän.

Nyt paljastan kyllä itseni täysin, mutta samapa tuo... En jaksanut alkaa naamaa piilottamaan....

Katsoin tästä ketjusta ensin nuo sun kuvat ja sitten luin aiempia viestejäsi :eek:

Mitkä jenkkakahvat? Missä? Upean näköinen vartalo, urheilullinen, naisellinen ja tasapainoinen! Oikea naisen vartalo, eikä pikkutytön.

Poikaystäväsi kommentit kuulostavat ihmeellisiltä, huonoitsetuntoisen ja epävarman teini-ikäisen pojan höpinöiltä. Miten kenenkään AIKUISEN naisen miesystävä voi kommentoida naisensa vartaloa, varsin kun se näyttää tuolta?! Älä missään nimessä anna komenttien latistaa itsetuntoasi (tiedän, helppo sanoa), minusta olet tosi kivan näköinen ihan tuollaisena. Ja vaikkei tässä kukaan niin vanha olekaan, niin sanonpa vain että tälläkin palstalla moni mimmi on ikäisiään huomattavasti paremman näköinen urheiluharrastusten vuoksi, kuten sinäkin.

Ei "se oikea" välttämättä löydy vain sieltä punttisalilta tai jääkiekkokaukalosta. Silloin kun natsaa, niin natsaa eikä toisen harrastuksilla ole mitään väliä. Varmaan on niin, että joku punttimimmeistä ei ottaisi ikinä itselleen miestä joka ei urheile, suotakoon se heille. Ei se elämä pelkää urheilemista ole, ainakaan meillä peruspirkoilla. Jos oikea tyyppi kävelee vastaan, juttua ja yhteistä tekemistä riittää ihan muistakin asioista kuin urheilusta. Eikä se vaivaa!!

Tuntuu niin saatanan urpolta, että aikuiset ihmiset kiinnittävät huomiota kumppanissaan ihan epäolennaisiin asioihin. En tietenkään oleta, että oma asteikkoni on se ainut ja oikea, mutta luulisin että suhteissa pääsisi huomattavasti pitemmälle kun rakastaisi ihmistä eikä ulkonäköä.

Minä olen käynyt sellaisen myllytyksen oman itsetunnon ja ulkonäön suhteen viimeisen 5 vuoden aikana ja toivon totisesti, että kaikki samojen asioiden kanssa kamppailevat naiset löytävät itsestään ja elämästään sen oikean ja alkuperäisen minän, jonka alle kaikki turha hapatus jää. Elämässä on joka päivä niin paljon pieniä ihania asioita, joille silmät avautuu vasta sitten kun on sinut itsensä kanssa.

Kun oppii arvostamaan itseään, oppii samalla aidosti arvostamaan myös kumppanissaan syvällisempiä asioita. Myös miesmaku saattaa muuttua aika radikaalisti :) Ainakin oma silloinen poikaystävä sai kenkää.

Juu, kuulostaa omaan korvaankin paskan länkytykselle mutta sainpahan avautua :thumbs:

Minunkin mielestäni olet kyllä upean näköinen, eikä mistään jenkkakahvoista ole tietoakaan. Se on kyllä kummallista, että miksi miehesi haluaa sanoa sinulle ulkonäöstä, tai ylipäätään mistään negatiivisia asioita? Kyllä kumppanin tehtävä on kehua ja kannustaa, eikä latistaa ja masentaa. Tottakai rehellisesti voi (negatiivisenkin) mielipiteensä kertoa, mutta senkin voi kyllä muotoilla niin, ettei se kuulosta haukkumiselta!

Olet kyllä ansainnut paremman miehen IMHO. :jahas:

Tintsu sanoi:
Katsoin tästä ketjusta ensin nuo sun kuvat ja sitten luin aiempia viestejäsi :eek:

Mitkä jenkkakahvat? Missä? Upean näköinen vartalo, urheilullinen, naisellinen ja tasapainoinen! Oikea naisen vartalo, eikä pikkutytön.

Poikaystäväsi kommentit kuulostavat ihmeellisiltä, huonoitsetuntoisen ja epävarman teini-ikäisen pojan höpinöiltä. Miten kenenkään AIKUISEN naisen miesystävä voi kommentoida naisensa vartaloa, varsin kun se näyttää tuolta?! Älä missään nimessä anna komenttien latistaa itsetuntoasi (tiedän, helppo sanoa), minusta olet tosi kivan näköinen ihan tuollaisena. Ja vaikkei tässä kukaan niin vanha olekaan, niin sanonpa vain että tälläkin palstalla moni mimmi on ikäisiään huomattavasti paremman näköinen urheiluharrastusten vuoksi, kuten sinäkin.

