genetic
Banned
Olen 16-vuotias poika, 180/60. Oon perinnöllisesti todella hoikka, en siis liho sitten millään. Luut törröttävät ikävästi olkapäistä :urjo:, joten päätin alkaa treenaamaan massan toivossa.
Miten ja millaisilla painoilla minun kannattaisi treenata? Olen lukenut hieman kirjaa nimeltä Beyond Brawn ja ymmärtänyt, että parhaat tulokset saadaan ns. abbreviated training:illa ja Core-liikkeillä. Mitä nämä käytännössä tarkoittavat? Mitä liikkeitä, kuinka usein ja kuinka suurilla painoilla aloittelevan "hardgainerin" kannattaa treenata päästäkseen alkuun? Kertokaa joku kotitreeni, millä pääsisin alkuun
Ravintopuolen pitäisi olla kunnossa, vai?
Aamupala: Lautasellinen puuroa
Lounas: Kouluruoka lautasmallin mukaan
Välipala: Puoli purkkia tonnikalaa, ruispala ja maitorahka (250ml)
Päivällinen: Äitin laittamaa safkaa
Iltapala: Puoli purkkia tonnikalaa, ruispala ja maitorahka (250ml)
Päivässä menee 1 litra maitoa.
Miten ja millaisilla painoilla minun kannattaisi treenata? Olen lukenut hieman kirjaa nimeltä Beyond Brawn ja ymmärtänyt, että parhaat tulokset saadaan ns. abbreviated training:illa ja Core-liikkeillä. Mitä nämä käytännössä tarkoittavat? Mitä liikkeitä, kuinka usein ja kuinka suurilla painoilla aloittelevan "hardgainerin" kannattaa treenata päästäkseen alkuun? Kertokaa joku kotitreeni, millä pääsisin alkuun
Ravintopuolen pitäisi olla kunnossa, vai?
Aamupala: Lautasellinen puuroa
Lounas: Kouluruoka lautasmallin mukaan
Välipala: Puoli purkkia tonnikalaa, ruispala ja maitorahka (250ml)
Päivällinen: Äitin laittamaa safkaa
Iltapala: Puoli purkkia tonnikalaa, ruispala ja maitorahka (250ml)
Päivässä menee 1 litra maitoa.