Pakko kokeilla onnea; Miten ois verensokerin lasku? Ota voimajuomaa mukaan salille ja kokeile. Muutoin kuulostaisi joltain imeytymishäiriöltä.
Mitä mie ottaisin voimajuomaks?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kokeilla onnea; Miten ois verensokerin lasku? Ota voimajuomaa mukaan salille ja kokeile. Muutoin kuulostaisi joltain imeytymishäiriöltä.

Mitä mie ottaisin voimajuomaks?![]()

Mun veikkaus on huono tankkaus ennen reeniä...4h on liian pitkä aika varsinkin kun on kyseessä raskastyö! Hitto kun meikäläinen on ainakin niin nälissään kun kotiudun 16 maissa ja huom käyn vain koulussa ja sielä tulee syötyä aina hyvin ruokatunnilla :D Toinen mikä tuli mieleen on ylirasitus/ylikunto ? Sanoit lisääväs aerobista salin lisäksi reilusti...saatko riittävästi lepoa ? Ja sitten tuo ravintopuoli...Ota huomioon että raskas fyysinen työ kuluttaa myös kaloreita aika rajusti...helposti sellaset 1500-2000kcal palaa työpäivän aikana, joten varmista että saat tarpeeksi kaloreita. Siihen avuksi voin lämpimästi suositella kalorilaskuri.fi sivustoa![]()