Ei "se oikea" välttämättä löydy vain sieltä punttisalilta tai jääkiekkokaukalosta. Silloin kun natsaa, niin natsaa eikä toisen harrastuksilla ole mitään väliä. Varmaan on niin, että joku punttimimmeistä ei ottaisi ikinä itselleen miestä joka ei urheile, suotakoon se heille. Ei se elämä pelkää urheilemista ole, ainakaan meillä peruspirkoilla. Jos oikea tyyppi kävelee vastaan, juttua ja yhteistä tekemistä riittää ihan muistakin asioista kuin urheilusta. Eikä se vaivaa!!

Tuntuu niin saatanan urpolta, että aikuiset ihmiset kiinnittävät huomiota kumppanissaan ihan epäolennaisiin asioihin. En tietenkään oleta, että oma asteikkoni on se ainut ja oikea, mutta luulisin että suhteissa pääsisi huomattavasti pitemmälle kun rakastaisi ihmistä eikä ulkonäköä.

Minä olen käynyt sellaisen myllytyksen oman itsetunnon ja ulkonäön suhteen viimeisen 5 vuoden aikana ja toivon totisesti, että kaikki samojen asioiden kanssa kamppailevat naiset löytävät itsestään ja elämästään sen oikean ja alkuperäisen minän, jonka alle kaikki turha hapatus jää. Elämässä on joka päivä niin paljon pieniä ihania asioita, joille silmät avautuu vasta sitten kun on sinut itsensä kanssa.

Kun oppii arvostamaan itseään, oppii samalla aidosti arvostamaan myös kumppanissaan syvällisempiä asioita. Myös miesmaku saattaa muuttua aika radikaalisti :) Ainakin oma silloinen poikaystävä sai kenkää.

Juu, kuulostaa omaan korvaankin paskan länkytykselle mutta sainpahan avautua :thumbs:

Kiitos kovasti :)
Kyllä on kiva saada positiivista palautetta kun sitä todellakaan en oo saanut ainakaan juuri siltä, jolta sitä eniten toivoisi. Tuntuuhan se pahalta kun itse hulluna käy salilla ja yrittää pitää itsensä kunnossa niin omalla miehellä ei oo muuta kuin negatiivista sanottavaa. Mutta me tuossa "tyttöjen" kanssa päädyttiin siihen, että kommentit juontaa juurensa siitä, että hän ei ole itseenä tyytyväinen ollenkaan ja on tavallaan vaan katellinen mulle kun mä jaksan urheilla ja pitää itteni kunnossa. Ja ehkäpä myös siksi, että pelkää jonkun salimiehen vielä mut nappaavan tai jotain....ken tietää mitä miesten päässä liikkuu.

Samaa mieltä kuitenkin olen siitä, että varmasti voi hyvinkin sopia yhteen pari, joista toinen ei urheile, mutta jos ei edes osaa kannustaa ja kehua, vaikka ite ei harrastaiskaan niin se jo on aika iso puute parisuhdetta ajatellen. Jos ei millään tapaa halua rakkaansa harrastuksesta olla kiinnostunut eikä edes osaa olla tyytyväinen siihen, että nainen itestään pitää huolta niin jo on sitten miehellä vähän oman itsensä kanssa vähän jotain ongelmia.

Moni ystävä ja läheinen on sanonut, että mies ei todellakaan ansaitse mua eikä taida arvostaa pätkääkään. Ja tähän kaikkeen liittyy niin paljon muutakin kuin vain tämä harrastus/negatiiviset kommentit. Itse en arvostele miestäni mitenkään enkä ole tykännyt hänestä vähempää, vaikka hän ei urheile ja paidan alta pullottaa pieni kaljamaha, mutta jos hän todellakaan ei osaa tukea ja kannustaa mua harrastuksessani niin en tiedä onko hän todellakaan oikea mies mulle.

Fluffy sanoi:
Minunkin mielestäni olet kyllä upean näköinen, eikä mistään jenkkakahvoista ole tietoakaan. Se on kyllä kummallista, että miksi miehesi haluaa sanoa sinulle ulkonäöstä, tai ylipäätään mistään negatiivisia asioita? Kyllä kumppanin tehtävä on kehua ja kannustaa, eikä latistaa ja masentaa. Tottakai rehellisesti voi (negatiivisenkin) mielipiteensä kertoa, mutta senkin voi kyllä muotoilla niin, ettei se kuulosta haukkumiselta!

