Originally posted by Kinde
Tottakai. Olen kuullut isoilta pojilta että kroppa pysyy paremmin kasassa kun pitää hapet sisällä. :D Saa makeemman touchin.
Sitä vähän ajattelinkin. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kinde
Tottakai. Olen kuullut isoilta pojilta että kroppa pysyy paremmin kasassa kun pitää hapet sisällä. :D Saa makeemman touchin.
Originally posted by Ulle
Tilasin B&K sports magazinen kesällä, ja kaupan päälle tuli reenipäiväkirja. Otin sen käyttöön. Vihkoon on helppo merkitä liikkeet, painot ja toistot, ja vihkon sivuilla voi myös seurata omien mittojen kehitystä, sekä arvostella lihaksiaan. Vihko tuli täyteen aika nopeasti, mutta kopion siitä sivun, ja monistin siitä itselleni uuden vihkon.
Merkintänsä voi kylläkin tehdä yhtä hyvin ruutuvihkoon.
Originally posted by notko
Oliskohan olemassa esim. jotain Win-pohjaista ohjelmaa, jolla saisi kätevästi pidettyä treenipäiväkirjaa. Onnistuuhan pelkkä kirjoittaminen vaikka Wordilla, mutta olisi hienoa jos voisin myöhemmin katsoa miten esim. hauistreeni on edennyt. Voisin vaikka niputtaa kaikki hauistreenit yhteen ja ohjelma piirtäisi niistä kehityskäyrän...
Millaista treenipäiväkirjaa itse olette pitäneet?
:lol2: Jaa vai että pelistä? Kyllä minäkin peliäni joskus vilkaisen, mutta en siitä kuitenkaan kehitystä näe.Originally posted by Kynis
Pidemmän aikavälin kehityksen näkee mielestäni paremmin pelistä kuin ruutuvihosta.
Originally posted by foobari
:lol2: Jaa vai että pelistä? Kyllä minäkin peliäni joskus vilkaisen, mutta en siitä kuitenkaan kehitystä näe.
(joo typoja sattuu, oli vaan niin hauska)
:kippis1:
Originally posted by Kynis
Mulla jää kaikki tieto päähän seuraavaa treenikertaa varten. Eli muistan sarjat, toistot, painot sekä sen miten raskaalta viimeksi tuntui.
Käyttömuisti riittä parin kolmen treenin muistamiseen, pidempää ei mielestäni tarvitakkaan.
Originally posted by Ulle
Tilasin B&K sports magazinen kesällä, ja kaupan päälle tuli reenipäiväkirja. Otin sen käyttöön. Vihkoon on helppo merkitä liikkeet, painot ja toistot, ja vihkon sivuilla voi myös seurata omien mittojen kehitystä, sekä arvostella lihaksiaan. Vihko tuli täyteen aika nopeasti, mutta kopion siitä sivun, ja monistin siitä itselleni uuden vihkon.
Merkintänsä voi kylläkin tehdä yhtä hyvin ruutuvihkoon.
Originally posted by pexxi
Mulla on kans toi BK:n päiväkirja! Toinen mitä suosittelen lämpimästi on Crosstrainer-softa. Aivan herkkua!!!
Originally posted by tappara
Mistä saa? Onko ilmainen?
Originally posted by notko
Osoitteesta http://www.crosstrainer.ca/ saat kuukauden kokeiluversion. Kyseinen ohjelma on oikeastaan just sitä mitä peräänkuuluttelin tuossa alussa, tosin ehkä vähän turhankin monipuolinen. Ongelmana on vaan se, etten tiedä englanninkielisiä nimiä liikkeille. Ei viittis alkaa arpomaan että oonkohan mä tota tänään tehny vaiko tota... Olis hienoa jos siihen sais Suomennos-filen.