ATL sanoi:(En kerinnyt edittaa ajoissa, sori tubla)
Eli salillakin tarvitaan tuo ainakin yli 30s kestävä suoritus maitohappoihin? Eli varmaan riippuu millä painoilla tekee. Itse kun noi supersarjat tein painoilla joilla sain 6-8 toistoa niin yhteensätoistoja tuli 12-16 jossa ei mennyt kuin se 20s.
Tee ensin ne normaalit kyykyt ja hackit tms. ja sen jälkeen nouse prässissä loivalla lämmittelypyramidilla seillaiseen painoon jolla teet tiukan kympin, itselläni se on noin 410kg.
Lataa jalanojennuskoneeseen paino jolla teet todella kovan 15-18 toiston sarjan ja aloita...
Tee reisienojennuskoneessa ja prässissä supersettejä joissa ensin tehdään jalkojen ojennukset 15-18 toiston tiukka sarja siis todellakin tiukka ja kävellään sitten suoraan valmiiksi ladattuun prässiin jossa tehdään heti valittömästi perään todella tiukka kymppin (tärkeää!! prässissä jalat 10cm päässä toisistaan ja kantapäät ihan jalkalevyn alaosaan).
Tämän jälkeen katso kellosta 2 minuutin välitauko ja kävele takaisin jalanojennuskoneeseen ja kun 2 min on ohi tee sama setti välittömästi uudestaan ja tee tätä supersettiä ainakin kolme kierrosta, niin tutustut maitohapon ihmeelliseen mailmaan.
Alle 10 toiston sarjat jaloille ovat voimanostotreeniä, kokeile vaihteeksi kunnon kehonrakennusharjoittelua..
Aika killeri treeniltä vaikuttaa kun lueskelee. Eipä ihme ettei ole juuri tullut törmättyä maitohappoon kun tuo treeni on kummiskin aika kaukana siitä mikä on itselleni tarkoituksenmukaista/hyödyllistä.jorimantysalo: Tuohon äkilliseen lisääntymiseen, että jos siitä johtuu, niin meinaisiko siis sitä että henkilö ei olisi hoitanut lämmittelyä kunnolla?
Mulla tuli monesti huono olo kreatiinista. Ennen ja jälkeen treenin otin ja yleensä vasta treenin jälkeen tuli tosi ärsyttävä kuvotus.
Jossain oli juttua,että eri merkkiset kreat voi vaikuttaa eri tavalla. No kuitenkin ,kun jätin kreatiinin pois, loppui pahoinvointi.
Komppailen. Kokeiles vetää viikko ihan kunnolla ruokaa. Eli katot että tulee AINAKIN tarpeeks ruokaa, vaikka sitten vähä liikaaki. Ja toi on totta että 4h iha liian pitkä aika. 90-30min ennen treeniä ruokaa koneeseen.
Ja toi oli loistava ehotus toi ylikunto... Meinaa se vois tosiaan olla maholline.
Gymholic:Millanen olo on muuten? Väsyny jne? Tsekkkailes toi tredi:http://www.pakkotoisto.com/treeni/61134-pikkutoiston-pakkojaettilaeinen-ylikunto/
Ja kato tosiaa toi paljo kulutat ton liikunnan ja tommosen työn kanssa. Itellä ainaki oli pikku shokki ku ekaa kertaa katoin et melkee 4000kcal pitää vetää päiväs :P
Aika paljon vastauksia tullut tähän pahoinvointiin liittyen, mutta annanpa omanlaisen kuvan tai vastauksen asiaan liittyen. Eli itellä on ollut pari viikkoa sama homma, että oksettaa/yököttää. Erityisesti aamupalan (n. 7.30) ja koulussa (n.10.00) aikana tulee huono olo ja rupeaa oksettamaan. Itse tykkään syödä kananmunia aamulla, joten paistan paistinpannulla n. 3-4kpl ja pistelen menemään tai sitten keittämällä riippuu päivästä. Oon parinkuukauden sisällä lisännyt kananmunan syöntiä hurjasti, vaikka oon sanotaan viikoittain niitä syönyt elämän aikana, mutta nyt siis lisännyt niiden käyttöä. Itselläni tämä ainakin on saanut aikaa oksettavan fiiliksen päivälle. Myös, esim maitorahkan käyttö jota oon nyt jokailta syönyt purkin päivässä syksystä lähtien. Joten, jos syö liikaa niin kai sekin rupeaa tuppaamaan korvista ulos ja saamaan pahanolon tunteen.
Eli siis, jos esim oot jonkun ruoka-aineen suurkuluttaja ja tykkäät syödä esim rahkaa iltaisin (itse ananaksen kanssa) niin olisiko se rahkan syöminen toteutettava jossain muussa muodossa, esim blenderin kanssa saa tosi hyvii juomia aikaan ja menee paremmin kurkustakin alas, kuin tahmea rahka? Viellä, että jos tuppaat syömään suuria määriä ruokaa esim kanaa ja riisiä kuten joku täällä jo mainitsi, niin olisi hyvä lajitella se suuri ruoka-annos pienempiin osiin, kuin siihen että syö kaikki kerrallaan..
Tää on nyt mun omakohtainen näkemys, että mikä mut saa oksettaa tai voimaan pahoin. Toivottavasti saat vastauksii kysymyksiin![]()
Laihdutus, ruoan pieni määrä, alhainen verensokeri, noista se sinulla näköjään johtuu. Kokeile kaurapuuroa ja proteiinisheikkiä noin 2h ennen harjoittelua. Älä juo paljon salilla, se turvottaa vatsaa ja oksettaa. Vältä kahvia ja kofeiinia ennen harjoittelua.
Vois tähän kirjoittaa itekki ku meinaa olla samoja oireita. Esim. tänään nousin n.8.30 ylös ja heti treeniboosteri (craze) naamaan ja sit proteiinidrinksu (star nutrition) ja vielä vettä muutama desi. Salilla jotain 9.20 ja aloitin lämmittelyn kuntopyörällä (n.5-10min), että sai hien pintaan. Sit kyykky 5x5, penkki tangolla 5x5, pystypunnerrus kp 4x8, ranskalainen punnerrus 3x8 ja tämän jälkeen vielä ajattelin vetää etureidet loppuun reidenojentalaitteessa. Tämän jälkeen olin valkoinen kuin lakana ja meinas laatta lentää. Treenaan 4krt viikossa ja vähintään 2krt näistä, niin aina huono olo.
Helpottaa vähän kun pääsee kotiin ja monesti otan vähän mehua lasin pohjalle ja makoilen, niin menee pahoinvointi ohi. Sit teen kotona vatsat, eikä mitään ongelmia enää.
Ai niin, tuossa pari viestiä ylempänä kiellettiin juomasta paljon vettä salilla (mulla menee helposti litra tunnin aikana)...voiko tämä vaikuttaa?
Treenin aikan tulee proteiinin makuisia röyhtäyksiä ja muutenkin röyhtäyttää todella paljon siellä...johtuuko pahasta olosta vai mistä, en osaa sanoa.
Ajattelin huomenna kokeilla ihan vaan treeniboosteri tyhjään vatsaan, vettä ja sit salille.
Se miksi en syö ennen salia, johtuu siitä, että treenaan heti herättyäni (työpäivinä se tarkoittaa iltapäivää)
Syö hyvä ihminen ruokaa äläkä vaan pelkästään vedä noita prodejuomia ja buustereita ennen salia.