Olet kyllä ansainnut paremman miehen IMHO. :jahas:

:worship: :worship:
Tässähän aivan punastuu kun naiset kehuu näin kovasti. Kiitos oikeasti kaikille todella paljon. Nämä positiiviset kommentit kyllä piristävät mukavasti, sillä välillä kyllä alkas jo fiilikset menemään kun oma mies ei osaa kannustaa ja aloin liiankin tarkasti itseäni peilistä tarkkailemaan ikävien kommenttien jälkeen.

Ja samaa mieltä olen kanssasi EHDOTTOMASTI, että kumppanin nimenomaan pitäis kannustaa ja kehua ja jos ei osaa sitä tehdä niin ois sitten mielummin hiljaa. Saahan sitä toki sanoa rehellisesti aina mielipiteensä, mutta voi kauniimminkin sanoa tai suodattaa ikävimmät sanat kommenteistaan. Ja mun mielestä vaan sellaisen ihmisen ei pitäis kommentoida mitään joka todellakaan ei itse liiku ollenkaan eikä tiedä salista/urheilusta pätkän vertaa.
Oon yrittänyt selittääkin, että jos se haluaa jonkun tikkulaihan naisen niin sellasta musta ei saa, sillä mä en käy salilla siksi, että näyttäisin joltain langanlaihalta missineitokaiselta vaan haluan näyttää treenatulta ja hyvällä säkällä mä vaan kasvan enkä pienene!!!! Se vaan ei taida mennä ukolla jakeluun vaan kauhistelee painoa ja sitä kun syön niin monta kertaa jne. Eihän se tarkota, että on läski, jos painaa enempi!! Sehän siinä merkkaa, että miltä näyttää ja se, että onko siitä painosta suurin osa muuta kuin läskiä! Vai mitä tytsyt?

Ja treeneistä sen verran, että oon nyt vähän vähentänyt tuota treenin päälle fillarointia. Teen sitä vain yhtenä tai kahtena treenipäivänä ja en mitenkään "täysillä". Mutta sitten oon ottanu salitreenin vastapainoksi vko-ohjelmaan takaisin combat-tunnin yhdelle päivälle. Ja spinningissä käyn kerran vkossa myös. Eiköhän tässä vielä kesään mennessä olla hyvässä kunnossa.

Salitytsy sanoi:
Samaa mieltä kuitenkin olen siitä, että varmasti voi hyvinkin sopia yhteen pari, joista toinen ei urheile, mutta jos ei edes osaa kannustaa ja kehua, vaikka ite ei harrastaiskaan niin se jo on aika iso puute parisuhdetta ajatellen. Jos ei millään tapaa halua rakkaansa harrastuksesta olla kiinnostunut eikä edes osaa olla tyytyväinen siihen, että nainen itestään pitää huolta niin jo on sitten miehellä vähän oman itsensä kanssa vähän jotain ongelmia.

Moni ystävä ja läheinen on sanonut, että mies ei todellakaan ansaitse mua eikä taida arvostaa pätkääkään. Ja tähän kaikkeen liittyy niin paljon muutakin kuin vain tämä harrastus/negatiiviset kommentit. Itse en arvostele miestäni mitenkään enkä ole tykännyt hänestä vähempää, vaikka hän ei urheile ja paidan alta pullottaa pieni kaljamaha, mutta jos hän todellakaan ei osaa tukea ja kannustaa mua harrastuksessani niin en tiedä onko hän todellakaan oikea mies mulle.

Juu, en tarkoittanutkaan ettei toisen harrastusta muka tarvitsisi tukea. Totta kai, ja osoittaa kiinnostusta vaikkei niin kamalasti kiinnostaisikaan. Niinhän mäkin teen kun mies selailee auto- ja venelehtiä. Itseasiassa on alkanut kiinnostaakin kun on saanut vähän perehdytystä asiaan!

Jotkut ihmiset vain ovat niin omanapaisia, että toisen asioista ei edes yritetä kiinnostua. Sellaiset ihmiset minä yleensä sivuutan olankohautuksella. Esimerkiksi jos baarissa tapaa jonkun tyypin, jonka kanssa alkaa juttelemaan. Jos mies puhuu koko ajan itsestään, se on ihan kamalaa!!! Mitä enenmmän mies kyselee minusta (kaikkihan tykkäävät puhua itsestään), sitä enemmän mies minua kiinnostaa. Niin yksinkertaista :D

Ajattelin ihan samaa, että oma miehesi ei ole tyytyväinen itseensä ja purkaa pahaa mieltään sinuun koska sinä pidät itsestäsi huolta. Mutta ihan hölmöä, että hän arvostelee sinun jenkkakahvojasi (oletettuja :) ), jos itsekin omaa kessin. Niin perinteistä, miehet saavat olla millaisia vätyksiä tahansa, mutta naisen tulee aina olla timmi, plaaaah.

