Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jh-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En löytänyt haulla tälläistä, mutta jos on niin poistakaa vaan. Eli pidättekö te päiväkirjaa treeneistä, itse olen alkanut pitää. En tie onko siit mitään hyötyy, mut näkee ainakin, et millä painoilla on viimeksi tehty ja pystyy sit sen mukaan lisäileen. Ja olen sinne muutakin laittanut esim jos olen jonkun ykkösen ottanut ja niin edelleen. Keskustelkaa!

Ei tule pidettyä. On kyllä käynyt muutaman kerran mielessä, mutta ainakin tähän asti on muisti pelannut niin hyvin ettei ole ollut tarvetta.

Lähes koko salihistorian ajan pitäny päiväkirjaa. Eipä tarvi mielen syövereistä muistella millä painoilla on viimeksi tehnyt ja monesko treeniviiikko menossa yms. Kaikin puolin järkevää IMO.

Jep 3kk olen nyt pitänyt treenipäiväkirjaa. Mitenkään pakollinen se ei oo ollut treenin kannalta, mutta siellä on ihan kätevästi hyödyllistä tietoa arkistoituna myöhempää varten. Esimerkiksi tulevia ohjelmia suunnitellessa voi vähän katsoa mikä on toiminut ja mikä ei. Lisäksi merkkaan sinne treeniin vaikuttavia tekijöitä, kuten unen määrää/laatua, stressitasoa, syömisiä yms. Yritän kerätä sinne tietoa vähän niinkuin johonkin tieteelliseen tutkimukseen, jotta siitä olis hyötyä mulle tulevaisuudessa.
Olen kylläkin naamioinut sen aika hyvin tyhjänpäiväiseksi lörpöttelyksi, kun se on treeniblogi ja sitten sinne tulee kaikenlaista turhaakin, mutta kirjoitan sen kuitenkin sellaseen muotoon että itse pystyn vaivattomasti bongaamaan oleelliset asiat.

On tullut pidettyä treenipäiväkirjaa vajaa kymmenen vuotta. Onhan sieltä kiva/masentava katsoa miten on treenit sujunu edellis vuosina ;)

Tulee sitä pidettyä. Ite ainakin tykään et on hyvä väline treenien seuraamiseen eikä tarvii alkaa muistelee millä painoilla on edellisellä kerralla tehny ja mitä liikkeitä. Vielä ku tulee jonkunverran vaihdeltua liikkeitä niin ei niitä aina muistais ilman päiväkirjaa :D

Juu pitänyt pari kuukautta ja ihan mukavaakinhan se on, näkee onko sitä kehitystä tullut ja minkäverran.

Ite aloin pitämään ton singlefactor ohjelman takia kun ne sarjapainot piti aina kuitenkin merkata jonnekin nii jäi siitä toi tapa. Ja helppo ja mukavaha siitä on kattella painoja, liikkeiden vaihteluja jne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee pidettyä.

-Päivän, päivänmäärän, kellonajan, salin.
-Liikkeen esim. penkki: 100kg*5 /105kg*5...
-Mihin aikaan treeni päättyy, treenin kesto minutteina.
-Joku loppu kommentti treenistä.

Oikeastaan ensimmäisestä punttitreenistä lähtien olen kirjaa pitänyt, enkä koe että sitä on mitenkään hankala pitää.

Tuollainen päiväkirja on ihan yliveto kun haluaa katsoa mikä vuosien varrella oikeasti on toiminut ja mitkä liikkeet toivat tuloksia.

Ite pidin ennen koneella, mutta vein koneen korjaukseen ja kaikki hävis ! Joten tos viime viikolla aattelin, et alan kirjaamaan vihkoon ylös.

Suositut

Back
Ylös Bottom