Treenipaita joka ei ala haisemaan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pesin housut parilla desillä kloriittia. Tuli mielenkiintoisen näköiset..musta väri muuttui ruskeaksi ja sitten jotain ybersiistejä random oransseja läiskiä! Taidetta.

Sori, mut ei helvetti tälle mä nauroin! Nauran vieläkin. Hyvin onnistu näköjään kloriittipesu :hyvä:

oma kokemus on että mikään paita ei ala haisemaan kun osaa jokaisen käyttökerran jälkeen pestä, mä en ikimaailmassa treenais samoilla tamineilla kun edellis päivän treenissä. ja jos ei jätä salikassiin 10 tunniks hikisinä vaan tunkee koneeseen niin raikkaiksi tulee:) tosin tuo jälkimmäinen sattuu mulla tapahtumaan aika usein ku oon niin hapoilla kun pääsen kotiin:)

kyl semmonenki on tullu bongattua!! tai kakski. yhel viel semmoset tiukat speedot jalassa. :D

Kjj

Onkohan näihin tullut 13 vuodessa mitään materiaalipäivityksiä
Itsellä ainakin yksi merinovillapaita löytyy ja se ei kyllä ala haisemaan ei sitten millään.
Luulisi kuitenkin että salille löytyisi joku parempikin materiaali?

En kyl tiiä, tuntuu noi teknisetki alkavan haista. Lie paras ostaa vitun halpoja paitoja ja heittää menee sitä tahtia ku haisee

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BioLuvililla on sport pesuaine ja siihen lorauttaa sekaan vähän desinfioivaa Sanytol pyykinpesuainetta niin tolla kombolla itsellä pysyny vaatteet fressinä.
Ja sit on tietty noita hajunpoistoon tarkotettuja pesuaineita niinkun esim Dr. Beckmann. Lähti muuten navettahommissa päällä olleesta t-paidastakin se pinttynyt paskanhaju tuolla aineella.

Ite oon huomannu että jotkut tekniset paidat alkaa haisemaan ihan helvetin herkästi. Ja yleensä pyrin pistämään pesuun jo treenin jälkeen.

Mieto klorite on toiminut. Loraus sangolliseen vettä ja liottaa siellä 15min ennen koneeseen laittoa. Sitte haisee uimahallille, mutta parempi sekin kuin se kusen haju. Etikkaa pitääkin kokeilla.

60c pesua ei viitsi kokeilla, tulee napapaitoja. Mutta kertokaa miksi kaikki vaatteet kutistuvat lähinnä pituussuunnassa?

Itse pesen kaikki tekniset urheilupaidat aina 60c, ei tarvitse mitään vahvoja pesuaineita eikä yksikään paita ole kutistunut napapaidaksi ja vaatteet aina raikkaat. Rohkeasti vaan koneeseen ja 60c ohjelma

Ensin kloriitilla pesukoneessa 40 astetta.
Sen jälkeen 90 asteen pesu missä esipesussa väkiviinaetikkaa ja pesuaineen seassa vanish oxy action tms. vastaava tehoaine, huuhteluaineena ruokasooda.

Vaihtoehtoisesti pelkästään sama kuin edelliskohta, mutta 60 asteen pesu. Ite pesen kaiken aina vähintään 60 astetta. 40 asteessa kun pesen niin paidan selkä haisee hyvin nopeasti persereiästä tulevalle eritteelle.

Ihan tavan t-paitoja ja huppareita tulee käytettyä salilla ja ihan normipesuaineella pestyä 40 asteessa eikä niihin mitään hajuja jää (huuhteluaine tuoksuu jos tulee käytettyä). Vaatteet menee kylläkin käytännössä heti treenin jälkeen pesuun..

Suositut

Back
Ylös Bottom