Tintsu sanoi:
Juu, en tarkoittanutkaan ettei toisen harrastusta muka tarvitsisi tukea. Totta kai, ja osoittaa kiinnostusta vaikkei niin kamalasti kiinnostaisikaan. Niinhän mäkin teen kun mies selailee auto- ja venelehtiä. Itseasiassa on alkanut kiinnostaakin kun on saanut vähän perehdytystä asiaan!

Jotkut ihmiset vain ovat niin omanapaisia, että toisen asioista ei edes yritetä kiinnostua. Sellaiset ihmiset minä yleensä sivuutan olankohautuksella. Esimerkiksi jos baarissa tapaa jonkun tyypin, jonka kanssa alkaa juttelemaan. Jos mies puhuu koko ajan itsestään, se on ihan kamalaa!!! Mitä enenmmän mies kyselee minusta (kaikkihan tykkäävät puhua itsestään), sitä enemmän mies minua kiinnostaa. Niin yksinkertaista :D

Ajattelin ihan samaa, että oma miehesi ei ole tyytyväinen itseensä ja purkaa pahaa mieltään sinuun koska sinä pidät itsestäsi huolta. Mutta ihan hölmöä, että hän arvostelee sinun jenkkakahvojasi (oletettuja :) ), jos itsekin omaa kessin. Niin perinteistä, miehet saavat olla millaisia vätyksiä tahansa, mutta naisen tulee aina olla timmi, plaaaah.

Miehet ja niiden putkiaivot... niitä kun oppisi ymmärtämään niin olisi elämä helpompaa :) Mutta en nyt yleistä kuitenkaan, onhan niitä ihaniakin miehiä olemassa, jotka osaa arvostaa naistaan ja näyttävät sen myös naiselleen eikä vain kavereilleen. Mua vaan niin kovaa risoo se, että mies vaatii naista olemaan hyvässä kunnossa ja sellanen ketä kehtaa näytellä muille, mutta itte ei niin jaksa omasta ulkonäöstään pitää huolta.
Voin mä rehellisesti myöntää, että oishan se kiva kulkea sellasen hyvä kroppaisen miehen kanssa kaupungilla ja rannalla joka enempi näyttäis sellaselta mun tyyliseltä mieheltä ja pitäis kans itestään huolta kuin sellasen kanssa, joka ei yhtään välitä kropastaan ja ollaan varmasti muiden silmissä ihan kuin eri planeetoilta.... Ja niin kai me kyllä oikeestikin taidetaan olla eikä vain muiden silmissä...

IMHO oot kyllä ihan mega beibe :D
Ja sun miehellä on kierot silmät jos se sääntää jotain sun muka olemassaolevista jenkkakahvoista. Mukavan sopusuhtainen vartalo ja mun mielestä muutenkin asiat kohdallaan. Ja jos saan sanoa suoraan niin aika, öhm, :david: :ltä kuulostaa toi sun poikaystävä.
Jatka vaan samaan malliin ja pidä positiivinen asenne yllä! Salia, treeniä, hyvää ruokaa ja tervettä rakkautta itseään kohtaan :rock:

Olet todella upean näköinen nainen:thumbs: !!! Sais kyllä sun miehes olla ylpeä siitä, että saa olla noin kauniin naisen kanssa!!! TOivottavasti hän pian osaa avata silmänsä ja huomata asioiden oikeanlaidan ja laakkaa huonontamasta sinun oloasi.

Salitytsy sanoi:

Timmi ja kauniin mallinen kroppa. Ei voi olla kuin kateellinen. :)

Tuo tatuointi navan ympärillä on muuten tosi nätti.

Mäyräkoira sanoi:
Timmi ja kauniin mallinen kroppa. Ei voi olla kuin kateellinen. :)

Tuo tatuointi navan ympärillä on muuten tosi nätti.

Kiitos :worship:
Just tatuointien takia en jaksanutkaan alkaa piilottamaan mun kasvoja kuvista, sillä kuitenkin tatuoinnit paljastais mut. Itsekin olen tuohon napatatskaan todella tyytyväinen, vaikka moni aina jaksaakin kysellä, että mitäs sitten kun tulen raskaaksi... eiks se sitten veny jne.? No niin no.... Entäpä jos en halua tulla koskaan raskaaksi... siinäpä miettimistä :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom