Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos menisin salille 4h syönnin jälkeen niin varmasti tulisi paha olo. Itellä yleensä 1-1.5 tuntia väliä. Kokeile vetää jotain kevyttä safkaa sinne alle. Vedät vaikka banaanin ja hiukan jotain rahkaa siinä tunti ennen ja katso miten vaikuttaa.Käyn nykyään töiden jälkeen salilla, n.4h syönnin jälkeen.
Komppaan, erittäin hyvä ehdotus. Käy kokeilemassa jotain toista salia niin sillähän se selviääVoiko itse salissa olla jotain huonon olon aiheuttavaa? Sehän on helppo testata, jos kokeilet kerran toista salia, tai menet salille lukemaan lehteä. Hometta rakenteessa, jokin tekstiili, joku omituinen puhdistusaine tms?

Voiko itse salissa olla jotain huonon olon aiheuttavaa? Sehän on helppo testata, jos kokeilet kerran toista salia, tai menet salille lukemaan lehteä. Hometta rakenteessa, jokin tekstiili, joku omituinen puhdistusaine tms?
On muuten hyvä pointti! Pitikin asiasta sanoa. Eli itse kävin joskus sellaisella salilla, jossa oli huono ilmastointi.
Juu, no itsellä nyt ainakin tulisi paha olo jos en mitään söisi raskaiden töiden jälkeen...? Siis ajattele sitä ruokaa ystävänä eläkä vihollisena. Kokeile ottaa jotain banaania tai vastaavaa heti töitten jälkeen nii siinä menee se 30-60min kun meet salille vaihat kamat päälle jne. Tarviit meinaa siellä salilla sitä energiaa minkä se ruoka tarjoaisi.
Mulla tulee ihan hirveä olo käytännössä aina, kun vedän mavessa tai kyykyssä itseni ihan piippuun. Varsinkin mavessa tämä onnistuu liiankin helposti.
Muita liikkeitä saa pää märkänä tehdä eikä mitään. Aerobisessa ei myöskään tule paha olo.
Eikö ihan raaka lihasteho watteina sekunnissa ole suurimmillaan mavessa ja kyykyssä? Niissä on isot lihakset töissä, ja rautaakin nousee paljon. Onko selityksenä maitohapon kertymisen sijaan maitohapon äkillinen tulvahdus, kun sarjan jälkeen lihas pumppaa laktaatin verenkiertoon?